Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Google: Chat på tværs af platforme

Google: Chat på tværs af platforme

Google lancerede i går en samlet chat-platform, Hangouts, til deres mange forskellige chat-tjenester. Læs hvad det går ud på her.

Google tilbyder en række chat-muligheder, lige fra Google Talk, Google Voice, mail og sms – de samles nu alle i Google+ Hangouts.

Den nye tjeneste gør, at der kan chattes på tværs af alle Googles tjenester, og samtaler let kan fortsættes selvom vi skifter enhed. Det skriver Engadget.com.

Google+ Hangouts erstatter Google Talk.

Applikationen er gratis og allerede klar til download til både web-, Android- og iOS-enheder – find dem i henholdsvis Google Play Store og Apples App Store.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

jonasbh 16-05-2013 22:14:14

Google har bekræftet overfor flere medier, at sms integration er på vej til Hangouts.

Sådan Google!

0 0
16-05-2013 13:26:08

På min Nexus 4 hedder det stadig "Talk"?

0 0
Søren Resbo 16-05-2013 14:44:12

Gå ind i playstore, søg på hangouts, og opdater app'en..

0 0
16-05-2013 16:12:21

Der står den er opdateret. Jeg kan kun åbne App'en. Når jeg gør det åbner den Talk.

De skulle have integreret det i SMS app'en :-)

0 0
Michael Fallwickl 17-05-2013 15:51:44

Det samme hos mig.

0 0
jonasbh 16-05-2013 14:44:11

Jeg kunne kun hente Hangouts til min mobil via desktop versionen af Google Play.

Dog kun til min mobil - ikke til tablet.

Jeg ved ikke hvad, der er gået galt for Google.

Når man henter Hangouts beder den om verificering af mit mobilnr, men giver ingen vejledning til den kode man får - rimelig utjekket.

Synd at Google ikke går hele vejen med denne app. Hvorfor ikke ikke sms via Hangouts.

App'en virker heller ikke gennemarbejdet. Hvis man vil starte en samtale uden video, så skal man starte en videosamtale og slukke for kameraet.

0 0
Thomas Larsen 16-05-2013 15:06:01

Det er hangouts applikationen som verificerer koden, du skal ikke selv gøre noget.

At starte en samtale uden video havde jeg ingen problemer med.

0 0
jonasbh 16-05-2013 21:03:26

Ok, så er det jo bare mærkeligt, at app'en bliver ved med at kræve verificering

Måske kan du forklare, hvordan du starter en voice only samtale. I min version kan du kun starte samtale via kamera-ikonet

0 0
Thomas Larsen 16-05-2013 21:49:08

Ah, troede du mente tekst-chat.

Med hensyn til verifikationskoden ved jeg ikke hvorfor det ikke virker, prøv eventuelt at få en tilsendt igen?

0 0