Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Galaxy Nexus i infight med personbil

Galaxy Nexus i infight med personbil

Posten tabte vores testeksemplar af Galaxy Nexus ud foran en personbil. Læs her om den overlevede, at være i infight med en bil.

I dag kom Post Danmark med vores testeksemplar af Galaxy Nexus, den nye smartphone fra Samsung og Google.

Desværre var posten på scooter i regnvejr, og skæbnen ville, at han tabte kassen med mobilen, der efterfølgende blev kørt over af en bil.

Her kan du se, hvordan kassen så ud, da vi modtog den for lidt siden.

Umiddelbart overlevede Galaxy Nexus crashtesten.

Til det triste postbud kan vi oplyse, at han ikke i denne omgang, skal finde sig et nyt arbejde.

Læs også:
- Ingen dansk ordbog i Galaxy Nexus


Samsung Galaxy Nexus - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

twitboydk 15-12-2011 22:06:06

At et indlæg om en Google mobil, endte med at handle om en iPhone
LOL

0 0
17-12-2011 13:42:27

Ja sådan et det jo når iphonen bliver brugt som sammenligningsgrundlag grundlag evigt og altid. Personlig syntes jeg en iPhone er alt for gay til blive sammenlignet med smartphones... hehe

0 0
Villads 14-12-2011 17:05:38

Kan den købes allerede nu, og i så fald hvor? Med det mener jeg ikke forudbestilles, men købes!

0 0
Bjarke Hansen 13-12-2011 22:26:35

Hvilken levandør levere da også en telefon til over 4000kr med alm. brevpost til 28kr ?

Man ville da nok have leveret med taxa eller budbringer hvis man ville have haft mobilsiden til at teste telefonen inden den ramte markedet.

Men det ser da heldigvis ud til at pakken ikke er blevet trykket helt flad og nok bare snittet bilen?

0 0
17-12-2011 13:47:52

Samsung og google er sgu da ligeglade med iJohn og mobilsiden, så de har sendt telefonen helt standard....måske endda et eksemplar som de ikke kan sælge. :D

0 0
Bjarke Hansen 17-12-2011 21:45:59

Hehe og faktisk er det UNDER standart

ser lige den er sendt som B post og den er modtaget tirsdag den 13dec midt i juleposten så den er sikkert sendt torsdag eller fredag uden i forvejen. Jeg undrede også mig over at mobilsiden modtager så sent når brugere i Danmark. Havde modtaget tidligere

0 0
Tommy 15-12-2011 14:49:03

Jeg fik en gang en pakke sendt fra Sydtyksland til DK for 55kr(det var en cykel på 7kg), så 28kr burde være mere end rigeligt for at fragte en telefon+indpakning=ca0,5kg fra et sted i dk, til et andet...
Derudover så ligner det ikke almindelig brevpost, men hvis pakken ikke er så stor er der jo ingen grund til at pakkebilen skal have den med, hvis postbudet alligevel skal forbi mobilsidensredaktion...

0 0
Bjarke Hansen 17-12-2011 12:22:14

Sådan fungere det ikke, skulle det være nemmere at en bud havde pakkeforsendelser med? NEJ DET ER DET IKKE. fordi man kommer på samme adresser 2gange betyder ikke en skid, det handler om optimering af processen og det er det ikke at blande pakker og breve sammen. Postdanmark blander heller ikke madudlevering sammen med pakke/brevuddeling. Det er optimalt at benytte een medarbejder til een ting, og en anden til en anden ting færdig

0 0
Bjarke Hansen 17-12-2011 12:15:51

Ja det kan da godt være det kun kostede DIG 55kr

Men du ved sikkert ikke hvad cykelfirmaet betaler. De har sikkert beregning ud fra hvad de totalt tjener.. Kan jo være de tjæner 3.000 på cykelhandlen selvom de betaler 300kr for fragten og du kun betaler 55kr. Nogle butikker giver også gratis fragt, men er det gratis for firmaet tror du, tænkt dig om!

0 0
Morten 15-12-2011 10:08:35

Kunne man tænke sig at det var samsung der har sendt den og at samsung ikke selv giver 4000 for den ;-)

0 0
Bjarke Hansen 17-12-2011 12:18:35

Nej samsungs direkte omkostning på produktion af telefonen er nok ikke 4000kr ;-)

Men alligevel så er det jo tanktevækkende at sende en tleefon uden garanti. Budet kunne jo selv have trampet på telefonen den er ikke forsikret. brevforsendelser er jo en tillidssag mellem dig og postdanmark. Der kan så kun kræves erstatning for pakken hvis den er sendt som pakke. jeg sendte en telefon til telecare, selvom jeg kun skulle sende den i en konvulut betalte telecare/callme da for pakkeforsendelse af en konvolut.. Fordi man netop kan trace og kræve erstatning hvis ødelagt eller forsvundet

0 0
ihk 13-12-2011 21:07:24

hvorfor skal i blande iPhone ind i dette?
nyd jeres beta andriod :-)

0 0
14-12-2011 09:28:04

Fordi alle artikler og tests på denne side trækker iphonen ind i alt...

Og vi vil helt sikkert nyde den, især når man tænker på at en "beta" android outperformer apples top of the deal 4s...

0 0
Kurt Jørgensen 14-12-2011 20:19:32

Den første gang iPhone bliver nævnt i denne artikel er...aldrig.

Den første iPhone-kommentar kommer som...kommentar.

Du kan jo se her, da du jo åbenbart ikke gad læse artiklen ovenfor:
"I dag kom Post Danmark med vores testeksemplar af Galaxy Nexus, den nye smartphone fra Samsung og Google.

Desværre var posten på scooter i regnvejr, og skæbnen ville, at han tabte kassen med mobilen, der efterfølgende blev kørt over af en bil.

Her kan du se, hvordan kassen så ud, da vi modtog den for lidt siden.

Umiddelbart overlevede Galaxy Nexus crashtesten.

Til det triste postbud kan vi oplyse, at han ikke i denne omgang, skal finde sig et nyt arbejde.

Læs mere: http://www.mobilsiden.dk/nyheder/galaxy-nexus-i-infight-med-personbil,lid.18464/#comment_box#ixzz1gXRAjJSP"

0 0
15-12-2011 10:16:05

Nu skal man da være mere end alm. langt væk fra vinduet, hvis man tror at alle artikler nævner iphonen. Men du kender åbenbart ikke til ordsproget: overdrivelse fremmer forståelse.

0 0
13-12-2011 18:55:47

Bliver telefonen testet med 4g? Hvis man overhovedet kan få det på abonnementet. Telia og TDC skulle jo udbyde 4g ikke?

0 0
Rena 13-12-2011 19:06:04

Galaxy Nexus i Danmark har ikke 4G.

0 0
Rena 13-12-2011 12:05:27

Hvis det havde været en iPhone ville skærmen være gået i stykker :P

0 0
Jonas 13-12-2011 12:13:43

Fuldstændig korrekt ... Men det ville klart også være en fordel for apple xD ... Aldrig om jeg har oplevet en værre telefon end iphone 4 ..

0 0
Kurt Jørgensen 13-12-2011 21:03:42

Nååååårh, lille pus.

Her får du lidt opmærksomhed. Kan du så lade de voksne snakke lidt i fred igen?

0 0
Rune M. 14-12-2011 11:26:49

Det var dog den absolut mest latterlige kommentar noglesinde skrevet på mobilsiden Kurt.....

0 0
Kurt Jørgensen 14-12-2011 20:21:21

Virkelig?

Nogensinde? Ever? Ever ever ever?

Jeg synes da ellers, at Jonas' kommentar havde potentiale til at tage prisen.
Men du gav da også lige et bud. ;-)

0 0
Jeppe Andersen 15-12-2011 11:35:09

Ja iPhonen er af Glas ligesom andre smartphones efterhånden er ... dårlig konklusion du gør dig

0 0
Tommy 15-12-2011 14:53:21

Afslut nu tuderiet omkring iphone. Ja, den går nemmere i stykker end andre (og jeg har da selv bandet den lang væk da jeg ha(v)de i4, men det er da fine telefoner der laves. Der er da vitterlig ingen grund til at blande apple ind i et "sjovt" indlæg om at en pakke er blevet tabt og det vist må være første gang man modtager en pakke i sådan en stand.

Apple har deres positive/negative sider og det har andriod/samsung også. Afslut fanboism/had til andre meninger end ens selv - man kan sagtens være uenig uden at skulle pisse på hinanden

0 0
Onkel_Per 13-12-2011 09:24:32

Betyder det så at fremtidige test / anmeldelser også kommer til at indeholde denne crashtest?
:-)

0 0
Mobilsiden.dk 13-12-2011 09:31:36

Mon dog. Det er første gang nogensinde, at jeg har modtaget en mobil, som først har været kørt over.

0 0
Paw Sandayo 13-12-2011 09:38:41

glæder mig til at se din andmeldse... har selv lige købt den, men vil gerne se hvad i på mobilsiden synes

0 0