Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Google+ til Android er opdateret

Google+ til Android er opdateret

Google har forbedret deres Facebook-konkurrent en smule.

En ny version af applikationen til Googles Facebook-lignende tjeneste, Google+ er lagt ud på Android Market.

I version 1.0.5 er det blandt andet muligt:

- Dele indlæg med bestemte personer.
- Et klik på "+" ud for en person åbner personens profil.
- Nearby-indlæg er blevet mere præcis.

Desuden vil notifikationer ikke længere vises som individuelle beskeder på Android, hvilket er en fordel hvis der er mange af dem.

Den opdaterede Google+ kan hentes via Android Market.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Jens 06-08-2011 22:29:17

Jeg kunne også godt bruge en invite hvis en eller anden ville være så venlig (:
jens1994@gmail.com

0 0
Gert Hansen 06-08-2011 15:04:47

Det eneste jeg mangler er en invitation!
Er der nogen, der kan forbarme sig over mig?
Jeg er lidt nysgerrig c",)

0 0
Per Hansen 06-08-2011 19:10:18

Jamen så kom med din email, så skal du få en invite

0 0
Gert Hansen 10-08-2011 15:56:08

Glem det, jeg har fået en invite af en anden bruger!
Ellers tak!!

0 0
John 08-08-2011 13:05:03

Jeg vil også blive meget lykkelig for en invite :-)

På forhånd tak.

john0336@gmail.com

0 0
hojbo 07-08-2011 08:15:03

Jeg kunne også godt bruge en invitation hvis det stadig kan lade sig gøre.

0 0
hojbo 07-08-2011 08:16:41

Glemte email adressen, er nybegynder i dette forum
hojbo@privat.dk

0 0
Emil Brandhøj 07-08-2011 11:58:05

også mig! e.b1996@live.com :)

0 0
Gert Hansen 07-08-2011 00:57:09

gerthan@gmail.com
På forhånd tak!

0 0
RuneH 05-08-2011 09:00:19

...det vigtigste: Flyt til SD kort.
Sjovt nok har ingen Google apps flyt til SD muligheden. Virkelig skidt.

0 0
Morten Jensen 05-08-2011 10:42:18

Jeg har aldrig anvendt denne mulighed for nogle af mine apps. På min O2X har jeg 1,5GB internal storage, hvilket er alt rigeligt til programmer.
På min gamle Hero brugte jeg Apps2SD, hvilket sjovt nok virkede for alle programmer. :)
Hvor mange anvender egentlig 'Move to SD'? Det er vel kun folk med HTC-telefoner, som af en eller anden årsag har meget begrænset internal storage?

0 0
RuneH 05-08-2011 13:03:44

Der er flere programmer som Apps2SD ikke kan rykke. Nu ved jeg ikke om vi har det samme, men det kan ikke rykke Google apps. Heller ej Facebook for Android, Seesmic, Smooth Calendar og andre.

0 0
Nygaard 05-08-2011 12:46:17

Jeg bruger App2SD på min Desire, og har en god stak programmer installeret der ikke kan flyttes til kortet.

0 0