Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Gingerbread til LG Optimus 2X er udskudt

Gingerbread til LG Optimus 2X er udskudt

Det bliver alligevel ikke her til sommer, at LG Optimus 2X får Android 2.3 Gingerbread.

LG Optimus 2X (Foto: Mobilsiden.dk)
LG Optimus 2X (Foto: Mobilsiden.dk)

Har du en LG Optimus 2X og glæder dig til den lovede sommerupdate til Android 2.3 Gingerbread, så tag bare på ferie igen. Der bliver nemlig ingen opdatering lige nu.

LG har tidligere udtalt til Mobilsiden.dk, at opdateringen bliver udsendt "i løbet af sommeren", men dette holder ikke stik.

Ifølge produktsupport-siden for LG Optimus 2X vil produktet nu først få Android Gingerbread "i efteråret 2011".

Årsagen til forsinkelsen er ikke angivet.

Læs også:
- Fortsætter genstartsfejlene på Optimus 2X ? 

LGs supportside skriver efteråret 2011 (Foto: Mobilsiden.dk)
LGs supportside skriver efteråret 2011 (Foto: Mobilsiden.dk)
Foto: Mobilsiden.dk

LG Optimus 2X P990 - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Rene 19-07-2011 10:04:13

Der stod vist Septemper før, men hvem kan holde styr på LG's løgne.

0 0
madslvig 19-07-2011 00:10:22

Det har altså stået der i laaaang tid :)

0 0
Christoffer 18-07-2011 21:40:45

bliver Optimus 3D også først opdateret til efteråret? og hvornår kommer der en anmeldelse af Optimus 3D? jeg venter rigtig på en anmeldelse for hvis telefonen er så god som LG lover kan det jo nok være den første LG telefon der scorer 6 ud af 6 stjerner hos mobilsiden.dk :)

0 0
Rene 19-07-2011 10:06:10

Seriøs hold dig væk fra LG det er da for dumt at købe en fra dem når du kan se hvordan de behandler deres kunder.

0 0
Christoffer 19-07-2011 17:20:08

jeg har ingen planer om at købe den jeg vil bare gerne læsen en anmeldelse om produktet og se 3D effekten i virkeligheden. Jeg har for 2 uger siden købt en Galaxy S II så jeg har ingen planer om en ny telefon i øjeblikket.

0 0
Mobilsiden 20-07-2011 10:36:36

Ifølge LG i England så er der nyt om Gingerbread til LG Optimus 3D ... dog først til oktober.

http://www.mobilsiden.dk/nyheder/lg-optimus-3d-far-gingerbread-i-oktober,lid.16291/

0 0
Mobilsiden 19-07-2011 09:53:32

Hvornår Optimus 3D bliver opdateret vides endnu ikke.. Men anmeldelsen finder vej på Mobilsiden.dk senere i dag - så ventetiden er snart ovre :)

0 0
Mobilsiden.dk 18-07-2011 14:34:20

Vi har lige indsat et screenshot fra LGs supportside i artiklen.

0 0
Mobilsiden 18-07-2011 14:21:02

Det står under FAQ:
LG P990 Optimus 2X bliver opdateret til Android 2.3 (Gingerbread) i efterår 2011. Flere oplysninger om den præcise dato følger, når vi kommer tættere indpå sommeren.

http://www.lg.com/dk/support/product/support-product-profile-mobile-redux.jsp?customerModelCode=LGP990&matchedModelCode=5700002660&searchEngineModelCode=P990&initialTab=documents&targetPage=support-product-profile

0 0
Martin Kristensen 18-07-2011 13:57:14

Det er sku godt jeg ikke har en Optimus.. Ville virkelig være rarsende hvis jeg havde en.. Så kan jo ikke sige andet end god fornøjelse til alle jer der har købt den :-)

0 0
18-07-2011 15:05:23

Ihhh tak skal du have... Håber så sandelig ikke du nogensinde laver et dårligt køb.....

0 0