Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Galaxy S III markedsføring - mere livsstil mindre teknik

Galaxy S III markedsføring - mere livsstil mindre teknik

Den nye Galaxy S III er blevet præsenteret. Se Samsungs reklamefilm for den nye topmodel - mere livsstil, mindre teknik.

Samsung har præsenteret deres nye topmodel, Samsung Galaxy S III ved en event i London, torsdag aften.

Ved præsentationen blev vist mange af telefonens nye funktioner, som f.eks. Smart Stay, Smart Alert, S-Beam og meget andet. Men i den officielle reklamefilm for Galaxy S III er det skruet kraftigt ned for de tekniske detaljer og istedet fokuseret på livstilen omkring telefonen.

Dermed ønsker Samsung formentlig at nå de kunder, der ikke går så højt op i de tekniske detaljer, men i højere grad køber livsstilen omkring produktet.

I denne officielle reklamefilm fra Samsung kan du selv vurdere, om der er for meget livsstil og for lidt teknik.

Kilde: Teknify

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Mozz 05-05-2012 22:10:58

Din kommentar siger ufatteligt meget om, hvor lidt du tilsyneladende bruger din!!

0 0
Jeppe Andersen 06-05-2012 16:25:00

Kære Mozz :)

- Næ det er vidst lige modsat :) Du har ikke forstået budskabet. Har du ikke gået i skole ;)?

0 0
07-05-2012 17:19:37

+ 1 :-)

0 0
Mozz 05-05-2012 12:26:37

Totalt ligegyldig reklame!! Den siger jo intet om tlfén.

0 0
Jeppe Andersen 05-05-2012 21:08:22

Indirekte siger den meget. Det kræver blot man bruger hjernen ;-) hihi

0 0
Hest 04-05-2012 15:43:14

Synes godt nok deres show i går var alt for meget. Alt det der human/nature fis med orkester og alt det, var til at blive dårlig af.

Og størstedelen af de ting de viste på skærmen var også sådan noget med vand og sten og hvad ved jeg.

Synes det er latterligt, det er en telefon vi snakker om :)

0 0
Jeppe Andersen 05-05-2012 21:07:48

Men da din telefon bliver et større og større medie fakta i vores hverdag. En større konkurrent til familielivet, computeren osv. Ja så ser samsung muligheden for at reagere på at de er firmaet der tænker på mennesket og ikke elektronikken. En titlen Apple har påtaget sig selv i mange år.

0 0

Om brug af cookies