Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Google Chrome til Android opdateret

Google Chrome til Android opdateret

Google har i dag udsendt en opdateret version af deres browser Chrome til Android-enheder.

Google har opdateret Chrome til Android med flere nye features, herunder en ny version af V8 JavaScript, der tilføjer understøttelse af musikafspilning i baggrunden.

Det betyder i praksis, at hvis du lytter til musik via Chrome, så er det nu muligt, at skifte til en anden applikation, uden at musikken stopper.

En feature Apples brugere har nydt godt af i et stykke tid, med deres Safari-browser, skriver The Verge.

Opdateringen giver også automatisk pause i musikken, hvis enheden modtager et taleopkald.

Opdateringen er tilgængelig i Google Play Store.

Kilde: The Verge

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Jonas_a 01-03-2013 11:39:47

Never argue with a fanatic..
lige meget om det er Apple eller en religion.

0 0
Mirzad 01-03-2013 12:23:30

Word! :)

0 0
TF 01-03-2013 12:59:50

Der er kun en fanatikker her og det er mirzad ;-)

0 0
Mirzad 01-03-2013 14:45:20

..siger Apple-fanatikeren.. ;-)

0 0
TF 01-03-2013 17:22:44

Apple fanatikkeren der er helt vild med HTC one, lumia serien osv ja jeg er da en helt vild fanatikker :-( du er da barnlig mirzad

0 0
Mirzad 01-03-2013 17:35:40

nå..okay! hvordan kan du så kalde mig hater når jeg har en ipad og en ipod som jeg er rigtig glad for? "voksne" Thomas...?

0 0
TF 01-03-2013 23:49:05

Jeg brugte bare dit eget eksempel for at vise dig hvor langt ude du var, det skrev jeg også længere oppe men vis du ikke fattede det den gang er der nok ikke den store chance for du fatter det nu :-)
Så fortsæt bare med dit eget lille barnlige ævl og hadefulde ord og så må du hygge dig bye bye :-)

0 0
Mirzad 02-03-2013 08:48:53

Før du bedømmer andre,opfordrer jeg dig at feje for din egen dør! hvis du altså forstå hvad det betyder! :-)
Jamen dog Thomas..du bliver ikke "voksen" ved at kalde andre for barnlige..dit profilbillede og dermed din alder hænger ikke sammen med din mentalitet...lidt pineligt! men det er så dit problem!
Pøj pøj! ;-)

0 0
Mirzad 28-02-2013 12:41:08

De må nu passe på ikke at blive sagsøgt at Apple..
just in case!

0 0
TF 28-02-2013 19:25:41

Og du kritiserede mig for at være en hater ;-)

0 0
Mirzad 28-02-2013 20:22:15

Jeg ikke helt med...? :-)

0 0
TF 28-02-2013 21:45:11

Du kaldte mig en hater pga jeg kritiserede samsung og derfor skulle man ikke kunne tage det jeg siger seriøst og så kommer du selv med den ene efter den anden gang anti apple ævl, hvad siger det så om dig ;-)

0 0
Mirzad 28-02-2013 22:30:10

nå...for søren Thomas.."anti appel ævl"? føler du dig ramt? det eneste jeg sagde at Google skulle passe på når de har taget en feature fra Safari..! :-)
Det siger ikke noget om mig, men en del om dig som nu fremstår som Apple-fanatiker! ;-)

0 0
TF 28-02-2013 23:15:44

Du er da for langt ude du beskylder mig for nået jeg ikke er og samtidig er du det selv, jeg ryster på hovedet det er vist det eneste man kan gøre med hensyn til dig.

0 0
Mirzad 28-02-2013 23:19:51

Er jeg nu det?synes du er ret hurtigt på aftrækkeren lige så snart man nævner Apple! :-)
ryst du på hovedet Thomas...lad os sige at jeg er "hater" og du er "lover". ;-)

0 0
TF 28-02-2013 23:49:58

Jeg har ikke nået andet forhold ti apple end jeg har til HTC, Nokia osv osv men "lover" er fint med mig :-) så kan du jo selv sætte alle firma navne foran ;-)

Og så er jeg spændt på at se om du fortsætter med at være en apple hater ;-)

0 0
Mirzad 28-02-2013 23:59:46

aah..kom nu Thomas...det nytter ikke noget at benægter det nu! det er for sent!
Jeg er nu en lykkelig ejer at en ipad og en en ældre ipod nano, så kan sådan set ikke for alvor tage hater titlen på mig..desværre.. ;-) men gør det gerne bare for din skyld ;-)
så nu ikke så spændt lige før sengetiden.. :-)

0 0
TF 01-03-2013 00:31:11

Du er for langt ude, man må i din verden ikke skrive nået positivt om apple uden man er en apple lover, jeg har det sidste stykke tid skrevet det ene efter det andet positive indlæg og htc one og før det lumia 920, men det er ligemeget for når man skriver positivt om apple også er man apple lover og skriver man nået negativt om samsung er man hater, det er da for langt ude.

Og gør dig opmærksom om at du konstant smider om dig med anti apple indlæg og du derfor efter din egen overbevisning må være apple hater benægter du det og kan slet ikke se hvorfor.

Jeg har spildt nok tid på dig men tænk over det ;-)

0 0
Mirzad 01-03-2013 00:40:26

Hvor og hvornår har jeg sagt at man ikke må skrive positivt om Apple????
I din verden må man åbenbart ikke skrive noget negativ om Apple uden at blive kaldt for hater!
Jeg har mine god ret til at skrive hvad jeg vil, hvad enten det handler om Apple eller andre! kan ikke forstå hvorfor det ramme netop dig så hårdt!
Lad os sige at jeg er hater...hvad vil du gøre ved det???

Ja, spar du din og min tid..nat nat du.. :-)

0 0
TF 01-03-2013 01:01:31

Prøv lige at læse det jeg skrev igen og prøv at forstå det før du svare.

0 0
Mirzad 01-03-2013 01:20:11

http://www.metrolyrics.com/hate-that-i-love-you-lyrics-rihanna.html
kan ikke sige andet end i lige måde.
Men klokken er mange og du bliver bare ved lover boy.
Jeg dedikerer sangen til dig og dine mange kærlighed.
så har du noget at beskæftige dig med natten over.
God fornøjelse og godnat. ;)

0 0
TF 01-03-2013 01:26:17

Man kan godt høre på dig det er over din senge tid, prøv at læse dit ævl igen i morgen og tænk lidt over hvem det er der egentlig har et problem ikk ;-)

0 0
Mirzad 01-03-2013 08:48:01

hehe...01:20 og over min sengetid...ja, langt over, jeg plejer at gå i seng ved 23 tiden som normale mennesker gør. :-)
Lige meget hvad du kalder mine indlæg, ændrer ikke på at du er en Apple-fanatiker! ;-)

0 0
Mirzad 01-03-2013 08:49:39

Hater eller Apple-fanatiker..du vælger selv. ;-)
Resultatet er det samme..

0 0
TF 01-03-2013 12:58:52

Det er vist dig folk ikke skal tage seriøst, din lille stakkel.

0 0
Mirzad 01-03-2013 14:44:24

Det overlader vi til folk, din "kæmpe stakkel". ;-)

0 0
TF 01-03-2013 17:24:21

Du er og blir barnlig mirzad, bliv dog voksen og drop dit religions pjat.

0 0
Mirzad 01-03-2013 17:33:59

hehe..skulle du forstille den voksne her?så vil jeg hellere være den barnlige! ;-)

0 0
TF 01-03-2013 23:45:26

Det skal du jo sige.

Har du flere tilsvininger og hadefulde ord så kom med dem så vi kan komme videre.

0 0
Mirzad 02-03-2013 08:51:54

jep..og jeg siger det igen! ;-)
Nej, jeg kan ikke konkurrere med dig hvad angår tilsvininger og hadefulde ord..så har du noget at være god til! ;-)

0 0
TF 01-03-2013 01:31:07

Og prøv lige at læse det jeg skrev igen også og prøv at forstå det denne gang ikk ;-)

0 0
Mirzad 01-03-2013 08:54:12

hehe..kan du selv forstå det?

0 0
TF 01-03-2013 00:59:11

Nu var det jo dig der startede med at kalde mig en samsung hater og apple lover (og derfor ikke seriøs i en debat) husk lige det ikk ;-)

0 0
Mirzad 01-03-2013 01:14:10

jeg kaldte dig ikke samsung hater, men at du havde en intim forhold til Apple, og det er ikke løgn.
seriøs debat? sjovt at det kommer fra dig.. :D
Kast ikke med sten når du selv bor i glashus..! :-)

0 0
TF 01-03-2013 01:30:04

Citat fra dig "men ikke Samsung..that's why u hate dem" mener du stadig ikke du har kaldt mig en hater ;-)

0 0
Mirzad 01-03-2013 08:53:22

ja, det kom senere, men Apple-fanatiker klæder dig bedre. :-)

0 0
TF 01-03-2013 12:56:01

Nu er det vist dig der ikke kan tages seriøst :-)

0 0
Mirzad 01-03-2013 14:47:21

i din optik..ja! :-)

0 0
TF 01-03-2013 01:24:27

Den skal du nok prøve at leve efter selv ikk ;-)

0 0
Mirzad 01-03-2013 00:46:26

*Hvis du ikke har fattet det endnu:
Jeg har både ipad og ipod, (ja,de er begge fra Apple).
Hvis jeg hadede Apple, ville jeg ikke købe dem...vel?
Håber du forstår det nu, selvom klokken er mange. ;-)

0 0
Jonas_a 28-02-2013 12:39:11

Savner stadig "afslut" knappen, hvor svært kan det være at tilføje sådan en? Den bliver ved med køre og optage ram, medmindre man selv afslutter den vha. joblisten.

0 0