Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Galaxy Q - ny 5.3" smartphone fra Samsung?

Galaxy Q - ny 5.3" smartphone fra Samsung?

Rygte: Måske arbejder Samsung på at færdiggøre en Galaxy-smartphone med en 5,3 tommer skærm.

Samsung Galaxy Q, fortæller rygterne at den hedder, den måske kommende smartphone, med en skærm på 5,3 tommer.

Ikke nok med at skærmen er kæmpe-stor, så er det angiveligt også en Super AMOLED Plus-skærm, altså samme type, som den der sidder i Samsung Galaxy S II.

Rygterne fortæller, at Samsung Galaxy Q baseret på Android-styresystemet, vil blive præsenteret på IFA-messen i Berlin, der afholdes fra den 2. til 7. september. 

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Gammel Korning 23-07-2011 11:50:01

Hvis man nu lige ser lidt ud over sin egen næse, så kunne det værre at der var nogle mennesker der gerne vil have en lidt større telefon. Kontorfolk som vil have den med i tasken, eller andre som har en taske med, som måske så kan undvære deres bærbare ?

0 0
Slaraffenland 23-07-2011 13:11:31

Jeg er da fløjtende ligeglad med hvad kontorfolk synes om telefonen. Jeg skal ikke kigge andre steder end indad, hvis jeg skal spendere 4.000 - 5.000 kroner på en telefon.

0 0
Kim Harder 23-07-2011 12:24:41

Behøver nu ikke en monster mobil, for at undvære den bærbare. Så vil jeg heller have en netbook med i stedet for, også en mobiltelfon, af normal størrelse med rigtig tastatur.

0 0
Frederik 21-07-2011 22:47:16

Jeg synes 4" er maks.

0 0
Kim Harder 21-07-2011 12:13:40

Skriv din kommentar til artiklen her..

0 0
Kim Harder 21-07-2011 12:13:30

Den bliver eferhånden svær, at få plas til i lommen. Vi skal til, at have en speciel mobiltaske, og bruge 2 hænder når den holdes op til øret for, at tale i den.

0 0
Slaraffenland 20-07-2011 16:20:29

Jeg var lige ned at komme med en sarkastisk bemærkning om sædvanlig manglende kildehenvisning... men i dette tilfælde kan det vist være ligemeget (går ud fra at alle andre også kun kan se volapyk på deres skærm)

http://kr.news.yahoo.com/service/news/shellview.htm?linkid=51&articleid=20110718090457728j6

Meeeeen, de andre mobilsider på nettet henviser trods alt til kilden ;-)

Mvh
Thomas

0 0
Jonas_a 19-07-2011 15:41:59

kan man ikke lige så godt købe en galaxy tab?

0 0
Lars Hansen 19-07-2011 12:31:09

det er jo bare en lille tablet.

0 0
Hans Jákup Danielsen 19-07-2011 13:58:18

det er en phablet

0 0
19-07-2011 18:59:14

Steve Jobs han ville elske det ord og retsforfølge dig hvis du skulle finde på at bruge noget du selv har opfundet.

Udover at det formentlig bliver en fantastisk telefon ligesom SGSII, så bliver det interessant at se hvilke muligheder den skærm giver og forhåbenligt har den en bedre opløsning

0 0
Jørgen 23-07-2011 20:32:49

Gaaab...

0 0