Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Google Glass kommer i fedt design

Google Glass kommer i fedt design

Google har lavet en aftale med Oakley og Ray-Ban, om at de skal designe nye varianter af Google Glass

Google Glass har fået en lidt blandet modtagelse af mobil-journalister, og de få brugere som har prøvet Google Glass. Onde tunge vil sige, at designet kun kan tiltrække nørder, men andre er mere moderate og i stedet fremhæver funktionaliteten i Google Glass.

For at gøre Google Glass mere populære og tiltrække en bredere skare af købere, har Google nu lavet et samarbejde med firmaet Luxottica, der blandt andet har mærker som Oakley og Ray-Ban. Luxottica skal lave en række stel, som er kompatible med Google Glass, og samtidig kan Google også få hjælp af Luxottica til at komme ud til de mere mainstream brillebutikker med dette samarbejde. Luxottica har selvfølgelig god kontakt til en række butikskæder verden rundt, og dette netværk kan Googles Glass nu også få gavn af.

Oakley og Ray-Ban er blot første skridt, og på et senere tidspunkt vil samarbejdet udvide sig til Luxotticas andre mærker, der inkluderer Vogue-Eyewear, Persol, Oliver Peoples, Alain Mikli og Arnette.

Desværre er der ikke nogen billeder af designs, priser eller datoer for lanceringer. Google beskriver selv de kommende designs som ”Avant-garde,” og så må vi jo håbe, det resulterer i et mere stilfuldt slutprodukt.

Herover kan du se, nogle af designs som Google selv har lavet.

Med federe stel, bliver Google Glass så mere attraktiv?

Kilde: 9to5Google.com

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Bo 26-03-2014 08:24:57

Jeg er ligeglad med designet. Det er stadig en bombe under privatlivets fred, og en direkte invasion af verdens største reklamefirma ind i folks liv.

1 5
26-03-2014 12:21:01

Jeg syntes også vi skal gå tilbage til hestevognen. Det ved vi da hvad er.

1 1
Peter Frederiksen 26-03-2014 10:45:04

Ja, for satan, Google kommer og tvinger folk med tortur og terror (f.eks. Woody Allen film og nøgen billeder af Thyra Frank, samt vil man vågne i en blodig seng hver morgen med et blødende afskåret hestehoved... ) til at tage Google Glass på....

13 1
TF 26-03-2014 21:04:45

Sikke nogle flotte modargumenter dig og N kommer med i er meget saglige og lyder slet ikke som et par google fans der ikke kan klare nogen kritik af hellige google.

0 1
28-03-2014 10:45:18

Jeg kan ikke rigtigt se at der er nogen der modargumenterer, hvad skulle vi argumentere imod? Jeg syntes nu bare vi kommenterer i nogenlunde samme "lag" som den kommentar vi kommenterer....Men jeg kan se at du også som sædvanlig har en utroligt stor saglighed....

0 0
TF 28-03-2014 14:42:55

Nej det er jo netop det du modargumentre ikke du spille bare smart/dum som du plejer istedet for at tage andres indlæg seriøst.

0 0
29-03-2014 01:01:15

Og det kommer fra dig? Det er da en joke!! Hvordan skal jeg tage den oprindelige kommentar seriøst? Jeg svarer i samme dur som kommentaren, så at du syntes at jeg svarer dumt til dig må jo så bare betyde at det jeg svarer på er dumt.

0 0
TF 29-03-2014 17:43:01

Næ du hoppede med på peters fanboy spille smart ævl hvor du bevist ikke tager indlæget seriøst fordi det er rigtigt nok det der står og du har intet modargument.

0 0
29-03-2014 19:43:35

Jeg kan ikke rigtigt se hvor jeg leger fanboy, og jeg har såmænd en masse argumenter. Men som sagt, jeg kan ikke svare seriøst på et indlæg af den karakter...... Men kan da lige komme med første argument: hvorfor er den en bombe under privatlivets fred ? Du kan ikke noget med glass du ikke allerede kan med en mobil......og så tror jeg vil slutter her. Det fører alligevel ingen vegne som sædvanlig.

0 0
Peter Frederiksen 27-03-2014 00:31:17

Jeg vil gå ud og snakke med min kaffemaskine...

0 0
TF 27-03-2014 15:17:45

Gud hvor er du dum at høre på.

0 0
Peter Frederiksen 27-03-2014 22:08:23

Nej, Thomas, som skrevet i en anden tråd, får jeg mere ud af at debat med min kaffemaskine ind med dig...

Og du har åbenlyst ikke fanget ironien/Sarkasmen i mit indlæg....

0 0
TF 28-03-2014 14:46:49

Ja for du kan bedst lide at diskutere med nogen der ikke svare dig igen, det er jo også sikrest når man er en fanboy i en skrøbelig osteklokke.

0 0
Peter Frederiksen 28-03-2014 19:32:59

KAFFE......

0 0