Har du Danmarks dårligste teleselskab? Tjek det her

En ny undersøgelse afslører de bedste og de ringeste teleselskaber i Danmark, vil du vide om dit er iblandt de bedte eller dårligste?

Har du Danmarks dårligste teleselskab? Tjek det her

Utilfredsheden varierer meget fra teleselskab til teleselskab, men Telia er dem med den dårligste kundeloyalitet, samt dem der giver kunderne mindst værdi.

Det slår en ny undersøgelse fast udarbejdet ud fra 3.000 danske mobilkunders besvarelser i en web-formular, af konsulenthuset Loyalty Group, det skriver Computerworld.dk.

I den anden ende af undersøgelsen ligger CBB og BiBoB blandt de der scorede mest positive point i undersøgelsen.

– ”Som privatkunde kan man ofte undre sig over, hvad der retfærdiggør de højere priser hos Telia, Telenor, 3 og TDC. Når den grundlæggende ydelse leveres fra de samme netværk, og man kan købe de samme telefoner fra de små selskaber, hvad er det så for en merværdi, set med kundens øjne, de store selskaber leverer?,” spørger direktør og seniorrådgiver Mikkel Korntved fra selskabet bag undersøgelsen.

Herunder kan i se besvarelserne fra undersøgelsen.

Undersøgelse blandt teleselskaber
Loyalitetsindeks i mobilbranchen (0-100) hvor 100 er bedst