Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Google afholder event på torsdag

Google afholder event på torsdag

Google har sendt invitationer ud til en event på torsdag, men det er angiveligt ikke om Nexus 5, men derimod Google Play Store.

Lige nu afventer de fleste medier, som skriver om mobilbranchen, den officielle annoncering af Google Nexus 5, derfor forventede de fleste også, at en ny invitation fra Google til en event den 24. oktober i New York City var om Nexus 5. Det skriver Intomobile.com.

Men nu ser det ud til, at eventen senere denne uge altså ”kun” omhandler Google Play. I invitationen står; -”Join us for a night out with Google Play. Music, movies, games and a special performance by Capital Cities”.

Der har ellers været mange læk omkring Nexus 5, så sent som i dag har vi bragt de danske priser og lanceringsdato fra Proshop.dk.

 - Nexus 5 - dansk salgsstart og pris lækket

Google har endnu ikke selv meldt noget officielt ud omkring Nexus 5.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Brian Andersen 25-10-2013 13:09:36

Har i ikke hørt noget ?

0 0
Christoffer 25-10-2013 10:30:14

Nogle nyheder??

0 0
Naggie21 21-10-2013 16:17:08

Men siger lækket ang. Nexus 5 ikke netop, at den først bliver præsenteret den 28.?

Men det bliver nu også lidt spændende at se, hvad der bliver vist frem den 24. Fra i går, blev det nemlig muligt at hente opsætningsapp'en til Chromecast med en dansk Google-konto. Hidtil var det ellers nødvendig at køre med noget market enabler eller lignende, for at få Chromecast til at fungere.

Håber lidt på, at det betyder at Googles Play Store for fysiske produkter også kommer til Danmark. Kunne være fedt, hvis vi endelig vil kunne købe Nexus produkter direkte fra Google. Så er det slut med at LG prøver at malke danskernes pengepung.

0 0
Peter Frederiksen 23-10-2013 00:58:24

@Naggie21

Det har været muligt at aktivere Chromecast med en PC, (men senere har jeg fundet ChromeCast app som APK på XDA...) hvor efter smartphones/tablets har virket efterfølgende uden problemer....

Men det er dog dejligt at app'en er tilgængelig på play og tak for at gøre opmærksom på dette....

0 0
Da Nizzel 22-10-2013 16:26:18

Men siger lækket ang. Nexus 5 ikke netop, at den først bliver præsenteret den 28.?


Du har muligvis ret. Men har stadig lidt våde drømme om at Nexus 5 bliver offentliggjort d. 24 og kommer på gaden d.28

0 0
Sonny 21-10-2013 21:00:45

Ja tak!! Ville være lækkert med mulighed for at købe direkte på Google play i DK.

0 0
TF 22-10-2013 03:09:28

Det lader desværre til at google på det punkt er ligeglade med vores lille land :-(

0 0
Thomas Larsen 22-10-2013 05:34:50

Eller vores ophavsrethavere.

0 0
Naggie21 22-10-2013 07:01:03

Det har deres fysiske produkter og app store ikke så meget med at gøre. Men det skulle ikke undre mig, hvis de Copydan og lignende spærer ben for Google Music og Google Books.

0 0
22-10-2013 23:16:47

Både bøger og Google music er tilgængelige i DK. Det vi mangler er devices, film og Google music All access. Og deres fiber :-D

0 0
Thomas Larsen 23-10-2013 06:17:04

Google Music er ikke i DK.

0 0
23-10-2013 20:58:15

Det er det jo delvist. Du kan ikke købe, men du kan da sagtens bruge det.

0 0
Thomas Larsen 22-10-2013 08:19:02

Tror nu at hvorvidt deres services er tilgængelige i det specifikke land er ret relevant i forhold til hvorvidt de sælger enhederne til andre lande.

0 0
Morten Jensen 22-10-2013 07:26:04

Jeg har da adgang til Books i Play Store? Og det er helt stock, jeg har ikke gjort noget for at få adgang. Så Books har vi allerede adgang til. :-)

0 0
Da Nizzel 21-10-2013 15:57:20

Glæder mig nu til at de får den offentliggjort, så der kan begynde at komme reviews ind af nexus 5. Jeg er godt nok lidt spændt på hvordan kameraet er i forhold til G2eren.
Hvis G2eren har bedre kamera og FM radio, så bliver det nok den, i stedet for en nexus. Så må jeg bare vente med stock android til cyanogenmod får lavet den færdig.

0 0