Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Galaxy S II-salget imponerer

Galaxy S II-salget imponerer

Samsung har angiveligt afsat tre millioner eksemplarer af deres topmodel Galaxy S II på bare én måned.

Samsung har på under én måned solgt over tre millioner eksemplarer af Galaxy S II. Det skriver Intomobile.com.

Det imponerende salgstal er dog til teleoperatører og deres butikker, og altså ikke en indikation af, hvor mange telefoner der er solgt til slutbrugerne.

Tallet imponerer stadig, og Samsung har ligeledes høje forventninger til den nye topmodel. Således forventer selskabet at sælge over 10 millioner enheder.

Du kan se mere til Samsung Galaxy S II her:
 - Vind en Samsung Galaxy S II
 - Samsung Galaxy S II - de første indtryk
 

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Cosmomind 13-05-2011 10:22:28

Leverandør-mail: "Vi har tidligere opgivet 12-05-2011 som leveringsdato på nedenstående produkt.

GT-I9100LKANEE, Galaxy S II - Black

Producenten har skubbet leveringen og den forventes at blive den 03-06-2011

Vi beklager forsinkelsen."

0 0
Michael A 13-05-2011 16:35:06

Hvilket firma er det, der skriver det??? den Første sending lader da til, at være leveret.
Fik min i går, gennem Callme.
100% tilfreds indtil videre. :-)

0 0
Cosmomind 13-05-2011 18:23:53

Det er ProShop.dk - måske er det fordi, at det er uden abonnement?

0 0
Mahsum Fener 10-05-2011 10:36:24

Skriv din kommentar til artiklen her..

0 0
Mahsum Fener 10-05-2011 10:36:12

Jeg har meldt mig til konkurrencen om en Samsung Galaxy S2.(Håber jeg vinder)

Der blev nævnt i en tidligere artikel, at den kommer uden NFC i første omgang.

Mit spørgsmål lyder således: Den Samsung Galaxy S2 men kan vinde, indeholder den NFC.

0 0
Mahsum Fener 10-05-2011 10:36:10

Jeg har meldt mig til konkurrencen om en Samsung Galaxy S2.(Håber jeg vinder)

Der blev nævnt i en tidligere artikel, at den kommer uden NFC i første omgang.

Mit spørgsmål lyder således: Den Samsung Galaxy S2 men kan vinde, indeholder den NFC.

0 0
TAPII 10-05-2011 03:38:50

Bestilte denne telefon for 2 måneder siden hos ellos, men som vidt jeg kan se har ingen af leverandørerne fået telefonen endnu. Så nu kan de bare fortælle mig hvor jeg kan få en, så er et par hundrede ikke det som skal skille os..

0 0
Kongand 09-05-2011 22:05:43

Skriv din kommentar til artiklen her..

0 0
Kongand 09-05-2011 22:09:46

Prøver lige at skrive, inden jeg trykker 'indsend kommentar'...

Så vidt jeg har kunnet finde frem til, så er den billigst hos cdon.com til 4.327 kr. incl. forsendelse stærkt efterfulgt af Mobilityshop.dk til 4.334 kr. incl. forsendelse.

0 0
Fætter Højben 10-05-2011 08:52:42

Billigste pris - lige nu:
Goblue 4.199,- incl. levering til GLS Pakkeshop

0 0
PointHeaven.com 09-05-2011 23:37:36

Tak :-D

0 0
PointHeaven.com 09-05-2011 21:15:47

..er den billigst uden abbo.?

0 0
Zeb 09-05-2011 20:10:23

Hvordan ser det ud med det endelige review? :)

0 0