Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Forsalget af Sensation er startet

Forsalget af Sensation er startet

Du kan allerede nu forudbestille dit eksemplar af HTC Sensation hos Call me.

Vil du sikre dig et eksemplar af HTC’s kommende topmodel, HTC Sensation, så kan du allerede nu forudbestille dig eksemplar ved Call me.

Call me forventer, at få HTC Sensation på lager i slutningen af maj/starten af juni.

Det varer formentlig heller ikke så længe, inden de andre teleselskaber melder sig på banen vedrørende forudbestilling på HTC’s nye sensation - for alle teleselskaberne tager telefonen ind i deres sortiment.

Du kan se sammenligningen af HTC Incredible S og Sensation her.


Læs også:
-
HTC Sensation kommer tidligere end forventet
- Her er prisen på HTC Sensation

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Joddler 25-04-2011 12:41:20

dog i et lille omfang selvfølgelig, jeg måtte dog tage turen fra Jylland til HTC Store i KBH for at teste lidt på den.. ud af det kom der denne artikel: http://androidforum.dk/viewtopic.php?t=5718&f=92&sid=230ca4700be6118b1bb17152071ca6b3

Kan også sige, at den bare præg af at være i et udvikler stadie hvad angår sense 3.0, sense 3.0 kørte meget bedre på HTC flyer, som dog også har haft noget mere tid med Sense 3.0 i sig!! men følelsen af final produkt fik mig til at gå direkte hjem og bestille telefonen hos Callme!!

0 0
Søren 25-04-2011 20:40:26

Super, tak :)
Det ser jo godt ud!

kan ikke vente til den kommer :)

0 0
Thomas Kristensen 25-04-2011 12:17:34

Har i ikke hørt om det der hedder påskeferie :)

Og det med en test skal i nok ikke regne med foreløbelig, den skal jo lige komme på markedet før de kan teste den

Og hvis i så ikke kan vente, så finde der utallige test på youtube :)

0 0
Mads 25-04-2011 12:12:41

Hedder det ikke "Forsalget AF Senstation er startet" ? ;)

0 0
Lindberg 25-04-2011 23:25:23

Jo, det er en klar formuleringsfejl. Basale sprogfejl af 'journalister' er desværre ved at blive hverdagen.

0 0
Mads 25-04-2011 12:13:06

Hov, Sensation :P

0 0
Hans Jákup Danielsen 25-04-2011 23:21:20

zenstation ville da være et godt navn på en evt 10 tommer tablet fra HTC
...hvis de ville blive sagsøgt på navnet

0 0
Bjarke Hansen 25-04-2011 08:21:57

Hm Sikke nyhed, det har Callme meldt ud den 16.april og med virkning fra samme dato...

S´å hvis i ikke direkte for smækket en pressemeddelse ind af brevsprækken, så er i lang tid til at finde ud af sådanne ting.

0 0
Søren 25-04-2011 11:47:32

Ja, det tog godt nok sin tid...

og jeg skrev faktisk til mobilsiden, både herinde og på deres facebook side, at CallMe havde den på deres side, og jeg ville høre om de vidste hvornår de kunne få et test eksemplar... Meen, den reagerede de ikke rigtigt på... De vil nok bare være lidt efter ;)

0 0
Mobilsiden 26-04-2011 08:42:10

Hvornår vi får Sensation på redaktionen vides desværre ikke. HTC sender dem selv ud til tests, og vi har derfor ikke noget med det at gøre - og må væbne os med tålmodighed indtil da.

0 0