Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Google+ er nummer ét i iTunes

Google+ er nummer ét i iTunes

Under 24 timer tog det for Google+ at gå nummer ét i iTunes Store.

Google+ er nummer ét på iTunes Store (Foto: Mobilsiden.dk)
Google+ er nummer ét på iTunes Store (Foto: Mobilsiden.dk)
Foto: Mobilsiden.dk

Googles Facebook-konkurrence, Google+, har netop fået en iPhone applikation godkendt så den kan hentes fra App Store. Og brugerne har i første omgang været vilde med app'en.

I hvert fald er den på under 24 timer blevet hentet så mange gange, at den allerede ligger på førstepladsen i kategorien "free apps".

Google+ er ikke bare nummer ét i sin egen kategori, men nummer ét blandt alle applikationer i App Store.

Læs også:
- Så er Google+ klar til iPhone 

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Jannick 28-07-2011 08:40:21

Hej alle,
jeg ville da også meget gerne have en invitation på

bergmann03gmail.com

På forhånd tak.

0 0
Visky83 27-07-2011 21:19:26

Hej,
Er der nogen som vil sende mig en invitation, så bliver jeg super glad.
Min mailadresse er: jvissing@gmail.com
På forhånd tak.

Mvh. Visky83

0 0
NotioninkAdam 24-07-2011 21:58:51

Hey folks,
Er der en venlig sjæl der ville invitere mig?
Mikkelhhp90@gmail.com

0 0
Mick 24-07-2011 18:39:29

inde med invitationer, modtager jeg da gerne...

mick.dideriksen@gmail.com

0 0
karim 24-07-2011 17:39:53

Hey..
skulle der være nogle flinke mennesker herinde som gad og sende mig en invite så send til:

sanadlakhal@gmail.com


Tusind tak

0 0
Michael W 24-07-2011 14:17:00

weimar61gmail.com
Tak.

0 0
Jesper 24-07-2011 07:38:54

Hey :-)
Nogen der kan / vil sende mig en invite ?
Så kan jeg bagefter hjælpe andre, ved at sende invites ud.
På forhånd TAK q:D
kaktudsen@gmail.com

0 0
Michael Gervin 24-07-2011 04:56:03

Hey.. skulle der være nogle flinke mennesker herinde som gad og sende mig en invite så send til:
zeno.gervin@gmail.com

0 0
Mikkel 23-07-2011 21:08:05

mikkelschmucker@gmail.com

0 0
nico3644 23-07-2011 17:39:05

Hvis der er nogen der har lyst, kunne jeg også rigtig godt tænke mig en invitation til google+ :)

Nico3644@gmail.com

0 0
Rasmus Duerlund 22-07-2011 17:49:43

Gerne også en invite til mig: rasmus.duerlund@gmail.com

0 0
stig 22-07-2011 13:00:35

Du må også gerne sende mig en invitation: stiggar@gmail.com

Det bliver spændende at se om google er lige så skødesløse med brugernes fortrolige informationer som Facebook.

0 0
Benjamin Jensen 23-07-2011 00:41:38

Det har de da været i mange år. Er det ikke gået op for dig endnu? ;)

0 0
christian 21-07-2011 21:14:12

tror virligt det bliver stort så snart folk begynder af kunde bruge google plus så skifter jeg i sær efter de nye opdateringer på facebook som jeg virlkig bare syntes er forivernede af kigge på
skal helt klart væk fra face book!

0 0
Mathias 21-07-2011 17:25:04

behøves ikke afligevel

0 0
Mathias 21-07-2011 17:20:35

min email: 1989.olsen@gmail.com

0 0
Paw Sandayo 21-07-2011 15:01:27

hvis i ikke allerede var inviteret er i blivet det nu... har lige sendt til jer alle 3

0 0
Magnus 21-07-2011 16:31:17

Takker :)

0 0
Paw Sandayo 21-07-2011 17:22:23

så lidt... håber det bliver stort... også større ind facebook... google forbinder jo alt sammen, og det med en konto og kode... det er det der er så godt ved google

0 0
Henrik 21-07-2011 12:14:34

Man skal inviteres af en som har en google+ konto, så hvis du gerne vil inviteres, så kan jeg da sende dig en invitation, du skal dog have en gmail.com mail adresse.

0 0
21-07-2011 18:49:53

Hey Henrik, du må meget gerne sende en invitation til mig :) tobiascarlostv@gmail.com

0 0
Sleaze 21-07-2011 14:45:34

Og en til mig tak :)
omgatard@gmail.com

0 0
jessie 21-07-2011 14:17:12

Du må også gerne sende en invitation til mig polki4459@gmail.com

0 0
jessie 21-07-2011 15:04:05

Take jan

0 0
Magnus 21-07-2011 13:43:49

Henrik, du må meeeget gerne invitere mig på magnus.garling@gmail.com
Har bedt Google om en, men altså... de er lidt langsomme... ^^

0 0
Robert 21-07-2011 11:11:18

Må sige der er en del ting jeg er forvirret over mht lanceringen af Google+ på Iphone. Er det også en testversion som man skal inviteres til eller hvad? Så vidt jeg ved så er Andriod-versionen ikke gået live endnu og man skal stadig ha en invitation for at kunne teste det. I hvert fald er det det der står når man kigger inde på android market.

Forholder det sig virkelig sådan at man et gået live på konkurrentens Ios, mens man stadig ikke er klar på sit eget styresystem? Hvad er det jeg ikke har forstået?

0 0
Mad_Viking 21-07-2011 11:21:16

Hele Google+ er stadig i Beta. Så man skal inviteres til at få en konto hos Google+. APPen til Android og IOS kræver at du har en Google+ konto. Og så vidt jeg ved bliver APP (til Android) opdateret en del efter at Google+ får flere funktioner.

0 0