Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Google: Sådan skifter du til Android fra iPhone

Google: Sådan skifter du til Android fra iPhone

Googles topchef forsøger, at få mobilkøberne til at skifte fra iPhone til Android. Han har nu selv lavet en ”how to”-guide.

Googles topchef Eric Schmidt er træt af, at hans venner benytter Apples iPhone og deres mobile styresystem iOS. Derfor har han nu lavet en guide for, hvordan man skifter til Android fra en iPhone.

Eric Schmidt har delt denne guide på Google+, hvor første skridt i skiftet er at oprette en Gmail konto, som er vejen ind i ”Android-verdenen”.

Så står du og overvejer et skifte fra iPhone til en Android-telefon, er der hjælp at hente i guiden fra Eric Schmidt.

 

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

DX 26-11-2013 12:20:48

Hvad er formålet med at få iPhone brugere over på Android. De kan jo alligevel ikke overskue, at de selv kan vælge opsætning af mobil. Lad den nu i fred !

1 1
TF 26-11-2013 18:18:55

Der er forskel på ikke at kunne noget og ikke at ville noget, men det forstår. Du tydeligvis ikke :-)

1 0
26-11-2013 09:00:29

Det er også værd at nævne hans kommentar om Chrome browseren: "...safer and better in so many ways” than Apple’s Safari.

0 0
26-11-2013 08:39:45

Hvilken vej går det ? Fra ios til Android,eller omvendt :-)

0 0
26-11-2013 08:56:19

"Google: Sådan skifter du til Android fra iPhone".

Hvad tror du? :-)

0 0
Lars Bo Wassini 26-11-2013 09:04:02

Svært at vide hvad vej de mener...

"Googles topchef forsøger, at få mobilkøberne til at skifte fra iPhone til Android."

0 0
Daniel Jørgensen 26-11-2013 11:41:17

Jeg kan altså ikke se hvordan det kan være svært at forstå .. ? FRA iPhone TIL Android ?

0 0
26-11-2013 16:45:45

Ja sarkasme kan være en svær ting :-)

0 0
TF 26-11-2013 18:39:55

Desværre dine android venner har ingen humor overhovedet :-)

0 0
Simon 26-11-2013 20:45:57

Det eneste sjove er måden dumheden er forsøgt skyldt på sarkasme, som overhovet ikke forekommer i nogle af opslagene.

Nå - cool nok guide han lige fyrer af der.

0 0
26-11-2013 21:49:17

Hvis i fjolser nu havde læst med fra start, så havde i set at der var byttet om på iPhone og Android i overskriften, men ikke i teksten. Typisk Mobilsiden at redigerer artikler, uden at noterer det.

0 1