Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Har Apple kopieret Nokias Lumia-design i ny iPod?

Har Apple kopieret Nokias Lumia-design i ny iPod?

Den nye iPod Nano har måske fundet inspiration i designet fra Nokia Lumia.

Mens Nokia Lumia 900 mest af alt lignede en iPhone med en ”bumper” omkring, er der nu payback fra Apple, i forhold til den nye iPod.

Websiten Wpcentral.com har lagt mærke til, at Apples nye iPod, minder ganske meget om det design, at Nokia har på Lumia 820.

- Læs om Nokia Lumia 820

Derudover har Apple også valgt at lancere en række iPod farver, der på mange måder leder tanker hen på Nokias coverudvalg til Lumia 820’eren.

Vurder selv på billederne i denne artikel.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Kim 14-09-2012 11:45:18

http://i.imgur.com/tDwSF.png

0 0
Alfix 14-09-2012 00:22:02

Men omvendt Nokias gejl, er Apples nano er noget af det grimmeste jeg har set i mands minde... WTF!

0 0
Thomas 13-09-2012 23:17:07

Du må have været træt da du skrev artiklen John :-)

"Mens Nokia Lumia 900 mest af alt lignede en iPhone med en ”bumper” omkring, er der nu payback fra Apple, i forhold til den nye iPod."

En Lumia 900 ligner ikke en iPhone med en bumper.

0 0
Jesper 14-09-2012 13:05:35

...den er du s'gu nok nødt til lige at uddybe! Har lige googlet begge to, og har en "anelse" svært ved at se ligheden!

Bruger i øvrigt aldrig bumpers, da det i mine øjne slet ikke giver mening! Telefonen får bare aldrig lov til at "dele lomme" med andre ting og sager! Jeg har derfor aldrig ødelagt en telefon.
Har dog en enkelt gang tabt en Samsung Omnia 7 (Fantastisk telefon!) ned på herregårdsstenene i indkørslen. Den fik et lille hak i det ene hjørne, og det var det! Respekt...og godt jeg ikke brugte min iPhony den dag. Så havde jeg stadig stået og fejet glasskår op! :-/

0 0
Logik 14-09-2012 02:04:35

Ja. Wtf?

0 0
Logik 14-09-2012 02:08:10

"Apple once said, "not every phone have to look like iPhone" and exemplified lumia as different looking phone"

0 0
Thomas 14-09-2012 08:14:22

Præcis. Det er jo håbløst at skrive.

0 0
Patrick Rasmussen 13-09-2012 17:54:13

det design er ikke kopieret, det er piv-stjålet.

0 0