Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Forsinkelse på Samsung Galaxy S

Forsinkelse på Samsung Galaxy S

Danskerne må væbne sig med yderligere tålmodighed. Leverancen af Galaxy S er forsinket.

Samsung Galaxy S
Samsung Galaxy S

Der har været uklarhed om præcist,  hvornår Samsung Galaxy S kommer til Danmark.

Nu viser det sig, at danskerne må være endnu mere tålmodige.

Beskeden fra Samsung er nemlig nu, at de fysiske butikker i Danmark først får Samsung Galaxy S på hylderne i uge 27.

Flere online-butikker, der får levering direkte fra Sverige, har dog allerede modtaget deres parti Samsung Galaxy S.

Så hvis man ikke kan vente, må man på nettet for at sikre sig et eksemplar af Samsung Galaxy S.

Vind Samsung Galaxy S

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

TMEH 01-07-2010 01:09:49

Tænkte på om der er et lille simpelt Etui med til Galaxy S.. lige som der var til Omnia II? Nogen der har testet GPS'en? Virker Google Navigation uden at mobilregningen bliver rød? :D

0 0
Rasmus 29-06-2010 09:33:35

Jeg bestilte min i går over nettet i Tyskland. Fandt en leverandør på en tysk prissøgningsmaskine. Pris DKK 3.481,- inkl. fragt. Kan ikke vente!!

0 0
Mads 03-07-2010 14:31:57

Hey :)

er der nogen begrænsninger på denne telefon nu da den er købt i tyskland ? eller er den lige som om du har købt den her i dk æøå m.m. :) ?

overvejer nemlig selv at købe den i tyskland.

0 0
nielsen85 26-06-2010 14:31:14

Har fået min telefon nu, men der er hverken dansk menu, sprogopsætning eller ordbog på. :(
Selvom jeg spurgte ved licotronic om der var, og det garanterede de 100% for at der var...

handler aldrig ved licotronic mere

0 0
Jan Andersen 27-06-2010 14:50:06

Har da dansk sprog på min Galaxy S som er købt hos Licotronic.

0 0
LarsA 26-06-2010 22:09:20

jeg har ogsaa faaet fra licotronic. Den har da MANGE forskellige sprog. Undtaget swype.
Men det sidste er ikke nogen nyhed ;)

0 0
Hest 23-06-2010 17:22:19

Jeg har længe kigget på Desire, da jeg mangler noget til at erstatte min Hero på et tidspunkt, men synes godt nok den her Galaxy ser rigtig godt ud. Den kune godt være en mulighed.

På mange af billederne fra Galaxy ser man alle/de fleste ikoner er firkantede som på Iphone. Er det bare tilfældigt eller er det noget ved deres TouchWiz 3.0 der gør det? Det virker meget mere overskueligt synes jeg.

0 0
julie 23-06-2010 16:39:05

ved i om mobilen bliver soldt i telenor, for de ved ikk noget om det..

0 0
Ken E 23-06-2010 00:19:26

Ville egentlig lige høre om Samsung´s Galaxy også for den nye opdatering af Android 2,2 når den kommer til Danmark.Eller om den bare bliver ved med at køre Android 2,1

0 0
May Frederiksen 29-06-2010 09:11:40

Hej Ken,
jeg har endelig fået en officiel udmelding fra Samsung Danmark, der lover, at Galaxy S kan og vil blive opdateret til Android 2,2, men ikke noget om, hvornår det bliver.
Vh. May - mobilsiden.dk

0 0
Hest 23-06-2010 23:00:14

En fra Samsung har sagt at den ville få opdateringen senere på året, men når man ser på nogle af Samsungs tidligere udmeldinger om opdateringer til andre telefoner, der så aldrig er kommet, kan man nok ikke være 100% sikker på at Galaxy får den.

Men vil da håbe på det

0 0
michael 24-06-2010 09:57:55

Faktisk skulle det mere specifikt være inden for ca. 1 måned opdateringeren iflg. samsung skulle være klar. Men det er helt korrekt at samsung tidligere har lovet noget, også ikke holdt det.

Skulle denne dog ikke komme og skulle man være så som så med touchwiz, så kan jeg sige at telefonen allerede er blevet rootet.

0 0
Lasse 22-06-2010 14:42:51

Ork! Øv!

Her havde man lige sat sig op til at skulle have nyt legetøj inden ferien...

0 0
Søren 22-06-2010 14:37:05

Jamen så har jeg da bestilt telefonen på dustin, jeg kan ikke vente :-).
Håber ikke jeg bliver skuffet, glæder mig til at se jeres anmeldese af telefonen, nu må i snart have haft den et par dage :-).

0 0
May Frederiksen 22-06-2010 14:52:26

Hej Søren,
vores endelige version af Samsung Galaxy S er desværre også forsinket - vi regner med at få den i morgen eller måske først torsdag.
Jeg går ud fra du har læst gennemgangen af den tidlige version?
http://www.mobilsiden.dk/?aId=11762
Vh. May - Mobilsiden.dk

0 0
Søren 22-06-2010 15:20:09

Om jeg har læst jeres gennemgang, mindst 3 gange :-), hader at bruge penge, især hvis det skuffer mig, men ok jeg har vel 14 dages retur ret hvis det skulle ske.
Håber ikke at det er Dustin der har forsinkelse på telefonen, måske jeg får den før jer så kan vi jo se om vi er enige ;-).

0 0
pip 26-06-2010 15:03:03

Hmm, de 14 dages returret bortfalder hvis du tænder tlf...

0 0
Lasse Poulsen 22-06-2010 14:20:07

Er der en officiel forklaring på hvorfor GS'en er forsinket??

0 0