Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Grillsæsonen er på trapperne - lad denne app hjælpe dig!

Grillsæsonen er på trapperne - lad denne app hjælpe dig!

Grill-sæsonen nærmer sig, snart vil alle de danske haver dufte af brændt kød. Derfor er det naturligvis vigtigt, at kunne sit kram når man skal hive grillen frem!

At være en mester til at grille er et must for enhver drengerøv, dette hjælper denne app dig til.


Inde i opskrifterne er der;

  • Indbygget videoklip
  • Indbygget timer
  • Lommeregner til at finde ud af hvor længe dit kød skal grille
  • Automatisk indkøbsliste
  • Mulighed for at maile dine opskrifter
  • Mulighed for at skrive noter

Alle opskrifterne bliver så lækkert og indbydende præsenteret, at det er umuligt ikke at få sig selv til at tænde op for den gode gamle grill, når man har hentet denne app.

Opskrifterne har heldigvis ikke en standard sværhedsgrad der hedder “Michelin”, hvilket er dejligt hvis man er lidt rusten efter en hård vinter-sæson, så alle burde kunne altså være med.

Weber’s On The Grill findes både til iPhone, iPad og Android, og kan forvandle enhver mand til en ægte grillmester!
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Jesper 23-03-2012 13:46:59

Jeg går ud fra, at det mobilsiden.dk har lavet, i virkeligheden blot er en reklame for produktet. De har ikke testet det på nogen måde!

Dét burde måske fremgå af teksten, eller hür?

0 0
Kaspar 23-03-2012 13:02:54

Det kan være det kun er et problem for androids

0 0
23-03-2012 13:21:19

ja sikkert nok. Vi kan se den fra google play, men kan ikke købe den(endnu :D) pga af nationalitet...

0 0
Kaspar 23-03-2012 12:54:31

Requirements
iPhone, iPhone 3G, iPod Touch running version 2.0 software or later, iPad, iPad 3G, Android 2.2 and above.

* Recipe email functionality on iPad only

0 0
Sven A. 23-03-2012 12:37:28

Jeg har været inde på mobil, og der kan man ikke se apps'en, men når man går ind igennem google play, kan man se den, og når man vil prøve at installere den, er den ikke kompatible med min mobiltelefon, HTC Desire HD.

Andre som har samme problem?

0 0
Sven A. 23-03-2012 12:43:26

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.weberstephen.onthegrill&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS53ZWJlcnN0ZXBoZW4ub250aGVncmlsbCJd

Den koster 28,14 DKK.

Ud fra hvad jeg kan se af screens, så skulle den virke på smartphones. Det står også at det skulle fungere på Android 2.2 og der over.

0 0
UKR 23-03-2012 15:52:47

Denne app er inkompatibel med din Samsung GT-I9100. så den kan ikke køre på en sgs 2. vil nu eller ikke gid 28,14 kr for en grill app :O

0 0
Jesper 23-03-2012 10:03:22

...jeg ville jo gerne være posistiv, her en højhellig fredag, men app'en kan jeg s'gu ikk' finde i Google Play (SGSII), og når jeg finder den på http://www.play.google.com, får jeg at vide, at app'en ikke kan installeres i det land, hvor min enhed er registreret!
Her kunne der vare tale om en fejlregistrering af min enhed, men problemet er bare, at INGEN af mine enheder tilsyneladende er registreret i det rigtige land...og vi taler altså om ni forskellige enheder!
Har I en idé om, hvad problemet er?

0 0
23-03-2012 10:22:35

At man ikke kan købe den i danmark :D De må have sat noget forkert op hos weber :D

0 0
Jesper 23-03-2012 12:03:19

Ja, det kunne jo se sådan ud, men hvorfor skulle den så være interessant for os stakler i DK?
Kan Mobilsiden.dk måske bidrage med noget info?
I må jo have testet den!

0 0