Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Google Chrome går mobilt

Google Chrome går mobilt

Googles browser Chrome er nu klar til at få computeren og mobilen til at tale sammen. Desværre bare ikke i Danmark.

Nyere mobiltelefoner med Android 2.2 kan hente Googles udvidelse "Chrome to Phone".

Med denne kan links til nettet, adgang til kort i Google Maps Mobile, eller telefonnumre, pushes direkte ud på telefonen fra Chrome-browseren på computeren.

Ifølge nedenstående video, virker det temmelig overbevisende.

Desværre er programmet endnu ikke tilgængeligt på Android Market i Danmark. Det oplyser Google på deres officielle blog.

Se video...

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Ghashul 14-08-2010 23:18:48

At det går ufatteligt langsomt?
Jeg troede ikke det virkede overhovedet først, men så begyndte de links jeg havde åbnet at komme op ca. 10-15 minutter efter jeg trykkede send to phone.
Skal siges at jeg gør det via firefox.

0 0
Mikkel 15-08-2010 11:51:29

Max 2 sek fra chrome til min desire...

0 0
Mikkel 13-08-2010 13:10:20

Og meget nemt at installerer.
1 hent og installer dropbox fra Android market på telefon og fra nettet på din pc.
2 gå ind på hjemmesiden som Kasper skriver og download .apk filen på din pc.
3 lig .apk filen i dropbox på din pc
4 åben dropbox på telefonen
5 .apk filen kan installeres fra dropbox

Så skal du bare logge ind med din gmail første gang du trykker på ikonet i Google Chrome...

0 0
Kasper Siggaard 13-08-2010 11:28:10

Ligger sikkert ikke på Market, men det forhindre vel ikke danskere i at hente det fra nettet. ;)

http://code.google.com/p/chrometophone/downloads/list

0 0
Mad_Viking 13-08-2010 13:00:33

Jeg får fejlen: Der er problemer med at parse pakken.
Får andre også denne fejl?
Har slået til at jeg kan installere ukendte kilder.

0 0
Visky83 15-08-2010 21:48:37

Jeg får samme fejl som dig:(
Det skal dog siges at jeg stadig kører Android 2.1 da det er en HTC Legend jeg har, men ville lige prøve og se om jeg ku være heldig. Hvilken mobil har du?

0 0
derossi 13-08-2010 10:03:25

det virker helt fint på min desire, det rigtigt at men ikke kan finde det i android marked men kan installeres igennem appbrain.com som i selv har skrevet om her på siden...

kan varmt anbefalde det :o)...

0 0
andreasvo 13-08-2010 08:44:52

Jeg har det på min mac og min pc, og virker fint med telefonen. kan sagtens lade sig gøre i DK

0 0
TJ 13-08-2010 07:42:49

Hvis man feks. kan tilrettelægge en rute i maps og med et par tryk sende ruten til sin mobil

0 0
Thomas 13-08-2010 11:27:04

Hvis du har en Nokia, så kan du gøre overstående. Du skal bare logge ind på ovi maps lave ruten så får du den automatisk på din telefon næste gang du synkronisere.

0 0