Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Galaxy S II har rundet tre mio. solgte

Galaxy S II har rundet tre mio. solgte

Samsung Galaxy S II har nu rundet tre millioner solgte enheder.

Samsung Galaxy S II (Foto: Mobisiden.dk)
Samsung Galaxy S II (Foto: Mobisiden.dk)
Foto: Mobilsiden.dk

Samsungs topmodel Galaxy S II sælger helt fornuftigt, skriver websiten AndroidGuys.

På 55 dage er denne Samsung-smartphone blvet solgt i tre millioner eksemplarer. Til sammenligning så tog det 85 dage for forgængeren Samsung Galaxy S, at nå til samme resultat.

Selvom det nok er værd at starte fabrikken for tre millioner mobiler, så er det stadig langt fra Samsungs mål, som var 60 millioner solgte enheder, inden udgangen af i år.

Læs også:
- Stor test af Samsung Galaxy S II

Web-TV: Test af Samsung Galaxy S II

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Ferhat 21-07-2011 11:53:25

Nogen der ved hvor mange timer den skal have første gang?

0 0
christian 21-07-2011 21:08:48

oplad den som du lyster? det har ikke været nøvendig af lade telefonen i flere år lige efter køb

0 0
christian 15-07-2011 21:16:46

hvor er det den har solgt 3 milioner? her i norden eller hele verden?

0 0
SJN80 12-07-2011 02:04:16

Det er en fantastisk telefon ;)

0 0
Ferhat 11-07-2011 17:57:24

Hvorfor er mobilen Udsolgt hos Telenor?
Fik vide af en ven der arbejder der, at der fejl eller sådan noget. Så de har trukket dem tilbage.
Nogen der ved noget?

0 0
10-07-2011 15:00:22

Hvis samsung får lavet softwaren lidt mere stabil, bedre sms funktion og lidt bedre browser samt lidt mere metal i designet så vil jeg mene de kunne have den perfekte Android. Med andre ord så er deres succes fortjent.

0 0
Rolfiboy 10-07-2011 15:58:32

Hvad skal du med mere metal i telefonen? Det gør den bare tungere og mindre holdbar når man så taber den, da metal er temmeligt hårdt og derfor sender g krafterne videre til elektronikken, uden at absoberer noget af energien.

0 0
spock123 10-07-2011 14:41:22

- har været i beta i noget tid, så det er nok meget realistisk at den releases officielt i denne måned.

Jeg har kørt med 2.3.4 på min SGS i en måned nu - helt uden problemer. Kører om muligt endnu mere smooth end 2.3.3.

Håber Samsung får smækket videochat ind i den officelle release, da den ikke indgår i betaen.

0 0
JKay 08-07-2011 15:22:40

Vi kan ikke nævne Samsung Galaxy S II nok. F.eks kan jeg fortælle at den får Android 2.3.4 i denne måned. Men dette gælder også for Galaxy S.

0 0
Christoffer 09-07-2011 23:31:33

hvor har du læst at SGS II får Android 2.3.4 i denne måned?

0 0
JKay 12-07-2011 12:49:51

Det stod here: http://twitter.com/#!/samfirmware
Og nu er I9100XXKG1 (2.3.4) også kommet.
Reklame: Tjek mit mod på XDA: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1154278
Jeg har ændret i lock screen så man kan starte kameraet ved at slide til venstre!! :-)

0 0
Jim Flower 08-07-2011 14:35:28

Nyheden er knap en uge gammel, så jeg ved ikke hvor meget nyhedsværdi der er i historien.

0 0
Yewest 11-07-2011 09:34:40

Jim få dig et liv! Skrid nu!

0 0
Michael Knudsen 09-07-2011 01:40:22

Sjovt du altid brokker dig.... find dog en anden side......

0 0