Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Fredagshumor: Kunderne elsker falsk Apple iWatch

Fredagshumor: Kunderne elsker falsk Apple iWatch

Det lader til at de udspurgte Apple kunder kan overtales til hvad som helst, så længe at der er et Apple logo bagpå.

Mange dedikerede Android-brugere har ofte svært ved at se det fantastiske i Apples begrænsede og mobile univers, der ikke giver helt samme frihed og diversitet som søgegigantens alternativ. 

Vi har også tidligere fortalt om denne Undersøgelse: iPhone kunder har “blind tillid” til Apple, der netop bekræfter, at mange iPhone kunder ikke kunne forestille sig køb af en anden mobil. Nu har komikeren Jimmy Kimmel fra Late night talk show i USA lavet sjov med amerikanere, der tilsyneladende ikke ved, at Apple endnu ikke har lanceret det såkaldte og formodentlige “iWatch”. 




I videoen herover bliver personerne narret til at tro, at et 20$ Casio ur med et Apple logo er Apples nye wearable. Der er underholdning for alle pengene, når features som dato, tidstagning og alarm bliver promoveret. 

Hvis Apple er på vej med et konkurrerende produkt til håndleddet, så lader det i hvert fald ikke til, at kravene fra kunderne er så høje som i techverdenen. 

Kilde: MacRumors 

 
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

mbech 29-07-2014 21:37:19

Nej alle der køber Apple er ikke dumme det har jeg aldrig sagt jeg sagde dem i videoen var idioter.

0 0
mbech 28-07-2014 16:30:51

Og der er endnu flere af dem http://youtu.be/BMsLArefSOw utroligt.

0 5
TF 28-07-2014 23:36:42

Nej fandt du et fjols, jamen det må jo betyde at alle mennesker der køber apple produkter er dumme eller hva ?

2 0
Michal 26-07-2014 11:10:47

Det er vel ikke anderledes end hvis der st

0 0
Allan 26-07-2014 10:04:02

ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha hold da kæft en flok idioter, dummere findes ikke.

5 17
TF 26-07-2014 12:16:35

Det er sjovt som lavtbegavede mennesker altid skriver "ha" rigtig mange gange ;-)

12 7
mbech 25-07-2014 18:24:43

ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha hold da kæft en flok idioter.

4 23
gielsgaard 25-07-2014 14:20:34

Og så tænk lige en gang længere, vil man gerne have Apple lukker ? tabe alle de arbejdspladser i USA som der trods alt er ? smide alle sine $ til Korea ? jeg har ikke selv Iphone men for Amerikanerne må det vel have en eller anden form for værdi at det er et Amerikansk produkt. Hvis Lumigon nu var et superfedt og tids svarende produkt, ville det da være snedigt hvis vi købte den og skabte arbejdspladser her.

31 1
Kim Jensen 25-07-2014 13:25:02

Fin humor.. men tænk lige én gang længere... Folk køber Apple grej bare fordi der står Apple på... i 2014, hvor internettet giver adgang til AL information om ALT (stort set), så har mange mennesker koblet deres egen vilje og sunde fornuft fra.... lemminge-opførsel eller hvad... "styret" af Apples fantastiske marketingsmaskine, der kan slippe afsted med at postulere hvad som helst...

11 28
Steffen M 26-07-2014 18:18:40

Ja -egen vilje, sund fornuft OG humor koblet fra. Det beskriver Apple fans godt, hvilket kommentarerne her på siden tydeligt viser. Jeg venter bare på at der kommer en boomerang-app til iPhone - så skal vi se hvor mange iDioter der smider deres telefon væk

3 13
TF 27-07-2014 00:49:37

Jeg tror ikke at det er fordi apple folket ingen humor har, jeg tror bare de er trætte af at folk som dig, kim osv bruger videoen til at komme med spydige og dumsmarte kommentare om alle der har et apple produkt.

5 6
Footiefan 26-07-2014 21:32:21

Så håber jeg en af dem rammer dig i nakken ;-)

13 1
Footiefan 25-07-2014 16:21:24

Fanatisk marketingsmaskine.... Altså Samsung? ;-)
Og ja klart man skal ha ondt i røven over et firma der har trofaste kunder. Hvor det dog forfærdeligt.. Godt nogen er ih og åh så oplyste..

25 10
TF 25-07-2014 14:26:53

Lemminger er der hos alle mærker det er jo tydeligt her på siden ;-)

24 8