Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Glædelig jul - fra alle os til alle jer

Glædelig jul - fra alle os til alle jer

Mobilsiden.dk ønsker alle jer læsere en rigtig glædelig jul:

Julen sig nærmer og juletiden er lige på trapperne.

Derfor vil redaktionen gerne benytte lejligheden til at ønske alle læsere af Mobilsiden.dk en rigtig glædelig jul.

Mobilsiden.dk holder ikke juleferie, dog forventes det ikke der vil være samme mængde nyheder som normalt, da en del af verden ”ligger stille”.

Men vi vil gøre vores til at holde Jer løbende opdateret med nyheder fra mobilverdenen mellem jul og nytår.

Husk også at benytte vores mobile website når du ikke er ved computeren.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Mads 26-12-2011 17:41:16

Naaaa, mon dog? Kan du overhovedet forstå det jeg skriver tilbage til dig - eller skal det igennem Google Translate, ligesom det du skrev?

Fuck spam! Skrid ad helvede til, din jubelidiot!

0 0
Jan Ålund 26-12-2011 15:49:13

Tak i lige måde og på min forsinkede ønskeliste er håbet om at presseetik får en højere status og at man skipper div. sponsorater.

Man kunne måske ønske sig at skyklapperne røg i skraldespanden. Men det er nok for meget at håbe på.

0 0
Benjamin Jensen 26-12-2011 19:12:50

Ja, man kunne droppe alle reklamer, og lade folk lave frivilligt arbejde. Man kunne også sætte dig på som journalist, så vi kunne håne dig.

Men det er alt sammen utopi, for selvfølgelig skal mobilsiden leve, og du vil aldrig risikere at skulle blive kritiseret for et journalistisk arbejde.

Jeg tager mig efterhånden kraftigt til hovedet over dig Jan Ålund!

0 0
Bo Belkov 26-12-2011 12:07:00

i ønskes også en rigtig glædelig jul

0 0
Mobilsiden 27-12-2011 11:36:52

Tak :)

0 0
ihk 25-12-2011 15:37:03

eller danmarks eneste?

jeg synes nu denne hjemmeside er rigtig god. dog er jeg træt af angreb på journalisterne der er at se i næsten 90 % af alle artikler der omhandler Apple produkter.
det er træls.

0 0
Jan Ålund 26-12-2011 16:07:27

Selv om jeg selv har en iPhone så er jeg nød til at sige at det du skriver er langt fra sandt. Journalisterne eller som de burde betegnes skribenterne(journalister er uddannet)er i en kvalitet som gør at kritikken er berettiget.

Og de får ikke kun klø i artikler om Apple.. Det får de uanset emne fordi de ikke gør deres arbejde ordenligt. Men ok hvis man kun læser Mobilsiden så forstår jeg godt at man er ovenud tilfreds. Men hvis læser andre nyhedsmedier og andre sider som beskæftiger sig med mobiler! tja så bliver man hurtigt kritisk når tingene ikke altid hænger sammen.

Jeg kender for øvrigt godt de mennesker som ikke tåler at andre har en holdning og at de syntes det er forbudt at være kritisk over for et medie. Men sådan en er du da helt sikkert ikke.

Skål for ytringsfriheden

0 0
Henrik 25-12-2011 15:56:15

Jeg ejer ikke selv en iphone men en windows phone (htc radar), og jeg må give dig ret, det er så trist man skal læse sådan noget, hvorfor vil man bare ikke indse at apple laver produkter der tiltaler rigtig mange mennesker? MEN der findes også mange som kan lide android og deres flexibilitet, det kan bare irritere en når folk ikke kan acceptere der er forskellige synspunkter.

0 0
Binegirl 24-12-2011 12:50:23

Tak i lige måde

0 0
Aske Lau Kaiser 23-12-2011 20:08:30

Her er meget tomt i kommentar linjen... :)

0 0
Henrik 24-12-2011 10:15:06

Ej hvor bliver man mega træt af folks spydigheder og kække kommentarer herinde, ved ikke om det er fordi en overvejende stor del er meget unge. Jeg forstår ikke hvorfor folk ikke bare finder et andet sted at lukke deres halløj ud eller leder efter deres info/nyheder et andet sted, så vi andre kan læse og følge med herinde i fred og ro, uden at skulle læse det barnepjat med div tumpede ting om at tingene ikke er stavet korrekt osv.så smut dog væk fra denne side for filan da!!!

Nå men jeg vil gerne ønske jer alle en glædelig jul tilbage og tak for de dejlige nyheder, ligesom Erik så læser jeg flere gange med dagligt og synes jeres side er god. Bliv ved med det gode arbejde. Hilsen en tilfreds læser :-)

0 0
Mobilsiden 27-12-2011 11:34:42

Hej Henrik :)
Tak i lige måde :) og tak for de pæne ord...

Håber du har haft en rigtig god jul med en masse af dem du holder af :)

0 0
Patricia 26-12-2011 22:58:33

Hva' hvis du er utilfreds med os der er her, så må du selv smutte væk! Man må skrive hvad man vil!

0 0
Benjamin Jensen 27-12-2011 00:56:06

Patricia>> Jeg ved ikke om den var til mig, men jeg kan oplyse dig om, at man ikke må skrive hvad man vil.

Ellers skulle du måske tjekke lovgivningen een gang til ;)

Ytringsfrihed er bestemt ikke det samme, som at man må skrive hvad man vil.

0 0
Aske Lau Kaiser 24-12-2011 17:39:30

Neej tak, jeg bliver her... desuden er det Danmarks bedste mobilside.. og faktisk kan man faktisk også blive lidt træt af de kedelige voksne... ;) Nå, men glædelig jul... (Også til de voksne...) :D

0 0
Henrik 24-12-2011 22:54:48

Ej ej ej aske, det var ikke et "angreb" på dig. Men man kan blive utroligt træt i hovedet når man læser hvordan folk hagler denne side ned indimellem, det får mig til at tænke på hvorfor folk så gider bruge tid på det, kan du ik følge mig? Jeg har det jo sådan hvis ting ikke siger mig noget bruger jeg ganske enkelt ikke tid på det, det er livet sku for kort til:-) og når det er de samme kritik punkter hver gang? Hvorfor hænger man så ud på siden, forstår jeg ikke. Synes bare tonen herinde er ret ekstrem til tider, typisk hvis man er til android vs iOS :-) hilsen den kedelige voksne

0 0
Jan Ålund 26-12-2011 15:43:17

Så du må godt være spydig og tryne andres holdninger Henrik ;) Sådan der fik vi lige et godt eksempel på Dobbeltmoral he he

0 0
Benjamin Jensen 26-12-2011 19:05:28

Jan Ålund....du følte dig selvfølgelig truffet over Henriks udtalelser, uden selv at have deltaget i denne tråd før.

Det er faktisk godt gået Henrik. Du får alle de personer frem (møgungerne), med de udtalelser :D

Nu mangler vi bare personer som PeterL, Androidlover, N, mfl. der skal dizze dine udtalelser - så er sagaen komplet lol.

Fortsat god jul :)

0 0
Erik Østergaard 23-12-2011 15:03:30

Hej Mobilsiden Tak og I lige måde jeg læser jeres side hver eneste dag det er simpelthen verdens bedste hjemmeside!

Kh Erik Østergaard

God Jul og Godt nytår Mobilsiden !

0 0
Mobilsiden 27-12-2011 11:33:57

Tak for de pæne ord :)
Håber du har haft en dejlig jul :)

0 0