Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Google nominerer årets bedste apps

Google nominerer årets bedste apps

De er ikke rangeret, men Google har dedikeret et afsnit af Play Store til et udpluk af de bedste apps i 2014

Apps kan du få i spandevis, for der er godt en million af dem i både Apples App Store og Googles Play Store. Kvaliteten kan svinge, men Google har prøvet at gøre det lidt lettere for dig at finde de gode af slagsen, og det har de gjort ved at lave en sektion af deres butik til de bedste apps.

Der er lidt af hvert at finde i Googles topliste, som ikke er rangeret, og Google har valgt 63 apps, som er godt nok til at få Googles kvalitetsstempel.

Læs også: Twitter kigger på dine andre apps

Uber, SwiftKey, BuzzFeed, Mailbox og TuneIn Radio er nogle af de apps, der er kommet med, og de viser ganske glimrende hvor forskellige apps, der er at finde.

Listen kan findes på Google Play, og sjovt nok er der kun en enkelt app med Googles navn på på listen, nemlig Google Fit.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

carsten guldhammer 01-12-2014 17:05:09

Det kan barre ikke passe at man kun kan komme i betragtning til opdaterinInger hvis man kun køber et bestemt pprodukt

9 4
Onkel_Per 02-12-2014 10:49:24

Sådan er det altså!
Du får jo også kun en iOS opdatering hvis du køber et af de rigtige Apple-produkter.

2 4
TF 02-12-2014 17:02:31

Det er jo så ikke rigtigt, feks har 4s lige fået og den er en del år gammel, så få lige styr på dine info før du skriver.

0 6
Onkel_Per 02-12-2014 17:51:27

Undskyld Thomas, men læser du overhovedet hvad andre skriver før du svarer. Eller drager du bare en konklusion ud fra navnet og så skriver et svar ud fra det?

3 0
TF 02-12-2014 22:51:00

Din kommentar kan forståes på to måder, den måde jeg kommenterede på og den anden som ikke giver mening da man kun kan få ios på de enheder apple laver og intet andet.

Husk lige det er op til skriver at formulere sig ordenligt, så læser forstår hvad han mener og ikke skal gætte som jeg måtte i dette tilfælde.

0 1
Onkel_Per 03-12-2014 07:06:32

De to måder er vist forståes eller misforståes. Og du klarede, man kunne næsten sige som sædvanlig, det sidste.

1 0
TF 03-12-2014 07:58:19

Du må jo så lære at formulere dig mere klart og lade dog vær med at skælde ud på andre vis de ikke kan gætte rigtigt om hvad du mener

0 1
N 01-12-2014 21:12:41

Nej det behøves du heller ikke, men nu handler denne artikel om Google og de sælger kun et bestemt produkt, nexus. Alt andet står oem's selv for. Og hvad angår tablets og android så skal man nok ikke regne med meget mere end 1 stor update (hvis du ikke har købt en billig, da du i så fald sikkert Ingen får)

5 7
Nikolai 02-12-2014 19:01:06

Måske er jeg ikke superfrisk her til aften, men jeg kan ikke se sammenhængen mellem artiklen og kommentarerne her?
Jeg kan ikke en gang rigtig forstå hvad det er, der bliver diskuteret...?
Eller skal jeg smide en spand koldt vand i hovedet og læse dem igen? ?

1 0
N 03-12-2014 09:00:16

Der er ingen sammenhæng. Men prøver jo bare at hjælpe en desperat mand, der åbenbart har det svært med googles android.

2 0
TF 03-12-2014 20:14:07

Ahhh ret skal være ret, det er jo faktisk ikke googles skyld det problem carsten her har.

0 1
carsten guldhammer 01-12-2014 12:36:08

hvis de har et kvalitets stempel kan deres egene opdateringer da ikke falde ind under det

det kræver jo ligesom at folk faktisk kan få dem og det er jo langt fra tilfældet med android

8 4