Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Forudbestilling af iPhone 4S slår alle rekorder

Forudbestilling af iPhone 4S slår alle rekorder

En hel million mennesker nåede at forudbestille iPhone 4S fra Apples officielle store, indenfor det første døgn.

Foto: Apple

Apple melder nu, at forudbestillingen af iPhone 4S allerede har passeret én million styks, efter blot 24 timer. 

Og her er der altså kun tale om amerikanske kunder, der har forudbestilt deres iPhone til den 14. oktober. Hvor mange der rundt om i verden står på venteliste, vides ikke. 

Forgængeren, iPhone 4, præsterede 600.000 forudbestillinger på det første døgn.

-"Vi er overvældede af den fantastiske kunde-respons over for iPhone 4S," siger Apples Philip Schiller i en pressemeddelse. 

Det er dog ikke alle, der er imponerede over den nye iPhone 4S - teleanalytiker John Strand mener blot den er en "lille prut".

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Paw Sandayo 11-10-2011 09:12:43

der er for mig kun 4 grunde til folk køber den nye Iphone 1. dem der ik har iphone i nu, dem der har en 3gs eller ældre, dem der har en der har en Iphone 4, som ikke virker mere... resten har for mange penge eller overhovdet ik forstand på mobiler... synes virkelig den nye er langt under det mål en smart phone skal være den dag i dag

0 0
David 11-10-2011 12:58:12

Så du mener ikke at:
9 gange hurtigere grafik
dobbelt så meget lager
markant bedre kamera (bedre chip+objektiv)
markant bedre antenne

er værd at opgradere for, fordi den ikke har fået nyt fysisk design?

0 0
Paw Sandayo 12-10-2011 11:30:00

det manglet da osse bare... det er jo hvad alle nye mobiler er og har... men i forhold til googles mobiler kommer de bagud nu, og hvis de ikke passer på osse windos mobiler

0 0
David 12-10-2011 14:06:25

Hvordan er de kommet bagud i forhold til googles mobiler?

0 0
Paw Sandayo 12-10-2011 19:28:05

for deres mobil er jo stadig gammel... der er jo bare kommet lidt nyt ind i, og det den kan kan de andre jo osse... og mere til

0 0
11-10-2011 19:00:34

9 gange bedre grafik. Hvordan måles det?
Tror ikke at du skal forvente 9 gange så god grafik. Den bliver bedre ja og det er det.

0 0
David 12-10-2011 09:18:48

Jeg siger heller 9 gange så god, A5 er 9 gange hurtigere til rendering af grafik end A4, i hvert fald i følge Apple. Jeg har også set en test der viser at A5 er 3,7 gange så hurtig til grafik som Tegra 2. I hvert fald synes jeg at der er fin grund til at opgradere telefonen, selvom jeg som så mange andre gerne havde set et opfrisket design og større skærm. Personligt har jeg udskiftet min iPhone 4 med en Nokia N9 som jeg er helt sindsygt glad for.

0 0
Footiefan 11-10-2011 10:52:38

Nå!

0 0
Ole Christensen 11-10-2011 10:47:05

Kunne ikke have sagt det bedre selv.. ;o)

0 0
Zeb 10-10-2011 20:31:32

Nu har jeg læst den her nyhed hos flere medier, men det der alle steder bliver udeladt er de to detaljer at iPhone 4 kun 12 måneder efter 3GS, mens der er gået 16 måneder mellem iPhone 4 og 4S. Endvidere blev iPhone 4 kun tilbudt hos AT&T indtil deres eksklusiv aftale udløb adskillige måneder senere, mens iPhone 4S kommer hos både AT&T, Verizon og Sprint. Verizon havde en CDMA udgave af iPhone 4, mens Sprint slet ikke har haft den i sortimentet. Der er med andre ord rigtig, rigtig mange flere potentielle kunder.

Man skal i øvrigt huske på at USA typisk kører med 2 års kontrakter når man køber en telefon (og off-contract mobiler er ikke så almindeligt som i DK), så folk er bundet til deres teleselskab meget længere og derfor er det heller ikke så udbredt bare at skifte frem og tilbage, fordi man hænger på regninger fra det gamle selskab i så lang tid.

0 0
10-10-2011 20:07:32

Der er EEN iphone om året...Og hvis man har hang til ikoner osv... så er der selvfølgeligt tonsvis af mennesker der gerne vil have en "ny" mobil.

0 0