Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Galaxy S4 er solgt i over 40 millioner styks

Galaxy S4 er solgt i over 40 millioner styks

Samsung har solgt 40 millioner styks af Galaxy S4.

Der har været mange skriverier om, at Galaxy S4 fra Samsung salgsmæssigt er skuffede, men nogle enheder ryger der da over diskene.

Den første måned blev S4 solgt i 1 million eksemplarer, og siden har der været lidt stille omkring udmeldingen af officielle salgstal.

Men nu oplyser Samsungs JK Shin, at der i de første seks måneder er solgt 40 millioner enheder. Det skriver Pocketnow.com.

Aktuelt er den bedst sælgende Samsung-telefon på det danske marked, billigmodelen Galaxy Trend, viser tal fra branchen.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Villiam 28-10-2013 12:03:56

være spænnende at se hvor mange af den "ægte" sgs4 der er blevet solgt.

dvs. den med deres egen exonys cpu og ikke qualcomm.

0 0
Ruy Hayabuza 26-10-2013 09:06:10

Har også selv SGS4 men root den som det første med Foxhound rom, også det det bare. Synes telefonen i sig selv er det bedste der findes, men Samsung Touchwiz er lort, men det kan man jo lave om på.

0 0
25-10-2013 14:44:17

Er det tal enheder solgt i butikkerne eller er det antal enheder sendt til butikkerne fra Samsung???

0 0
Peter Frederiksen 26-10-2013 15:07:08

Dette tal er fra Samsung selv som de har solgt fra fabrikken...

0 0
26-10-2013 16:19:00

Okay, tak
Altså er der reelle salgstal væsentlig mindre, når der skal fra regnes lagerbeholdning verden over..

0 0
Onkel_Per 26-10-2013 16:40:10

Det er jo de reelle salgstal fra fabrikken. Nok ingen snyd der! Sådan gør alle andre jo også.

"væsentlig mindre" er måske nok en overdrivelse ;-)
Men ja, selvfølgelig er der ikke røget helt så mange over disken.

0 0
Anders 25-10-2013 15:27:14

Godt spørgsmål NEP. Mon ikke også disse tal er manipuleret ligesom nogen af de anmeldelser, der nu viser sig at være 'købt'.

Personligt synes jeg også, at S4'eren er stærkt overvurderet og konkurrenternes bud er langt bedre. Galaxy seriens problem er, at der er for meget 'Fætter BR' over TouchWiz UI'en.

0 0
BSG 25-10-2013 20:38:49

Anders: Om SG4 var solgt i over 4000 mio. enheder, ville du vel alligevel rakke den ned :)

Den er overhoved ikki overvurderet, men er ganske enkelt verdens bedste smartphone. HTC One er god, men SG4 er bare noget bedre.
På min TouchWiz er der intet Fætter BR, så jeg ved ikke hvor du har været..

Den er solgt i over 40 mio. det siger meget :)

0 0
John 26-10-2013 11:13:22

Sjovt, det sagde man også om Galaxy S III, at det var verdens bedste. Jeg har selv en Galaxy S III 4G, og bortset fra LG Optimus 2X, så er S III'eren den ringeste Android telefon jeg har haft. Og jeg har haft mange.
4'eren synes jeg ikke er noget stort fremskridt. Man har bare fyldt en masse ekstra, mere eller mindre, ligegyldige funktioner i den.
Jeg ville til hver en tid vælge Sonys Z1 og HTC One, frem for S4'eren. Ja, selv LG's G2 er bedre.

0 0
Jan Christensen 28-10-2013 12:21:35

Hvis du synes Galaxy S3 er ringe så er det intet mod S2.
konkurrenterne er i den grad løbet fra Samsung
Men de må forstå at brande sig siden folk køber deres produkter.

0 0
26-10-2013 11:03:18

Ahh Anders, sg4 når ikke HTC ONE til det nederste af sokkeholderne, muligvis har du en masse gejl på 4'eren der ikke er på ONE, men det er kun fyld..
Jeg er vild med Samsung, men ift ONE er der for meget Tivoli over SG4, men det er stadig en forbandet god telefon..vi kan diskutere plastik vs alu body, det synes jeg dog har hver sine fordele, hvilket også æbleskroget har fundet ud af..
De fanboys må ha det svært i tiden, skærmene bliver større på deres smykke, og nu plastik, hvad skal de snart finde på at rakke ned, uden selv senere at ligne totale idioter...var der en der sagde sheeeeeps...

0 0
Jan Christensen 26-10-2013 08:39:36

At der er solgt over 40 mio siger kun at der er mange samsung sheep.
Fatter det simpelhen ikke.

0 0
26-10-2013 09:18:56

Kan godt være, men de slår sq ikke den her flok:

http://www.dailyrepublic.com/business-and-real-estate/iphone-5-launch-draws-apple-fans-worldwide/

0 0
Jan Christensen 28-10-2013 12:22:45

Men nu er iphone ikke en dårlig telefon imo.
Må hellere tilføje jeg selv er android mand pt htc one

0 0
28-10-2013 12:53:25

Du snakkede om sheep, derfor linket. At du syntes det er dårlige mobiler gør vel ikke folk der er uenige til flokdyr?

0 0
TF 27-10-2013 00:45:20

N husk nu det kun er en lille flok der er sådan og dem er der også i de andre "lejre"

0 0
27-10-2013 05:47:01

Okay link venligst til billeder der viser folk overalt i verden, der står i meget lange køer for at få en af de andre producenters produkt.....

0 0
TF 27-10-2013 15:53:22

Havde der været en kø de kunne stå i havde folk været der med det samme :-)

0 0
28-10-2013 09:59:43

Nu er det sjove ved køer, at de kommer helt af sig selv ;D Folk vælger om de vil stille sig i kø. Det er der så nogle forbrugere af et bestemt mærke der vælger i langt højere grad end andre.....

0 0
TF 29-10-2013 19:01:39

He he så er det ikke sjovt mere hva N :-D

0 0
29-10-2013 19:29:08

Jeg havde egentligt besluttet at lade dit ynkelige forsøg være enden på denne mega latterlige diskution. At du prøver at få fans af andre producenter til at ligne apple fans er direkte komisk.

Men nu skal du få lidt billeder fra rundt om i verden til iPhone 5 lanceringen.

Først England:
http://global.fncstatic.com/static/managed/img/Scitech/Britain%20Apple%20iPhone%205%20launch.jpg

Irland:
http://static0.demotix.com/sites/default/files/imagecache/a_scale_large/1400-3/photos/1348317057-iphone-5-launch-in-belfast_1468593.jpg

Hong Kong:
http://www.neonpunch.com/photos-and-video-from-iphone-5-launch-day-in-hong-kong-apple/

New York:
http://www.idownloadblog.com/2012/09/21/iphone-5-on-sale-now/

Jeg kunne blive ved i en uendelighed, det gider jeg ikke. Denne billede række kan du så lave for hver enkelt launch apple har lavet. Så kald du Samsung brugere for sheep, men der er vist ikke nogen tvivl om hvem der har de rigtige sheep....https://www.youtube.com/watch?v=8Sl_OLGu31A&feature=youtube_gdata_player

0 0
TF 29-10-2013 20:45:18

Du bad om links og det fik du og de bekræfter at samsungfans også er sheeps :-) sig mæææh sammy fanboy :-D

0 0
Bendy 25-10-2013 17:04:03

Der er ve ikke det store problem i det du skriver når man sælger over 40 millioner enheder :)

0 0