Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Flytterod hos Onfone

Flytterod hos Onfone

Store problemer med overflytningen til TDCs netværk.

Efter TDCs opkøb af lavprisselskabet Onfone skal alle kunderne flyttes fra Telenors mobilnetværk til TDCs. Denne flytning er nu gået i gang, men den forløber ikke helt smertefrit. Flere kunder har oplevet store problemer ved flytningen. Det skriver Ekstra Bladet.

For at flytte kunderne fra det ene netværket til det andet, så skal alle Onfones kunder udstyres med nye simkort. Ifølge Ekstra Bladet så oplever kunderne spærrede telefoner og fejlagtige minusbeløb på deres konto.

Et hurtigt kig på Onfones Facebook side viser da også et hav af indlæg fra utilfredse kunder, og flere debattører på vores søster site Mobildebat.dk fortæller også om alvorlige problemer hos Onfone.

Onfones direktør, Morten Strunge, indrømmer, at der har været problemer for en lille del af selskabets kunder i forbindelse med flytningen. Direktøren vurderer selv at under 10.000 kunder har været ramt af problemerne, og han fortæller, at man har hyret 25 ekstra medarbejdere til deres kundeservice for at afhjælpe problemerne.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Malte 12-08-2011 13:38:59

Min saldo i går var 415,77 hos onfone. I dag, efter at have fået nyt SIM kort, er min konto 100,00.

Så skiftet har kostet mig 315,77.

0 0
Per 11-08-2011 13:15:41

Kan kun sige én ting, In your face TDC!

0 0
Robert 11-08-2011 12:04:43

Nu har de jo også været ud og ny-erhverve kunder med deres aggressive halv pris kampagne fordi de vidste det ville blive sådan her. Og præcis derfor jeg ikke er blevet lokket af deres tilbud, jeg vidste det nemlig også.

0 0

Om brug af cookies