Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Følg ugens tilbud fra mobilen

Følg ugens tilbud fra mobilen

APP TIP: Tilbudsaviserne rykker nu fra postkassen og ind på mobilen. Etilbudsavis er endnu en app der hjælper dig på vej, til den bedste pris.

Her ses Etilbudsavis på en HTC Desire.
Her ses Etilbudsavis på en HTC Desire.

Hvorfor sidde og bladre alle tilbudsaviserne igennem, når der fra mobilen kan krydssøges på tværs af dem alle?

Etilbudsavis kan netop dette samt en masse andet.

Når du har fundet et tilbud, er det muligt med det samme at se, hvor den nærmeste forretning der har produktet ligger, samt afstanden til denne.

På de enkelte tilbud, kan man også se kilo og literpriser, således priserne er lettere at sammenligne.

Søgninger kan tilføjes til en indkøbsliste. Hvis man f.eks. opretter Carlsberg på denne, er der hele tiden en genvej til, at se de aktuelle tilbud på netop dette produkt.

Stort udvalg

Vi prøvede fornyligt en anden tilbuds-app af, med navnet Konzoomer. Her var et af kritikpunkterne, at datamængden ikke virkede særlig stor, og at mange tilbud ganske simpelt manglede.

Etilbudsavis virker umiddelbart noget bedre på dette punkt. Både rugbrød, mælk, Pepsi Max, Peter Larsen Kaffe, Carlsberg og Biotex, lykkedes det os at finde.

Derudover virker applikationen stabil og er ikke gået ned, under vores lille test.

Godt interface og let betjening

Interfacet i Etilbudsavis er flot designet og betjening og søgning sker ganske let. Dertil kommer, at programmet søger hurtigt og præcist.

Applikationen er gratis og findes til både Android og iPhone. Etilbudsavis kan også benyttes via internetbrowseren på computeren.

Naturligvis kan der stadig laves forbedringer og nye features, men programmet holder hvad det lover. Derfor ender karakteren på 6 ud af 6 stjerner.

Etilbudsavis er "must have" på enhver mobil og er væsentligt bedre end Konzoomer, som vi tidligere har testet.

Udviklernes egen video om produktet

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

BE 23-01-2011 21:09:12

Hvad med en indkøbsliste der selv finder "alle eller det fleste" tilbud enten i nærheden af ens adresse eller hvor man nu engang befinder sig.

0 0
henrik hammer 23-01-2011 11:11:54

jeg vil bare vide om den også kommer til nokia telefoner

0 0
Morten Bo 23-01-2011 19:28:01

Hej Henrik

Vores målsætning er helt klart at understøtte Nokia indenfor nær fremtid. Jeg kan dog ikke fortælle dig præcis hvornår det bliver.

0 0
Morten Bo 21-01-2011 22:54:43

Ja, alle vores tilbud er baseret på tilbudsaviserne :-)

Vi mener ikke, at mediet er til at læse tilbudsaviser. Tablets på den anden side vil være ideelle til at læse tilbudsaviser på.

Som en løsning kan du dog altid besøge fx http://etilbudsavis.dk/foetex/ via browseren i din Android- eller iPhone-telefon, og læse tilbudsaviserne. Oplevelsen er skræddersyet til din enhed :-)

Håber det kan bruges.

0 0
Morten Bo 21-01-2011 12:46:28

Hej Henrikmand

Jeg er medstifter af eTilbudsavis, og mulighed for at søge efter tilbud for en bestemt forhandler er noget vi planlægger i kommende versioner.

Lige pt. kan du dog godt søge efter fx "Netto", men den viser kun de 40 bedste resultater.

Et lille midlertidigt trick kan dog være at søge på denne måde (uden anførselstegn):
"Netto oksekød"
"Bilka cola"

osv.

Tak for feedback og de pæne ord! :-)

0 0
Henrikmand 21-01-2011 13:20:35

Tak for respons.

Jeg har kigget med på Jeres website, og kan se, at man som bruger kan se de komplette tilbudsaviser, som Jeres applikation er bygget op omkring (gætter jeg på ;o))

Som hverdags forbruger og modtager af tilbudsaviser gør jeg det, at jeg ofte gemmer aviserne for de butikker, jeg normalt handler i, og smider resten ud.

Derefter bladrer jeg min tilbudavis igennem, så jeg ved hvad jeg skal gå efter i min(e) favoritbutik(ker).

Mit forslag ovenfor er derfor et forslag til Jeres applikation, som kunne eliminere de mange kilo af tilbudsaviser, som jeg personligt modtager med posten.

Miljøhensyn OG brugervenlighed! Gode nøgleord :o)

Og tak fordi I gider lytte :o)
Jeg er sikkert ikke den eneste

0 0
Henrikmand 21-01-2011 12:17:01

Når der nu alligevel er tale om, at diverse tilbud ligger i en database (på en eller anden snedig måde), kunne man så måske hente alle tilbud fra 1 bestemt butik frem i applikationen også?

Så kunne vi måske gå efter et bestemt indkøb, og når vi så alligevel stod i butikken, gå efter alle de gode tilbud i netop dén butik.

På den måde kunne udviklerne måske også gøre Jeppe Andersen glad ;o)

0 0
Lindk 21-01-2011 11:12:41

Så kan man jo tage cyklen, og samtidig bruge de penge man har sparet på tilbud til at få plantet et træ i afrika...

Nu bor størstedelen af befolkningen i byer hvor forretningerne strategisk ligger tæt op ad hinanden, så det går nok.
Hvis man i øvrigt er så klimaorienteret, så burde man da være glad for at applikationen (og online reklamer) kan være med til at mindske forbruget af papir-reklamer.
Og hvorfor skulle den her applikation i øvrigt være anderledes end de reklamer der bliver smidt ind af døren med stakkevis af tilbud?

Det virker sgu lidt som brok, bare for at brokke sig.

0 0
Jeppe Andersen 21-01-2011 10:46:06

Tjaa,, fint ser det ud, men bliver det ikke noget dyrt i tidsforbrug? Altså hvis du skal rundt og ind i forskellige forretninger for én ting? Come on altså.

Som klimamand ville jeg være skeptisk over for det. Hurtigt overblik, men til dagligs indkøb hvor der handles stort frygter jeg tidsspild på forbrugerens vejne for at spare nogle kr. Og et være CO2 race fra bilen når du skal rundt.

0 0
Martin 21-01-2011 10:35:01

Den har også fået top-karakterer i en anden anmeldelse her: http://www.appsandroid.dk/joomla/etilbudsavis.html

Henrikmand: Hahahaha, good one.

0 0
Henrikmand 21-01-2011 09:25:19