Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Forudbestil Samsung Galaxy S II nu

Forudbestil Samsung Galaxy S II nu

3 og Call Me har nu åbnet for forudbestillingerne af den kommende topmodel fra Samsung.

Nu kan du sikre dig et eksemplar af Samsung Galaxy S II, så snart den bliver tilgængelig. 

Call Me skriver, at de forventer at modtage Samsung Galaxy S II på lageret i uge 19, og kan starte leveringen af den til kunderne i starten af uge 20.

Du kan allerede nu forudbestille dit eksemplar på deres hjemmeside.

3 tager også imod forudbestillinger på Samsung Galaxy S II - du kan bestille den på deres hjemmeside her. De skriver på deres hjemmeside, at de forventer at kunne leverer den i uge 21.

Flere teleselskaber følger formentlig efter med mulighed for forudbestilling de nærmeste dage.


Samsung Galaxy S II - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Sven Krebs 03-05-2011 22:13:55

Hej, er der nogen der har en ide om hvornår TDC's forsalg starter og hvornår de eventuelt har den på lager? Har snakket med de der salgskonsulenter i TDC Salgscenter og de er sgu altid, lige blanke. Har TDC nu og ud over prisen er jeg udemærket tilfreds med dækningen, ser helst at jeg beholder deres abb. men er også åben for at skifte til CALLME, hvis ikke TDC vil sælge SGS2.. :)

0 0
Kongand 03-05-2011 19:27:38

Overvejer at købe den uden abo - da det ser ud til at være omkring 1000 kr. billigere end at købe med abo over ½ år - og så købe Oisters 5 GB pakke. Men synes at have hørt, at Oister skulle være meget ustabil på nettet. Nogen der kan be-/afkræfte det?

0 0
David K 03-05-2011 21:33:04

Jeg har oister og er ikke specielt imponeret. Jeg havde Telia før, og efter skiftet er mit signal meget ustabilt her hvor jeg bor. Nu skal jeg så til at skifte til 3 ved købet af SGSII som jo ejer oister, så er spændt på om det bliver bedre af den grund (hastigheden bliver i hvert fald lukket op på fuldskrald i stedet for 1mbit max.)

0 0
Kongand 03-05-2011 21:57:09

Ok tak :)
Kan se, der er kommet flere muligheder hos 3 end 3max abo og tager man en 3medium, er det ikke den store forskel fra at købe mobilen hos cdon.com + abo fra Oister til at købe det hele hos 3. - Også selvom 3 skriver at 3medium (med 5 GB data) er til den der bruger det hele, "men i et begrænset omfang".

0 0
Robert 03-05-2011 20:08:34

Jeg har ikke oplevet problemer siden jeg skiftede til Oister for 1 måned siden, men det kan lige så let ligge i at min Nokia 6700 er så dårlig på nettet i forvejen at jeg ikke opdager de udfald der måtte være.

0 0
Blank 03-05-2011 17:58:32

om 3 satte den som lagervarer for at få flere til at bestille hos 3..
mange kan jo ikke vente med at få deres nye Galaxy telefon, så hvis de har den "på lager" så vil flere nok vælge dem, fremfor 2 ugers ventetid hos de andre..

men udover det..
jo... 3 var de første, jeg bestilte min 4 minutter ove 12.. :D

0 0
David K 03-05-2011 22:26:34

Den er nu rettet tilbage til forventet levering uge 21... enten er der nogen der har klikket på den forkerte knap bag ved siden eller også var det et "trick" for at få folk til at købe/forudbestille hos dem.

0 0
Tobias 04-05-2011 13:10:52

Sikkert. En fejl var det hvert fald ud fra den mail jeg har modtaget. Den bliver først leveret uge 21.
Så nu har de da fået en "sød" mail tilbage om, at man måske skal styre sin alternative PR ideer.
(Bemærk desuden det store "NU ER DEN HER" banner på http://www.3.dk/d/samsung-galaxy-s-2/)

0 0
Firebrazer 03-05-2011 16:53:10

Hmm... har aldrig handlet hos CallMe før, men de ser ud til at være noget billigere end 3
Har folk haft gode erfaringer med dem eller...?

0 0
Kongand 03-05-2011 19:51:25

Blev også lidt overrasket over at den ikke er dyrere hos Callme, end den er.
Men til gengæld er abonnementet, der følger med jo helt gak. 1,99 kr pr. MB data, 25 øre pr. sms, 69 øre pr. min (med minut taksering!). Så skal man da hurtigt få brugt minimumsbeløbet, selvom man vælger 499 pr. mdr. I hvert fald hvis man regner med at surfe en del uden WiFi.
Men med det sagt, kender jeg intet til Callme og lader ikke til jeg kommer til det i den nærmeste fremtid ;)

0 0
Firebrazer 03-05-2011 20:51:09

Man kan jo bruge de forskellige pakker med data, sms osv. som bruger af mindsteforbruget :P

0 0
Kongand 04-05-2011 08:44:56

Aah ok, det havde jeg lige overset i forbifarten i går. Kunne heller ikke forstå det. Ja, så giver det jo lidt mere mening og bliver lige pludseligt ret billigt :) Tak for den forklaring.
Så er spørgsmålet måske mest, hvem der har den bedste dækning (= mindst udfald) og evt. højeste download hastighed...?

0 0
Firebrazer 04-05-2011 12:20:56

Jeps, det er også det jeg forsøger at finde ud af lige pt. Har haft problemer med 3 oppe i mit område, hvor jeg kun havde forbindelse i et enkelt hjørne af huset, så 3 og Oister er jeg ikke så meget for...
Ville være rart hvis Telmore snart fik nogle priser op ^^

0 0
Zeb 03-05-2011 16:39:06

Har man kunne bestille den hos diverse webshops i en måned nu....

0 0
Skolekridt 03-05-2011 16:11:36

Men lad nu det ligge. Det jeg vil skrive, er at 3.dk har allerede har sat den til at have den på lager. :)

0 0
Tobias 04-05-2011 12:55:13

Desværre har jeg dog lige modtaget svar på min mail.
Lager status var åbenbart en fejl og de får den først i uge 21.

0 0
Bjarke Hansen 03-05-2011 19:41:28

Ja det var da 3 der var først...
3 startede vist forsalg klokken 12:15 og callme startede 16:20
Jeg er sådanset ligeglad, men forkert at komme med en forkert udmelding.

0 0
Bjarke Hansen 03-05-2011 19:43:58

glemte at skrive jeg bestilte hos Callme... bedst og billigst

0 0
David K 03-05-2011 16:41:22

Underligt, den stod ikke som på lager tidligere i dag da jeg forudbestilte. Men så håber jeg da det betyder at den kommer med posten om et par dage!

0 0