Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Giv din Windows Phone “iPhone look”

Giv din Windows Phone “iPhone look”

APP TIP: Er du træt af “looket” på din Windows Phone, eller vil du bare lave sjov med nogen om en ny “iPhone” – så se nærmere her.

Microsoft har gjort det muligt, at indtaste en adresse på en website, hvilket så gjorde du fik Windows Phone look på din iPhone eller Android-telefon.

Nu er det lige modsat, for nu kan du få ”iPhone-look” på din Windows Phone.

Har du en Windows Phone, så kan du nu downloade applikationen ”Fake iPhone Pro”, som gør den ligner en iPhone.

Applikationen giver din Windows Phone iPhone’s hjemmeskærme, applikationer åbnes dog i Windows Phone’s eget design.

Denne fake-app koster syv kroner.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

MGApcPro 03-02-2012 00:09:59

Jeg syntes at iOS ser fint nok ud, dog når man smider det op på en tablet og sammenligner det med windows 8, kommer det til at virke som noget fra sidste årtusinde...
Hvad skal jeg sige, store firkantede kasser er de nye ikoner med afrundede hjørner :|
http://www.youtube.com/watch?v=ntSdfGzF60M

0 0
splashdata 02-02-2012 16:29:44

det ville være synd at ødelægge den flotte ui på wp med ios look.

off topic, så er iphone ikke den eneste telefon med glas og metal.. når jeg deler min sensation i to -har jeg et helt stykke aluminium i den ene hånd og et stykke gorilla glas i den anden. Med det sagt, så er kvalitets følelse nok os en smagssag..eller...

0 0
Frederik 02-02-2012 14:39:35

.. det er sgu for dumt.. jeg havde en iphone i over to år og blev til sidst så træt af den at jeg forærede den væk. WP er langt bedre på alle måder. Langt mere intuitivt og nytænkende. Hvorfor nedgradere?? Og nu hvor Nordea også er til stede på WP er Marketplace komplet! :D Jeg savner ikke nogle apps længere.. måske lidt flere spil men de kommer jo løbende..

0 0
David 02-02-2012 11:49:00

Men jeg tror Apple kan tage det, Deres "forfærdelige" OS/UI/Design (fra sidste årtusinde) sælger trods alt reeeeet godt ;)

0 0
Thomas 02-02-2012 12:37:48

Det er nok nærmere på trods af UI'et.

0 0
hellas7 03-02-2012 15:14:13

design og UI er forskellige ting, hvis du spørger mig. Men jeg tror på ingen måde, at Kim får flertallet til at sige, at iPhone 4's design hører hjemme i sidste årtusinde.

0 0
Kim 02-02-2012 12:18:29

Ja ja, dårlig smag er også en slags smag.
Og man skal aldrig underkende menneskets flokdyr mentalitet, der i den grad giver denne konforme uniformering liv. Og tænk - folk betaler endda dyrt for at blive usynlige...

0 0
David 02-02-2012 12:27:39

Jeg synes du overfortolker en lille smule på folks valg i mobiltelefon :) iPhone virker fint, har et fint app udvalg, det er et udemærket valg af telefon for de fleste. Jeg synes også at den hvide iPhone er den pæneste telefon på markedet, jeg må jo så have dårlig smag, jeg gik og troede at smag var subjektiv, men jeg går udfra at dårlig smag er alt der ikke står Nokia på? ;) Jeg kender mange som IKKE er flokdyr, og skiller sig meget ud, som har iPhone.

0 0
Kim 02-02-2012 12:53:38

Nokia har bestemt også lavet nogle øjebæer gennem tiden, det skal jeg være den første til at indrømme! Nogle er i handlen endnu.

Design skal være spændende og fremadskuende, og det har iPhone 4 aldrig været. Den ligner mest af alt en bygning i Ørestaden, hvor de tydeligvis også har ringet til de samme gamle ideforladte designere.
Og jo smag er en smagssag, og igen er dårlig smag bedre end ingen smag ;)

0 0
hellas7 02-02-2012 15:08:20

ved du hvad kim? Hvis jeg havde sagt til dig før iphone 4 at man kunne lave en mobil af glas på for- og bagside havde du slået dig på lårene af grin!

Desuden virker det en smule underligt at iphone 4 ikke er "spændende og fremadskuende" når den har snuppet indtil flere designpriser, men det er måske kun mig, der undrer mig?

0 0
Kim 02-02-2012 15:25:31

Som jeg skriver er smag en smagssag. De fleste bygninger i Ørestad har vundet konkurrncer for at blive opført, det bliver de ikke mindre intetsigende af.
Iphonens design er om bedst tidstypisk, i mine øjne hører det til i sidste årtusinde.

0 0
David 02-02-2012 15:37:55

Jeg synes iPhone 4 hvid er skide flot, og jeg elsker følelsen af glas og metal, i forhold til min plastikmobil (N9). At du så kalder det dårlig smag, kan jeg godt bære på mine skuldrer :)

0 0
Kim 02-02-2012 15:58:32

Det er også overdrevet at kalde det dårlig smag :) men for mig er det intetsigende, og minder om en installation på en metrostation .
Og det at den er i glas på for og bagside giver mig ikke awe men undren - hvorfor dog?

0 0
Kim 02-02-2012 11:07:07

"Se, Apple har ansat en designer der ikke er fra sidste årtusinde og ikke laver glas og stål"

0 0
Henrikmand 02-02-2012 09:28:42

Den app burde da være sponseret af Apple.

Enhver WP eller Android bruger burde da få penge for at ødelægge deres telefon på den måde!

0 0
Thomas 02-02-2012 09:05:02

Fnis.. jeg kunne bedre forstå det, hvis der var tale om et WP-skin til iPhonen. Dét ville pynte.

0 0
Jesper 02-02-2012 08:57:47

...så meningen er, at man skal tage et intuitivt UI og skifte det ud med et ikonbaseret, totalt outdated UI??? Hvad skulle meningen dog være i det??
En "nedgraderings app"! Så har man set det med!

0 0
Styxx 02-02-2012 08:56:01

Det er sgu det dummeste jeg længe har hørt :P

"Her har du et kit der får din Mercedes til at ligne en Peugeot" Det ser man jo heller ikke, vel ;)

0 0
NK 02-02-2012 08:17:14

jeg ville have. Var det nok sådan en jeg havde købt.

0 0