Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Første Galaxy Nexus-ejer er utilfreds

Første Galaxy Nexus-ejer er utilfreds

Samsung har brugt den første ejer af en Galaxy Nexus som reklamesøjle. Men han er ikke nogen tilfreds kunde, viser det sig.

Salget af Galaxy Nexus, er netop skudt i gang på de første markeder.

Samsungs PR-hold tweetede efterfølgende et billede af en glad Alex Ioannou, der er den første officielle ejer af en Galaxy Nexus i Storbritannien.

Det er alt sammen meget godt.

Men efterfølgende kontakter Alex Ioannou gadgetsitet Engadget.com, og fortæller, at han slet ikke er nogen glad Galaxy Nexus-ejer.

Faktisk har han været inde og levere mobilen tilbage. Han forklarer, at han har problemer med at synkronisere sin Gmail, fordi den sædvanlige opsætning mangler. I stedet var mobilen pre-installeret med en masse underlige udvikler-ting.

Engadget postede nedenstående 'efter'-foto af Alex Ioannou.

Opdatering: Alex Ioannou har nu modtaget en mobil, der virker som den skal.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

serpent 23-11-2011 15:29:45

Overskriften er misvisende men meget fængende. Man tror jo straks at manden ikke kan lide produktet, at der er tale om en dårlig telefon. Dette er jo slet ikke tilfældet!

0 0
serpent 23-11-2011 15:31:01

Læg mærket til engadget har ændret i overskriften!

0 0
19-11-2011 09:49:57

Det er da derfor så mange der køber iPhone - de gider ikke at rode med et Android samlesæt, men vil have en smartphone der virker. Bemærk ironien, hilser en der ikke har iPhone eller Android, men Symbian.

Hvad skal man med religionskrige når man har en Android - Apple krig. Det minder lidt om min barndom i sandkassen......

0 0
19-11-2011 12:32:06

Så er det jo godt at vi har jer "voksne" til at holde øje med os. Bemærk ironien ;D Syntes da at det er ganske fint at man kan diskuterer om ens interesser. Sjovt nok var jeg til at middag i går hvor der var to motorcykel interesserede, og sjovt nok blev diskutionen lige så hed som den nogen gange bliver herinde... Sådan er der bare nogle mennesker der er, vi skal vel ikke alle ligne hinanden eller ?

0 0
Henrikmand 19-11-2011 10:15:50

Lige nøjagtig!

Det er så gennemført tåbeligt at læse disse kommentarer.

Hvis det nu havde været en artikel som kritiserede enten den ene eller anden "religion", kunne jeg da forstå det.

Men denne artikel er bare en lille pudsighed, og se hvordan i reagerer... Prøv lige, for en gangs skyld at tage en tur op i helikopteren, og se på kommentarerne med objektive øjne i forhold til artiklens indhold!

Det er simpelthen til grin, og jeg undrer mig over, at der ikke er udbrudt borgerkrig i Danmark endnu.

Min anbefaling til mobilsiden.dk er, at skifte spor, og skrive om støvsugere i stedet. Så går der da noget tid før Dyson- og Nilfisk-folket opdager religionen i deres respektive husholdningsgadgets, og ryger i totterne på hinanden ;)

0 0
Benjamin Jensen 19-11-2011 14:15:29

Nu skal du bare slet ikke begynde at sige, at du er Dyson fan, for så skal du fandme få med mig at bestille. Jeg er klart Nilfisk fanboy, og du vover lige at sige noget ondt om min Nilfisk!!

Du må gerne kritisere den lutheranske trosretning, da jeg er meldt ud af folkekirken for 20 år siden :P

0 0
Hans 18-11-2011 11:33:59

Det er som at finde et guldæg i æggebakken, og brokke sig over at man ikke kan lave ommelet. :-)

0 0
18-11-2011 08:49:50

Men at idioten så ikke er klar over at den udviklingsmodel han har fået er gode penge værd, er så bare ærgerligt :D

0 0
Kim 18-11-2011 09:02:33

Det studsede jeg også over... han var træt af ikke at kunne opdatere sin mail, fordi den bare var fyldt med udvikler-værktøj? Dude, get your priorities streight! :D

0 0
18-11-2011 09:06:03

En linie inde på XDA, og folk var gået amok med paypal tilbud :D

0 0
Jonas_a 17-11-2011 20:56:01

..om har har sovet i kø for at være den første..

0 0
Lars 17-11-2011 19:02:19

.... og folk påstår Apple ejere er følsomme overfor kritik. Droidheads er virkelig ved at udvikle sig til en humørforladt kult.

0 0
Rene 22-11-2011 18:56:13

Overvejer seriøs at købe en Iphone, om ikke andet ville man ikke mere føle sig i båd med alle de hadeboys der har Android og drømmer dagen lang om at Apple bliver ødelagt, det er næsten flovt at eje en Android.

0 0
Jonas_a 17-11-2011 21:31:56

Tror du at de kan slå Appleheads, der har deres egen sekt..mon ikke at de vil snart mene at Jobs er ikke død, og vil vende tilbage..sammen med Elvis og 2pac. :)

0 0
Henrikmand 17-11-2011 17:00:37

Det ER da bare en pudsighed/pinlighed, som der nu er rettet op på.

Der er virkelig ikke noget at hidse sig sådan op over...

Jeg er SIKKER på (næsten) at både iFolket og Androiderne er i stand til at trække på smilebåndet over sådanne, små "ups'ere" hos deres yndlingsproducent.

Jeg har i hvert fald ingen problemer med det, og ikke engang om denne nyhed blev slået op som en sensation, kunne det afholde mig fra at bestille min egen Galaxy Nexus snarest muligt! ;o)

0 0
Benjamin Jensen 17-11-2011 16:58:02

Hold da helt op! Gad vide hvordan reaktionen havde været, hvis det havde været en iPhone 4S?

Har folk ingen humor mere? Det er sgu da sjovt det der. Det er sgu da skide uheldigt, at de sætter en glad mand ind, og derefter viser det sig at tlf er udstyret med beta software.

Engadget som mange Android elsker at forholde sig til, når der skal fakta på bordet, smider så en sur mand på. Det er sgu da humor.

Lad være med at tage det personligt. Det er vist her man kan kende forskel på fanboy og ikke fanboy. :D

0 0
DX 17-11-2011 14:45:52

Gudskelov at i hurtigt kunne komme med en negativ artikel om Android / Google Nexus. Man må så nu gå ud fra at der fremover bliver problemer med ALLE Nexus modellerne. I glemte lige at fortælle at han nu i stedet vil købe en ######. Rart at i kun copy paster de seriøse historier, der findes jo så meget useriøst.

0 0
May Frederiksen 17-11-2011 14:50:59

Hej DX,
hvis du mangler noget positivt om Android kan du varme dig med denne: http://www.mobilsiden.dk/nyheder/android-ejer-nu-50-procent-af-markedet,lid.18052/ :)
Mvh. May, mobilsiden.dk

0 0
DX 17-11-2011 14:55:15

May det der mangler er, at i er lidt mere selv kritiske med det i skriver, man har jo lov selv lige at tænke sig om en ekstra gang, inden man kritikløst kopierer fra andre sites

0 0
May Frederiksen 17-11-2011 15:14:44

DX, hvad mener du man burde være kritisk omkring her? Der er jo ikke tale om en alvorlig sag her, mere en pudsighed.
Mvh. May, mobilsiden.dk

0 0
Kim 17-11-2011 15:27:37

Enig med May, det er jo altså ikke forside-stof, eller blæst op til at være det.

Jo, det er en sjov historie at Googles posterchild for Nexus ender med at få den byttet. Nej det betyder ikke at ALLE Android-telefoner er noget lort, men det er der vist heller ingen der har påstået?

Fald nu lige lidt ned drenge. Faktum er jo at den skulle byttes fordi den ikke virkede optimalt.

0 0
daniel 17-11-2011 14:42:49

"Update: Alex has confirmed that he's taken ownership of a new Nexus Galaxy which works perfectly. All is well. "

0 0
DX 17-11-2011 14:50:26

Daniel nu er det jo uvæsentligt at han fik en anden fejlfri fon udleveret, når man elsker at hade Android / Google. Og der ikke er noget lavmål for det man kritikløst skriver om, på dette site, ha ha

0 0
May Frederiksen 17-11-2011 14:51:38

@DX: se nedenstående kommentar :)

0 0
May Frederiksen 17-11-2011 14:49:54

Hej Daniel,
tak for update, det er indsat :)
Mvh. May, mobilsiden.dk

0 0
Jan Ålund 17-11-2011 14:39:43

Når man nu laver en omskrivning af artikler på Engadget.com så ville det være en god idé at få det væsentlige med og måske enda oversætte korrekt. Dybt useriøst!!

0 0
Mazzen 17-11-2011 15:13:06

Enig, og af alle folk så burde folkene vide at fejl kan ske, og han har nok fået en telefon som ikke har været flashet med release softwaren, og derfor har fået deres testsoftware.

Så telefonen i sig selv fejler intet(Hardware mæssigt), og self er det da PISSE UHELDIGT for Google/Samsung at den første de sælger og endda tager et billed af den glade ejer(som viste sig at være mindre glad(Forståeligt nok)).

Men for at komme tilbage til sagen, så ja så vil de fleste kunne finde ud af at lave en Copy/Paste fra andre sider, og savner at der ligesom kommer lidt "Det mener vi" ind i teksten(Selvom det vil være lidt svært at sætte et personligt præg på denne, uden at gå uden for hvad fakta fastlægger)

0 0
Mazzen 17-11-2011 15:14:24

EDIT:
Enig, og af alle folk så burde folkene på mobilsiden vide at fejl kan ske,og han har nok fået en telefon som ikke har været flashet med release softwaren, og derfor har fået deres testsoftware.

Så telefonen i sig selv fejler intet(Hardware mæssigt), og self er det da PISSE UHELDIGT for Google/Samsung at den første de sælger og endda tager et billed af den glade ejer(som viste sig at være mindre glad(Forståeligt nok)).

Men for at komme tilbage til sagen, så ja så vil de fleste kunne finde ud af at lave en Copy/Paste fra andre sider, og savner at der ligesom kommer lidt "Det mener vi" ind i teksten(Selvom det vil være lidt svært at sætte et personligt præg på denne, uden at gå uden for hvad fakta fastlægger)

0 0
May Frederiksen 17-11-2011 15:17:09

Hej Mazzen,
Vi mener som udgangspunkt ikke noget om den her sag. Vi tager ikke stilling til, hvorfor det er sket, at det er for dårligt, et hændeligt uheld, eller hvad man nu kan mene. Vi dømmer ikke. Det lader vi være op til læseren.
Mvh. May, mobilsiden.dk

0 0
Mazzen 18-11-2011 13:13:11

Ved godt i skal forholde jer objektive til i forhold til jeres journalistik, selvom det ikke altid det er sådan der ser ud
(Apple får lidt for mange bonuspoint trods fejl)(Batterilevetid)

Og trods det faktum at mange nogen gange ser lidt for meget Apple-fan i nogen af teksterne, og personligt har jeg ikke været imponeret af Apple(4 reps/ombytninger i løbet af det først halve år) og er derfor gået tilbage til min gamle HTC Desire, og efter den blev opdateret har den virket perfekt.

Så når man til tider ser alle telefonen bliver sammenlignet med Apple og dumpet pga små ting så de f.eks kun får 5/6 stjerner og Iphone 4 trods batteri problemer stadig får seks så virker det lidt som en af artiklens forfatter lader sin personlige favorit vinde fordi det er deres personlige favorit.

0 0
May Frederiksen 21-11-2011 08:56:46

Hej Mazzen,
generelt er der forskel på artikler og anmeldelser - hvor artikler stræber mod at være objektive, er anmeldelser subjektive i deres form. Vi bliver skiftevis anklaget for at være Apple-hadere/ Apple-elskere, samt Android-fans/ Android-hadere.
Sådan er det vist bare, når man skriver om mobiler :)
Mvh. May, mobilsiden.dk

0 0
May Frederiksen 17-11-2011 14:49:24

Hej Jan,
hvad er det du mener mangler i artiklen? Hvis du har konkrete inputs, er du meget velkommen med dem :)
Mvh. May, mobilsiden.dk

0 0