Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Google Play får stor opdatering

Google Play får stor opdatering

Der er ændret en del i app-butikken Google Play, der snart rammer i en ny version.

For et par uger siden annoncerede Google at en opdatering til app-butikken Google Play var på vej. Nu skriver Amobil.no at norske Android-brugere har fået adgang til den nye version.

Blandt nyhederne er et nyt design. På startsiden ses nu to store app-ikoner og når der scrolles vertikalt kan der skiftes mellem fx ”Anbefalet”, ”Bedste betalte” m.v.

Ønskelisten fra den tidligere version er bibeholdt. Her kan du placere de apps du vil hente eller købe på et senere tidspunkt.

Nogle steder i verden ses også menuer med musik, bøger, film og TV, men disse er der ikke tilgang til, i vores markedsområde.

Google lover også en mere sikker applikationsbutik. F.eks. har apps ikke længere mulighed for at køre opdateringer uden om Google Play.

Når en applikation opdateres kan brugeren nu også se hvilke rettigheder app’en kræver, for at køre. F.eks. GPS m.v.

Versionsnummeret er 4.0.27.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

OliverB95 01-05-2013 10:12:47

Jeg fik allerede updaten for omkring 2 uger siden... Så ikke ligefrem en ny opdatering ;)
Og beviset: http://www.youtube.com/watch?v=dF0kPvJLsbs

0 0
Thomas Larsen 01-05-2013 12:30:02

Du mener du downloadede den manuelt, updaten blev ikke skudt ud til andre lande end USA.

0 0
hotpop 05-05-2013 17:19:23

Du mener ligefrem at han lyver?
Her kom den også for ca. 2 uger siden.

P.s.
"når der scrolles vertikalt kan der skiftes mellem fx ”Anbefalet”, ”Bedste betalte” m.v."
Det kunne man også før?!

0 0
Villiam 30-04-2013 20:07:10

havde været nice hvis man havde en mulighed for at dele alle apps op, i den man har købt og dem man har haft gratis. istedet for at skulle scrolle hele listen igennem.

og vi mangler stadig muligheder for at kunne købe gavekort til store!

0 0
DX 01-05-2013 10:34:13

@Villiam. Hvis du sublerer med AppBrain på din mobil / PC kan du få et mere detaljeret overblik / historie over dine app på forskellige mobiler / tablets osv. Bla også købte app
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.appspot.swisscodemonkeys.apps&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5hcHBzcG90LnN3aXNzY29kZW1vbmtleXMuYXBwcyJd

0 0
DX 01-05-2013 10:37:21

@Villiam. AppBrain på PC = http://www.appbrain.com

0 0
UKR 30-04-2013 16:00:51

Allerede den gammel version. Den gammel version var mere overskullige og kønner design,hvor den nye ligner noget der er kaste ind med en skovl og så er designet ikke ligefrem kønt at se på i den nye version :O Det er sgu en ommer.

0 0
Martin 30-04-2013 15:33:25

ønskelisten er ikke ny den er fra version 3.10 og man har altid kunne se rettighederne på en applikation men rettighederne står bare øverst nu.
PS. har lige fået den nye version (4.0.27) i dag :) meget mere overskueligt at se på
end den gamle version (3.10)

0 0
Thomas 30-04-2013 15:24:39

Jeg oplevede den nye Play store igår på min Nexus 7 Vil nu mene at man skal vænne sig til at der ikke bliver vist ret mange app's ad gangen nu. ved ikke helt om jeg synes det er blevet bedre end før? det er ikke blevet flottere.

0 0