Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Google udruller ny version af app-butikken

Google udruller ny version af app-butikken

Applikationsbutikken Android Market har været en tur igennem opdateringsmaskinen hos Google.

En opdatering af app-butikken Android Market er i øjeblikket på vej ud til brugerne.

Sådan lyder det i hvert fald fra androidpolice.com, som har listet følgende ændringer i version 3.3.11:

- New setting: Auto-update apps (sætter alle applikationer til at opdatere automatisk)

- New setting: Update over Wi-Fi only

- New setting: Auto-add shortcuts (tilføjer automatisk app-genveje på hjemmeskærmen)

- Microphone button in search menu (stemmestyring i søgemenuen)

- Star rating chart on app pages (oversigt over de tildelte stjerner ved brugernes anmeldelser)

Dertil kommer også diverse nye ikoner og skriftstørrelser i brugerfladen.

Androidpolice.com melder ikke noget om, hvilke modeller der har fået opdateringen gjort tilgængelig, men de tilbyder hjælp til de utålmodige 'gør-det-selv'-brugere, som har mod på at kaste sig ud i ninja-tricks.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

08-11-2011 10:50:37

jeg hentede den for over en uge siden på en anden dansk side...og det kører klart bedre, og loader hurtigere end det gamle.

0 0
Vinkel 04-11-2011 12:22:42

Mit marked blæser derud af efter at have installeret Set DNS(free) fra market, og sat den til Google DNS. Der er ekstrem stor forskel. Bruger Android Market 3.3.11

0 0
BallonPedro 05-11-2011 12:30:53

Dejligt med en løsning, men kan det passe mobilen skal være rooted inden for at bruge det?

0 0
Rena 05-11-2011 12:52:15

Nej, det virker på None rooted Phone

0 0
R.A. 05-11-2011 08:27:17

Hmm jeg kan ikke få min til at virke?
Den siger bare: "SetDNS not active (mobile)"
Hvordan kan det være?

0 0
Robert 04-11-2011 18:53:40

Fantastisk. Tak for det råd. Nu kører det bare.

0 0
Rallerbabz 04-11-2011 15:43:32

Mange tak Vinkel! Super at du lige kunne fortælle det, nu kører mit markedet også en del hurtigere. Ventetiderne er nærmest forsvundet!
Og så er det skide nemt: Hent app -> Open app -> Apply -> Done :D

0 0
Eriksen91 04-11-2011 11:33:51

Har prøvet og fumle lidt med "gør det selv" linket, men kan slet ikke finde hoved og hale i det :S

0 0
Rena 04-11-2011 12:42:04

Du skal bare huske at, sætte et flueben ved Ukendte Kilder (Indstillinger --> Programmer).

Så skulle nemt kunne installer den.

0 0
Thomas Kristensen 04-11-2011 11:44:53

Det nye market er kanon, men vil give jer ret i at det virker lidt langsomt, i forhold til de gamle versioner.

Jeg køre med Android Market v.3.3.11

Men alt i alt, så bliver det bedre og bedre.
Kan især godt lide at alle apps auto opdatere
Også Star rating chart er nyttigt

Det eneste jeg ikke kan se pointen i, er genvej til startskærmen, bruger man denne, så bliver startskærmene hurtigt fyldt op :)

0 0
BallonPedro 04-11-2011 10:42:20

Må håbe de har tweaket hastigheden lidt også. Mit Marked er blevet betydeligt langsommere efter jeg fik 3.1.5 på.

0 0
DaaN 04-11-2011 11:02:10

ENIG.. og den finder heller ikke ret meget mere, man søger efter en ting, så kommer der en masse blandet frem som søgeresultater som intet har med søgningen at gøre..så har opgivet marked fra telefonen og benytter så marked fra computeren og får på den måde sendt det valgte program til telefonen.. det virker hver gang :-D Den 3.1.5 har de sku ikke været heldige med.. Så håber deres nye version er bedre, også på hastigheden..

0 0