Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Galaxy S II får ikke Tegra 2-processor

Galaxy S II får ikke Tegra 2-processor

Der har været mange spekulationer omkring processortypen i Samsung Galaxy S II. Men det ligger nu fast, at det ikke bliver Nvidia’s Tegra 2.

Samsung Galaxy S II (Foto: Mobilsiden.dk)
Samsung Galaxy S II (Foto: Mobilsiden.dk)

Samsung Galaxy S II, der blev annonceret i februar måned ved Mobile World Congress, skulle oprindeligt have haft en processor på 1 GHz.

Men som vi tidligere har skrevet, så har Samsung nu valgt at sætte hastigheden op til 1,2 GHz.

Denne ændring har sat gang i spekulationerne om, hvilken processortype Samsung vil benytte i den kommende top-smartphone.

Samsung oplyser nu til Mobilsiden.dk, at processoren bliver deres egen Exynos-type - og altså ikke Nvidia Tegra 2.

Ændringerne i Samsung Galaxy S II giver ikke forsinkelser i forhold til salgsstarten.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

mathias 01-05-2011 19:42:12

Hvornår kan man så forvente sig en anmeldelse af Samusung Galaxy S II???

0 0
Mobilsiden.dk 02-05-2011 07:47:11

Hej Mathias... Vi begynder anmeldelsen i denne uge, da de første "rigtige" versioner, er ved at nå Danmark :)

0 0
Casper 27-04-2011 18:44:41

Er det godt nok stadig Dual Core, selvom de selv producerer den.

0 0
lsj 27-04-2011 21:28:46

jeps... ;)

0 0
lsj 26-04-2011 14:26:51

har lige sendt min LG optimus 2 X tilbage da den gik helt død... og så genstartede den om og om og om igen.... nu bliver det samsung der får fornøjelsen af at ligge i min lomme... så snart jeg kan se forskellen i mellem de 2 chips vil jeg da gerne poste en kommentar her om.

0 0
Rallerbabz 28-04-2011 16:28:41

Hej Isj

Min o2x er også helt død og skal ombyttes her efter 1 månedes brug. Er det muligt at få pengene tilbage siden du skriver du tager en samsung nu, da jeg også hælder mest til den efter mange skuffelser med LG'en.

0 0
lsj 01-05-2011 22:34:35

hejsa rallerbabz de ville sende den retur til producenten og hvis den ikke kunne fixes så ville jeg kunne få pengene tilbage. og efter at have set div anmeldelser af samsungen er jeg slet ikke i tvivl mere.. så synes du skulle forudbestille den jeg har gjort. den er forventet der hvor jeg har bestilt den til den 10 maj. dvs den er fremme hos mig den 11 eller 12 maj.

0 0
Mahsum Fener 26-04-2011 11:48:10

Det er nok ikke relevant angående Samsung Galaxy S2, men synes alligevel det skulle siges.

Kilde:
http://www.youtube.com/user/BlackPrince310#p/u/9/ViWE6iX7I5Y

(5,40 minutter inde i videoen)

0 0
Bjarke Hansen 26-04-2011 21:40:19

ja hvad har det med noget som helst at gøre, spild af tid, post dine apple links i forummet hvis du vil diskutere kamera i ipad

0 0
Zeb 26-04-2011 12:36:11

Hvad har det med noget som helst at gøre på nogen måde? Videoen er ikke en mobiltelefon, det er ikke en samsung, denne artikel handler ikke om kamera.

Jeg forstår ikke hvorfor du poster denne kommentar her?

0 0
Mahsum Fener 26-04-2011 11:42:39

Jeg er glad for samsung har valgt deres egen Exynos-type processor. Det er absolut den bedste Smartphone der kommer på markedet, synes jeg personligt. Nå ja, så er der også Super AMOLED Plus skærmen på 4,27" og tykkelsen på 8,49 mm.

Det kan ikke simpelthen ikke blive bedre.

0 0
Phunjap 26-04-2011 11:29:11

Jeg jubler lidt inden i ;) ikke fordi jeg har personlig kendskab til Tegra2 eller Exynos ;) men sætter min lid til de forskellige tests der efterhånden er rundt omkring og der lader det til at Exynos sparker mås!! ;D

0 0