Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Google begynder udrulning af Android 4.2.2

Google begynder udrulning af Android 4.2.2

Google har startet udrulningen af Android 4.2.2 opdateringen til deres Nexus-enheder.

Google har begyndt udrulningen af Android 4.2.2 opdateringen til deres Nexus enheder. Opdateringen er startet til GSM-varianterne af Galaxy Nexus, Nexus 7 og Nexus 10. Det skriver GSMArena.com.

Som sædvanlig er der ikke nogen officiel meddelelse fra Google omkring ændringerne andet end den forbedre performance og stabilitet. Men det er tidligere blevet nævnt af Google selv, at opdateringen skal fikse Bluetooth A2DP steaming problemer på nogle enheder. Det skriver Androidpolice.com.

Opdateringen vil blive udrullet i almindelig fart, så har du ikke fået den endnu så er den på vej den kommende tid.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Peter Frederiksen 12-02-2013 13:16:07

Der har fået den endnu?

har ikke selv (N7)

0 0
Peter Frederiksen 13-02-2013 16:18:59

Har selv opdateret min Nexus7 med denne guide...

(JOP40D -> JDQ39)...
http://goo.gl/slpMC

0 0
Kenned88 13-02-2013 09:59:40

Har fået den på min galaxy nexus.. ellers kan man hente filen på nettet og selv flashe den.

0 0
Rena 13-02-2013 11:17:36

Køre du Takju eller Yakju build?

0 0
Kenned88 13-02-2013 13:13:31

Jeg bruger takju. Gider ikke bruge Yakju fordi den som sagt af de andre bliver administreret af samsung.

0 0
Thomas Larsen 13-02-2013 15:28:51

Som jeg skrev ovenover det yakjuxw som er samsung, ikke yakju.

yakju = international GSM variant
takju = US GSM Variant

Begge "administreret" af Google.

0 0
Rena 13-02-2013 13:33:43

https://developers.google.com/android/nexus/images#yakju

List of Google Builds til forskellige enheder (Google har endnu ikke lagt 4.2.2 op på den endnu)

0 0
Klaus som nok er fanboy 13-02-2013 11:41:52

Det må være takju, for Android Police skriver i artiklen at det kun er Google Play-enheder (Takju) som har fået den. Det er fortsat Samsung som administrerer yakju'erne...

0 0
Thomas Larsen 13-02-2013 12:09:08

Takju er det amerikanske GSM variant, Yakju er det internationale.

Yakjuxw er den som Samsung varetager.

0 0
Rena 13-02-2013 11:50:17

Trist at, ens data cable to Nexus er smadre ellers kunne det være man skulle skift til Takju build, så man ikke skal vente på at, Google får send Yakju build ud.

0 0