Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Galaxy S III er snart officiel - Samsung inviterer til Galaxy-event

Galaxy S III er snart officiel - Samsung inviterer til Galaxy-event

Samsung forventes at præsentere efterfølgeren til Galaxy S II i i London i starten af maj. Er det Galaxy S III der er på vej?

Efter måneder med en stribevis af rygter både om dato, specifikationer og meget andet har Samsung nu sendt invitationer ud med informationer om, hvornår den kommende Galaxy topmodel vil blive præsenteret for verdenspressen.

Ifølge invitationerne vil Samsung Unpacked eventen finde sted  torsdag den 3. maj i London, i Earls Court Exibition Center.

Der er nu ikke længe til at offentligheden ved, om det bliver en Galaxy S III, eller om det bliver et helt andet navn den kommende model fra Samsung får.

Mobilsiden.dk vil være til stede i Earls Court Exibition Center – og du kan følge præsentationen af Samsungs kommende Galaxy-model på Mobilsiden.dk.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Dan Mørk Frandsen 16-04-2012 12:13:06

Nå samsung har måske lært lidt af Apple og prøver at skabe lidt spænding omkring deres lancering og holder ligefrem en Event for deres ny mobil.

0 0
Hest 16-04-2012 15:23:28

Det er lidt sjovt som folk nogle gange tror Apple har opfundet hele verdenen :D

Tror der er lidt for meget stråling fra de telefoner

0 0
DJ 16-04-2012 19:43:26

"Synes godt om"

0 0
Dan Mørk Frandsen 16-04-2012 15:31:14

Apple er bare GUD. der findes ikke andet der virker ordenligt. ( skrevet fra min HTC One X der er byttet 2 gange allrede. )

0 0
16-04-2012 15:34:58

Så lad være med at købe 1. batch. Det gælder også iPhones.

0 0
Dan Mørk Frandsen 16-04-2012 18:03:28

har aldrig måtte bytte eller sende en Iphone eller ipad ind til rep eller service. det virker bare. APPLE ER GUD.

0 0
Ghafuri 16-04-2012 18:38:31

@Dan, hvis du syntes apple er gud, hvorfor skiftede du den så ud med en HTC?

0 0
Dan Mørk Frandsen 16-04-2012 18:42:53

fordi man skal jo prøve noget andet for at vide om det man syntes var lækkert nu også er som man syntes i forhold til det nye. skal helt klart have en iphone 5 når den kommer. det blev en HTC på grund af deres Beats Audio da jeg høre rigtig meget musik på mobilen men så følger der en alm headset med som er sååå ringe at man får grå hår af det. så nu skal jeg vælge om jeg vil ofre en beats audio headset eller leve med det til den nye iphone kommer.

0 0
kasper 17-04-2012 14:25:53

Nu håber jeg ikke du synes, at det medfølgende iphone-headset er godt, omend det måske er bedre end det der hører med til One X.
Vil da anbefale at du køber et par ordenlige ørebøffer hvis du går meget op i lydkvaliteten :)

0 0
Dan Mørk Frandsen 17-04-2012 16:06:05

Tak for anbefalingen. jeg har kig på et par Beats Audio solo HD headset jeg godt kunne tænke mig men 1500 kr er sku mange penge for ørebøffer når man er på dagpenge hehe men mon ikke skattepengene kommer til at gå til sådan et par.

0 0
Ken 17-04-2012 22:55:17

Prøv nogle Bose in-Ear hovedtelefoner, de lyder suverænt, og koster 700-800,- kr.

0 0
Dan Mørk Frandsen 16-04-2012 19:21:07

Mangler blandt andet at skærmen tænder når man får en besked og det ikke kun er lyd der kommer.
mangler også at kunne sætte album covers på sin musik hvis den ikke automatisk kan finde en cover til musikken via den indbygget tjeneste.
mangler at kunne sync med min Ical på min macbook men er jo ikke androids skyld som sådan hehe.
men utrolig lækker sense htc har og er vild med at man kan se vejret på låseskærmen og så holder den strøm tæt på 2 dage imod 4Serens max 24 timer.

0 0
16-04-2012 19:30:23

Kun min O2X har skullet til rep af mine androids. Og kender derudover til en del der har haft iphones til rep, så lige på det punkt syntes jeg nu ikke der er noget at komme efter. Derudover så kan alle dine "mangler" klares med en tur i play butikken,hvisman altså ikke er teknisk handicappet som en del åbenbart er og går totalt blondine, hvis en ting ikke kan alt out of the box.

0 0
Dan Mørk Frandsen 16-04-2012 19:39:05

Jeg vil gerne at tingene bare virker Out of the box. gider ikke alle mulige 3 parts programmer og sådan noget for at få cover på mine albums men kender du et program der tænder skærmen når der kommer en sms eller mail lytter jeg gerne, for det mangler jeg virkeligt.

0 0
TheKing 16-04-2012 20:38:52

Du burde prøve Go sms pro. Det er et ganske udmærket program. Desuden kommer der pop up besked på skærmen så du ikke behøver at navigere over i sms for at svare når du er igang med noget, der kan svares direkte eller der kan ventes til senere med at svare. Jeg har brugt det i et år efterhånden :)

0 0
Bo 16-04-2012 14:55:17

Det er ikke noget apple har fundet på...
Sony gjord det Ps3, ders først fladskærme...
Microsoft har gjort med fra windows95 af...
Så nej det er ikke en Apple ting...

Og hyppen om den næste galaxy mobil er hellere ikke de har fra Apple(selv om de er nogle at de bedste til det), den kommer fordi havde et af de bedste produkter sidste år...

0 0
Nikolaj 16-04-2012 14:27:14

lært lidt af Apple???
Apple var ikke de første og bliver ikke de sidste. Stort set alle elektronik firmaer holder events for deres top produkter så intet nyt i det...

0 0
Hans Jákup Danielsen 16-04-2012 12:50:22

let's sue 'em...

(dårlig humør kan forefindes...)

0 0