Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Har du antenne-problemer med iPhone 4?

Har du antenne-problemer med iPhone 4?

Debatten om iPhone 4 og dens antenneproblemer er nu nået til Danmark. Men hvor stort er problemet egentligt?

Apple har erkendt antenneproblemer med iPhone 4, men ikke større end de kan løses med en såkaldt "bumper".

Nu er iPhone 4 så kommet til Danmark og de første rapporter om, at der faktisk ER antenneproblemer, som påvirker brugerne, selvom teleselskaberne siger det modsatte.

På iPhoneguide.dk har 667 personer besvaret en internetafstemning om emnet. 44 procent markerer, at de har problemer med antennen i en sådan grad, at signalet helt forsvinder, mens 18 procent oplever problemer i mindre grad.

Men hvad med dig? Har du oplevet problemer med iPhone 4, der gør, at du ikke kan ringe, sende SMS eller bruge internet?

Læs også:
 - 3: iPhone returret på iPhone 4



Afstemning

Oplever du antenneproblemer med iPhone 4
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Marc 06-08-2010 11:39:58

Så det i siger er at. Der er et problem man kan fremprovokere, men i hvor høj grad signalet forsvinder afhænger af hvor man befinder sig?
Det vil sige at det er ikke forskelligt fra iphone til iphone, og heller ikke fra teleselvskab til teleselvskab.
Jeg var helt sikker på jeg skulle have en iPhone 4, men er lidt usikker nu.

0 0
Martin Nygaard 03-08-2010 13:01:06

Jeg fik mim iPhone 4 igår og jeg har prøvet at holde den i venstre side på mange måder og også andre steder men signalet faldt ikke engang én 'streg' ud af de 5, jeg bor lige ud for århus så jeg går ikke ud fra jeg er i et område med dårlig dækning. Jeg har dog alligevel bestilt et cover fra apple's case program fordi jeg gerne vil beskytte den.

0 0
Durante 03-08-2010 10:18:56

Well, hvis signalet er dårligere end mange andre mobiler, dvs. dårligere end SE X10, så er det et big no no for mig (magen til dårlig forbindelse har jeg aldrig oplevet)

0 0
Christian Petersen 03-08-2010 08:48:22

nu har jeg selv haft iphone 4 siden fredag morgen og har virkelig prøvet alt for at provokere en fejl på den og det kan "næsten" ikke lad sig gøre.
det som jeg oplevere og som glæder alle der kører på Telia og Telenor´s netværk er at, de kan opleve dårlig dækning fordi der simplethen er for mange på. Telia og Telenor har "for mange" kunder i forhold til hvad deres netværk alt kan holde til. Det er derfor nogle kunder kan oplave at miste et opkald og ikke kunne sende sms.

0 0
Shawn S. Ø 03-08-2010 15:27:59

Hvad er det for noget bavl om Telenor. Jeg har aldrig oplevet dårlig dækning. De har haft et kortvarigt serverproblem som gav små problemer her til sommer. Men deres kvalitet er høj og der er ingen problemer som du beskriver dem. Og det gør også resten af dit indlæg ret utroværdigt.

0 0
Gabriel 02-08-2010 22:15:09

Mig ikke helt forstå. Jeg har en Nokia X6, og jeg kan da også fremprovokere et signalfald hvis jeg holder den på en underlig måde. Min opfattelse er, at hvis mobilen kommer under en hvis signalstyrke, så skifter den automatisk til det netværk i nærheden der er bedre. Jeg har aldrig mistet et opkald, og min fornemmelse / spørgsmål er: er IP-4 låst til det ene netværk som sælgeren/provideren udbyder ?.

0 0
Per Hansen 02-08-2010 20:43:55

Nej for jeg har ingen I-phone 4 eller andre æblemobiler.

0 0
Sommerhøj 02-08-2010 19:52:25

Jeg kan NEMT fremprovokere signalfald på 2 streger! Jeg er derfor én af dem, der har svaret, at jeg oplever antenneproblemer- men vil egentlig ikke betegne det som et problem i ordets bogstaveligste forstand!

Jeg oplever at min telefon kan falde 2 streger, hvis jeg holder et “fast” greb om den. Men jeg har endnu ikke oplevet, at signalet helt er forsvundet. Så JA der kan ske et signalfald- men NEJ ikke noget problem.

Jeg tror på, at alle kan opleve dén type signalfald- især hvis man som mig, bor i et område med middelmådig dækning.

Jeg kan nemt fremprovokere samme signlfald på min HTC Diamond, På en SE c 905 samt en Nyere Samsung telefon- hvis jeg holder “fast” om telefonen.

MEN det må være tilvænning, for holder man bare telefonen “løst” så er der intet signal fald.

0 0
TJ 02-08-2010 18:51:03

Jeg har ingen iphone, men kan stemme / skal stemme for at se status på afstemning. Der mangler et felt " har ingen iPhone , er bare nysgerrig" mvh

0 0