Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Google opdaterer Play butikken med nye features

Google opdaterer Play butikken med nye features

Google har opdateret deres applikationsbutik med nye features - hent opdateringen her.

Google har endnu engang diskret opdateret Google Play applikationen med nye features og funktioner.

Applikationen er nu nået oppåi versionsnummer 3.10.9, hvilket bringer app forslag efter installation, lettere oprydning af ønskelisten med slet-funktion, Google Translate funktion til oversættelse af app-beskrivelsen samt forbedret app-anbefaling via Google+ kontakter.

Alle funktionerne er klare forbedringer til Google Play, og specielt Google Translate funktionen vil gavne mange af de danske der ikke er helt skarpe på at læse engelsk.

Dog kan forslags-funktionen der er blevet implementeret under installation af nye applikationer give frustrationer for nogle brugere, da det betyder endnu en interaktion med applikationen for at komme videre.

Herunder kan du se skærmbilleder af flere af de nye funktioner, samt et link til hvor du kan downloade Google Play opdateringen og installere den manuelt, såfremt du ikke kan vente på at opdateringen bliver udsendt automatisk af Google.

Download: Androidpolice.com

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Uffe Hanning 12-09-2013 13:36:00

Er ´der nogen der ved om der findes en mikrofon app til sony xperia. Skal optage en lyd der så skal bruges som ringetone
Uffe Hanning

0 0
19-11-2012 15:45:17

Jeg har ikke længere adgang til anbefalet til dig siden i min Google Play app. På nettet virker det dog stadig fint. Nogle der kan hjælpe?..

0 0
Tobias Nordahl 19-11-2012 11:45:35

Nu har jeg ikke været igennem App'en endnu - Men er der kommet en "Mine køb" sektion?

Så man har mulighed for kun at se en liste med de Apps man har købt... Mindes at det er blevet omtalt som en kommende funktion før, men jeg har endnu ikke haft held med at finde den.

Måske er der en her på Mobilsiden der kan hjælpe mig?:)

0 0
Lecter 19-11-2012 17:25:00

Jeg har efterhånden svært ved at se at funktionen kommer igen.

Der må jo være en grund til at Google fjernede funktionen og at de ikke reagerer på alt den kritik der har været af beslutningen.

0 0
Jacob Smidt 19-11-2012 14:58:35

Hej Tobias.

Tak for din kommentar.

Jeg må desværre skuffe dig med at dette er en forholdsvis gammel funktion der har været tilgængelig i noget tid nu :)

Dog en dejlig brugbar funktion, syntes jeg personligt :)

0 0
Tobias Nordahl 19-11-2012 16:43:04

Hej Jacob.

Tak for svaret.

Jeg tror desværre du misforstår mig, eller læste forkert. Mig bekendt findes der kun punktet "Mine apps", der sender en videre til følgende oversigter: "Installeret" og "Alle".

Problemet ligger i at jeg har været på Android platformen siden HTC Hero, med en kort pause forbi Apple.

Det betyder at listen er uendelig lang, og at gratis og betalings-app er rodet godt og grundigt sammen - sorteret efter hvornår jeg sidst har hentet dem.

Derfor søger jeg en "Mine køb" sektion, hvor jeg kun kan se de programmer jeg har KØBT - og altså BETALT PENGE FOR AT FÅ :-)

Jeg mindes at i før har omtalt at denne funktion ville komme i en kommende Play applikation, men jeg har endnu ikke stødt på den.

Jeg håber du er med - og at jeg ikke har overset denne funktion i forholdsvis lang tid ;-)

Hvis overstående ikke er korrekt - vil jeg gerne vide HVORDAN du kommer frem til denne funktion/oversigt.

Denne funktion kan jeg hverken finde på Play applikationen eller på https://play.google.com/apps.

0 0
Jacob Smidt 26-11-2012 09:16:35

Arrrgg...

Ja der har jeg misforstået dig :)

"Mine Køb" har jeg ikke set i Google Play..

Dog har jeg efter at have ryddet op i min "alle"-liste ikke problemer med en uoverskuelig lang liste,, dog tog det også noget tid, men multiklik funktionen virker godt, så det er bare at vælge en masse og sige slet fra liste :)

God dag :)

0 0
Tobias Nordahl 19-11-2012 16:43:47

https://play.google.com/apps ... Det sidste punktum skulle selvfølgelig ikke med i URL'en.

0 0
Kim Rieneck 19-11-2012 10:45:19

Jeg kan ikke downlord den der sker intet.

0 0
Jacob Smidt 19-11-2012 14:59:23

Hej Kim.

Du skal følge download linket, herinde er der i bunden af siden et nyt link :)

Det er fordi det er ikke os der hoster filen, derfor linker vi ikke direkte til filen.

0 0
Robert 19-11-2012 11:07:24

De har 4 mirrors der på androidpolice sitet, mon ikke der er et af dem der virker for dig?

0 0