Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Galaxy S III ejere kan gratis følge OL 2012 fra mobilen

Galaxy S III ejere kan gratis følge OL 2012 fra mobilen

Alle ejere af Samsung Galaxy S III får nu den enestående mulig for gratis, at følge OL 2012 live fra mobilen.

Sidder du med en Galaxy S III i hånden eller overvejer du at anskaffe dig den, så er der gode nyheder på bordet i dag.

For Samsung har indgået et samarbejde med Eurosport og tilbyder nu alle Galaxy S III ejere i Europa pånær Italien, at følge de Olympiske lege.

Samarbejdet betyder, at du fra den 14. juli til og med den 12. august gratis kan følge legene på mobilen, via livedækning fra Eurosport kanalen.

Ifølge Eurosport.com, så er det eneste der kræves for at komme i gang, er at man downloader Eurosport Player applikationen her via Google Play. Derefter opretter man en konto hos Eurosport, og så har man gratis adgang til live dækning af OL 2012, inden for den tidligere angivne tidsperiode.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

knudknud3 18-06-2012 07:29:48

købt en anden mobil.
Min SGS3 fungerede på købsdagen, og så var det godnat med internet for mig. Jeg håber Samsung når at komme med en update inden OL.

0 0
18-06-2012 10:18:48

Tror da vist du er uheldig....

0 0
Thomas 18-06-2012 12:26:23

Ja eller også har han slået mobildata fra uden at vide det ;)

0 0
knudknud3 19-06-2012 07:45:56

Nej. Mobildata er ikke slået fra.
Da dette er min første smartphone, føler jeg mig på herrens mark. Jeg har læst her på Mobilsiden og andre steder på nettet, at SGS3 har problemer med WiFi og BT, men det har vel ikke noget at gøre med min tilgang til nettet. Jeg har prøvet at genstarte, men det hjælper heller ikke.
Kan jeg trykke på en eller anden knap, så jeg starter helt forfra? Ved computere hedder det vist nok reset.

0 0
knudknud3 19-06-2012 11:01:46

Nu virker det.
Jeg har 2 gange besøgt ElGiganten, hvor det første besøg med 2 sælgere ikke gav noget resultat. Andet besøg ved ny sælger - han drønede rundt på mobilen, og så virkede den.
ALTSÅ bliv ved med at spørge. IGEN OG IGEN.

0 0
JB 15-06-2012 19:28:53

De Olympiske Lege starter først d. 27. juli, så jeg ved ikke lige hvad det var de havde tænkt sig at man skulle bruge de første 13 dage til...?

0 0
15-06-2012 22:04:29

Hvad med at se sport? Det er vidst nok det de sender på eurosport ;-)

0 0
beikes 15-06-2012 16:40:23

Det behøver man skam ingen speciel mobil for at kunne..

0 0
DX 15-06-2012 19:37:17

Kan du uddybe det nærmere ?

0 0
beikes 15-06-2012 20:07:21

Jamen jeg ser bare jævnligt Eurosport på min smartphone, og det har jeg da gjort længe, ligesom jeg ser mange andre kanaler. Men ved ikke om det er fordi jeg har haft kabel-tv abb. derhjemme, at det også er gratis 'on the go'. Før havde jeg YouSee, nu har jeg Stofa, og jeg har altid kunne se Eurosport, blandt en masse andre kanaler.

0 0
Thomas 16-06-2012 17:43:33

langt fra alle der har stofa eller yousee...

0 0