Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Google Nexus S kommer nu

Google Nexus S kommer nu

Google og Samsungs smartphone Nexus S er nu på vej ud til butikkerne.

Google Nexus S
Google Nexus S

Hvis du sidder og venter på at få Google Nexus S i hænderne, er der nu endelig gode nyheder.

Samsung oplyser til Mobilsiden.dk, at mobilen i disse dage er på vej ind på hylderne hos distributørerne. Det betyder, at den omkring fredag burde være at finde i forretningerne.

En række netforhandlere, blandt andet Proshop.dk, har dog allerede mobilen klar til levering.

Google Nexus S vil blandt andet blive forhandlet hos 3, TDC, Telia, Telmore og Call Me, samt hos en række uafhængige forhandlere.

Læs også:
- Overblik: Google Nexus S i hovedpunkter
- Nexus S' skærm er flad og ikke buet
- Sammenligning: Samsun Galaxy S mod Google Nexus S

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

04-03-2011 10:25:27

Så har 3 fået den på lager, jubii:-)

0 0
02-03-2011 11:19:41

Jeg har forudbestilt min ved 3 for lidt over 1 uge siden, så jeg sidder bare og venter at den kære postmand kommer med den:-)

0 0
John 02-03-2011 13:31:15

Jeg venter også - bare ikke på Galaxy S, men på LG Optimus 2X :)

0 0
02-03-2011 13:43:22

Held og lykke med dit LG bras så;-) Ej, spøg til side. Jeg har også overvejet den flere gange, men jeg tænder mest på Samsungs design og ideen om et stock android system, så valget faldt på Nexus S. Kunne være fedt hvis du - når du har modtaget den - fortalte din ærlige mening om Optimus 2X.

0 0
John 02-03-2011 14:17:10

Jeg har det præcis modsat med designet. Jeg synes Nexus S udstråler billig plastik, præcis som Galaxy S.
Skulle jeg kigge i retning af Samsung skulle det måske være Galyxy S II, men jeg har haft lidt forskelligt fra Samsung (bærbar, dvd-optaget, brænder m.m.) gennem tiderne og hver gang har jeg været mega skuffet og solgt det igen efter kort tid. Det har bare aldrig spillet. Desuden bliver Galyxy S II allerede kritiseret pga. plastikkvaliteten, så jeg går langt uden om Samsung det næste stykke tid.
Stock Android kunne måske være meget rart, men jeg har på min nuværende HTC Desire aldrig savnet det faktisk, og da jeg normalt skifter telefon efter 6 måneder betyder fremtidige opdateringer i flere år ikke det helt vilde.
Men ja, jeg skal nok vende tilbage når jeg får Optimusen i hånden :)

0 0
Sigvardt 02-03-2011 11:17:48

Se anmeldelsen fra So Ein Ding, der er tydeligvis store udfordringer med batteriet hvor den aflader sindssygt hurtigt. Faktisk aflader den nogen gange i samme tempo som den oplader, og det er uden at have netværk tilsluttet.

Kunne måske tyde på at softwaren ikke er ordentligt lavet og at telefonen går fuldstændig i selvsving.

0 0
Ole 02-03-2011 12:40:18

At sonne har giver 4 "dinger" til et ikke Apple produkt er nærmest en sensationelt god karakter fra hans side.
Og han nævner da også at stort set alle smartphones bruger strøm på samme måde som Nexus S, så det er ikke enestående for den telefon.

0 0
02-03-2011 16:19:28

@Ole karakteren på 4 er helt rimelig, hvis Nexus S skal længere op, så bliver de altså nødt til at lave en mere eksklusiv telefon til den pris.

Desuden har jeg svært ved at se hvorfor han skulle lyve om batterilevetiden. Desuden lægger han ikke skjul på minusserne ved apple, han glemmer bare at lade det afspejle i karakteren. I det seneste afsnit kommer han faktisk med en kritik af Apple forretningsform.

Jeg forventer ikke selv at invistere i et apple produkt foreløbigt, mit næste dyre produkt bliver formentligt en Android tab, men jeg er grundlæggende enig med Sonne i mange af de kriterier bruger også selvom han er Apple fan.

0 0
Ole 02-03-2011 22:02:20

Jeg er skam ikke uenig i at karakteren på 4 Dinger er rimelig, så længe vi er enige om at det er en god karakter givet af Sonne til et ikke Apple produkt.

Det med at lyve om batteritiden var vist henvendt til mig.

Jeg er for det meste selv også rimelig enig i hans vurderinger, i hvert fald når det er ting jeg ikke ved så meget om, men jeg synes han er lige hurtig og hård nok en gang i mellem. Se f.eks hans anmeldelse af Nokia N8, den fik ikke en helt retfærdig dom, bare se den debat der inde på So ein dings hjemmeside.

0 0
02-03-2011 22:25:41

iPhone eller ej så mener jeg ikke at Nexus kunne have fået mere(eller mindre), jeg synes det er skandaløst at google lægger navn til et produkt som i den grad signalerer billig plastic. Hvis jeg skulle købe en ny mobiltelefon i dag så ville det design have været nok til at holde mig langt fra Nexus og prisen gør det ikke bedre.

Hans anmeldelse af N8 er i min øjne også fuldkommen rimelig, de eneste der stadigt forsvarer Symbian er Symbians fans. Nokias topchef har selv udtalt at de endnu ikke har et produkt som kan matche iPhone1 og jeg er helt enig.

Tag bare N8's browser som et eksempel, Sonne demonstrerer at du skal bruge seks tryg for at få adgang til en hjemmeside som du ikke har en genvej til. På andre mobiltelefoner og computere kræver det kun 3 tryk. Jeg har hørt del gange at "jamen den browser bliver opdateret", det er muligt men så er det med ca. 4 års forsinkelse eller mere for Nokia har stadigt ikke formået at lave en ordentlig browser. Som jeg har skrevet tidligere og meget gerne gentager så anser jeg ikke N8 for at være en smartphone, hvilket i høj grad skyldes den browser.

N8 og symbian 3 ville have været et ok produkt i 2007 og et fremragende produkt i 2006 desværre er 2006 det årstal Nokia befinder sig i nu, mens alle andre for længst er gået i gang med 2011, selv m$.

0 0
Ole 02-03-2011 22:13:27

Der skulle selvfølgelig have stået Det med at lyve om batteritiden var vist ikke henvendt til mig

0 0
Sigvardt 02-03-2011 13:59:56

Hvor mange stjerner han giver eller om han er æbledreng forholder jeg mig ikke til.

Dog har jeg aldrig på tidligere smartphones set så voldsom en afladning som der er tale om på Nexus S.
Enig i at smartphones generelt har et højt strømforbrug, men en afladning med så stejl en kurve at det tager lige så kort tid at aflade som det tager at oplade, er langt højere end hvad der kan betegnes som acceptabelt for alm brug.

0 0
Fidoble 02-03-2011 12:08:55

Manden er også stor tilhænger af Apple produkter og hvis du læser her på debatten, så har langt de fleste rigtig god batteri levetid på deres Nexus S.

Så syntes ikke man skal vurdere batteri levetiden alene ud fra hans synspunkt.

0 0
TF 02-03-2011 13:01:13

Så vi skal kun tage imod advarslen om dårlig batteritid vis den kommer fra android fans ellers kan det ikke passe ?

0 0
Fidoble 02-03-2011 14:15:33

Hvis du læser hvad jeg skriver Thomas, så vil du også kunne se at jeg skriver at man ikke ALENE skal tage batterilevetiden ud fra hans synspunkt, selvfølgelig skal den da med.

Der er bare langt flere gode oplevelser med batterilevetiden end den han kommer med.

Så læs hvad jeg skriver, for jeg er ikke Android fanboy!

0 0