Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Fredagshumor: Apple-designer i latterkramper over Macbook [VIDEO]

Fredagshumor: Apple-designer i latterkramper over Macbook [VIDEO]

Apple seneste Macbook vækker stærke følelserne frem. En ’Apple-designer’ kan eksempelvis ikke holde masken.

Apples nyeste Macbook deler vandene, enten lader man sig forføre at det ultralette og minimale design i guld eller Space Grey, eller man ryster på hovedet over hestekuren der betyder at alle porte nærmest er væk og at prisen ikke står mål til funktionaliteten.

Læs også: Apple redefinerer bærbaren: her er Macbook

Uanset hvorvidt du hører til den ene eller den anden lejr, er parodien af en såkaldt ’Apple-ingeniør’ værd at se. Den småplumpe mand er mere end henrykt over udviklingsprocessen bag Apple Macbook. Han griner faktisk over hvad Apple slipper afsted med.

Det er gas, og det fungerer bedst hvis dine spanskkundskaber er rustne. Se videoen nedenunder.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

N 13-03-2015 12:43:12

Rigtig sjov:D Mest forestillingen om at den tandløse gut skulle have designet en macbook :D

15 2
Morten 13-03-2015 11:39:23

Apple griner også - det er bare hele vejen til banken. :)

10 22
Jesper 13-03-2015 11:52:14

Det tror jeg faktisk ikke, Morten! Apple griner ALDRIG! Det er den mest selvhøjtidlige og uhumoristiske teknologivirksomhed der findes!
Og når de ikke har humor, så er det jo godt, at der er andre der har! :-)

24 9
Morten 13-03-2015 12:26:54

Her er beviset:

iPhone 6 launch:
http://media.philly.com/images/aple-ceo-600.jpg

Samsung G6 launch:
http://i1-news.softpedia-static.com/images/news2/Live-Blog-Samsung-Galaxy-S6-Launch-at-MWC-2015-474555-5.jpg

Man kan tydelig se, at Apple griner og smiler meget mere end Samsung. CEO fra Samsung ligner en der er ved at græde. ;o)

8 20
Morten 13-03-2015 12:33:38

Nu er der jo heller ikke meget at grine af for Samsung, nu hvor de bliver udråbt som taber af SmartPhone markedet, selv med den ny GS6...
http://uk.businessinsider.com/samsung-rise-and-fall-2015-2?r=US

11 21
N 13-03-2015 23:37:22

Hvorfor er det at alt skal vendes til samsung. Hvis du nu satte dig lidt ind i tingene inden du legede Karl smart, så ville du have læst at S6 formentlig kommer til at gøre det MEGET bedre end sin forgænger. De har modtaget rekordstore forudbestillinger og i sweitz er det 4 gange så mange som S5. Så jo det er bedre.

12 3
TF 14-03-2015 00:12:53

Det er vel som når du vender alting til en diskution om apple, det er ikke smart at kritisere nogen for noget man er lige så slem til selv ;-)

3 15
Morten 13-03-2015 12:04:27

Hvis du havde den egenkapital de har, så ville du bestemt også grine ... så tro mig, den der ler sidst ler bedst ... og i dette tilfælde, er det Apple - uanset hvad I Apple-Haters, Fandroids, Samsuckers eller hvad I kaldes, syntes om Æble firmaet. :)

Ps. elsker når folk poster og så skynder sig at "Like" deres eget opslag. ;)

10 38
N 13-03-2015 23:40:06

Nårh lille pus da, er der ingen der "liker" dine indlæg? Måske du skulle hoppe over på mac9to5 igen så ;-)

14 5
Morten 14-03-2015 21:58:31

Punkt 1. ... jeg har fundet ud af, at mobilsiden.dk fora består mest af Samsung/Android brugere, så jeg forventer hver gang en del højere dislikes.

Punkt 2. husk på at mobilsiden.dk regler siger, at du ikke må være "personlig", så hold dig venligst til at debatere emnerne - ligesom jeg gør. Ingen grund til at nedgøre personer her på sitet - uanset smileys eller ej.

6 7
N 14-03-2015 22:26:58

Og Applehater, fandroid, samsucker er ikke personligt? Pus er vel egentligt bare sådan lidt sødt i det, ikke? ;-) Og du holder dig jo ikke "bare" til at debattere, du er konstant pisse provokerende, så hvis du er kæk nok til det, så må du sq da tage dig sammen og tage det som en mand i stedet for at pive som en tøser over nogle likes/dislikes. ...

7 4
TF 14-03-2015 23:46:11

Igen n du er jo ikke bedere selv, du er mindst lige så kæk og du piver også over en downvote, ja du blev jo faktisk rasende og kastede om dig med beskyldninger.

3 10
TF 14-03-2015 00:16:17

Igen kritisere du folk for noget du selv har et lige så stort problem med, var det ikke dig der gik amok over en enkelt downvote en gang. ikke kaste med sten når du selv bor i et glad hus husk det ;-)

4 13
Steffen M 13-03-2015 21:15:46

Det lyder som om du kender alt til at "like" egne opslag. Desværre er der ikke mange andre som liker dit fanboy vrøvl ;-)

12 4
TF 13-03-2015 21:24:13

Måske han bare har observeret det samme som mange andre der bruger siden meget, nemlig at visse personer herinde har utroligt travlt med vote systemet og det er da barnligt for hvad får man ud af det pjat.

3 16
Kurt L Andersen 13-03-2015 19:23:23

Morten du må være en meget stor fan af Apple når du ikke kan se forskel på et falsk/opsat smil

13 4