Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Har Nokia bestilt 2 mio. Windows Phones?

Har Nokia bestilt 2 mio. Windows Phones?

Rygte: Måske gør Nokia klar til at modtage to millioner Windows Phones fra deres leverandør. Salgsstart i oktober?

Nokia forventer at modtage hele to millioner Windows Phone-enheder fra en producent i Taiwan i løbet af september måned, skriver Nokiablog.com.

Rygtet kommer i en tweet fra teknologijournalisten Dan Nystedt. Han arbejder blandt andet for IDG News og Wall Street Journal.

Der tales om en salgsstart allerede i oktober måned.

Nokia afholder eventen Nokia World i London den 26. og 27. oktober. Så måske introducerer Nokia deres nye enheder, samt sætter dem til salg i samme måned?

Mobilsiden.dk dækker naturligvis Nokia World.

Se også:
- Flere historier om Nokia på Nokiasiden.dk 

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Thomas 16-08-2011 09:26:10

"Måske gør Nokia klar til at modtage to millioner Windows Phones fra deres leverandør"

Denne sætning kunne bruges hvis vi talte om en iphone, som appel får produceret hos en underleverendør. Men nu ligger landet sådan at Nokia selv producere deres telefoner!!! Det kan selvfølgelig være at de har bestilt 2 mil af en komponent som kun bruges i Wp7 telefoner eller?

0 0
Jesper 16-08-2011 09:45:25

...dét er vist en sandhed med modifikationer. Jeg har lige kigget på en tilfældig Nokia, jeg havde på hylden, og her står der "Made in India" inde under batteriet!
Så med mindre Indien ligger i Finland, så holder din påstand vist ikke helt!
Det kan dog godt være, at deres high-end telefoner bliver produceret i Finland, men jeg tvivler!

0 0
Thomas 17-08-2011 11:23:42

Tror du alle Nokias fabrikker ligger i Finland?

0 0
Katron 29-08-2011 13:29:32

Hehe, så må det godt nok dække et stort område.. :0

Tror det Thomas mener, er at man nok ikke officielt ligger en ordre i egen virksomhed..

0 0
Allan 16-08-2011 10:10:08

Et finsk firma kan godt have fabrikker i andre lande end Finland - Nokia har fabrikker i Finland, Kina, Indien, Brasilien m.fl. så vidt jeg ved...

0 0
Villiam 15-08-2011 16:37:21

spørger i os ? er det ikke jeres opgave at finde ud af den slags og dele det med os andre ? ;)

0 0
labodilsen 15-08-2011 13:55:55

Synes godt nok der efterhånden er mange der omtaler WP7 positivt, så det kunne da godt være man skulle prøve det.

0 0
NK 15-08-2011 14:26:11

Kan i hvert fald kun varmt anbefale det.

@ John G. Har du overvejet om i vil fokuserer mere på WP end hvad i gør i øjeblikket?

0 0
gielsgaard 15-08-2011 13:29:05

Jeg vil mene at wp7 bliver en kæmpe succes ,de integerede sociale medier vil tiltale de unge ,og alt det office relaterede vil ramme erhvervs brugere ,nu mangler det bare at mobilsiden tager sig sammen og følger med ,hold da op hvor er de sløve !!!

0 0
NK 15-08-2011 13:36:40

Præcis.. der er for mange android og iphone artikler. Stort set alle mobilfabrikanter har planer om windows phones.

http://www.intomobile.com/2011/07/20/9-upcoming-windows-phone-7-mango-devices/

0 0
NK 15-08-2011 13:42:03

Så prøv at rette lidt fokus på området :)

Bliver den danske udgave marketplace tilgængelig fra starten?

0 0
Katron 15-08-2011 11:06:41

Med udskydelsen af N9'eren, og en mulig fremrykning af WP7 devices, så er jeg i et dilemma.

Vil vildt gerne have mig en N9, men hvis WP7 vitterligt kommer til salg så kort tid efter, ja så ved jeg snart ikke?? WP7 er jo nok der, hvor man må forvente størst support.

0 0
NK 15-08-2011 11:25:02

Jeg har lige selv købt en samsung omnia7, og må sige at WP er genialt... det kører super flydende. WP er godt nok ikke på dansk endnu, men der går rygter om at eksisterende wp enheder kan opdateres til Mango fra den 1. september. Jeg har haft Nokia og Android telefoner, men wp er det bedste jeg har haft til dato. Jeg har spurgt mobilsiden på om de vil undersøge om banker, medier og relevante virksomheder vil udvikle apps til WP. Håber at de vil følge op på den mail :)

0 0
Bo 15-08-2011 13:50:56

Bankerne burde lave en ordentlig mobilside i stedet for at bruge tid og penge på at udvikle apps til forskellige mobiltelefoner.

0 0
andreasvo 16-08-2011 11:15:10

Ja helt enig.. det er der mange der burde..

0 0
NK 15-08-2011 11:27:19

hvor mange apps mon der komme til N9, nu hvor lancering i en større række lande er fravalgt.

0 0
Allan 15-08-2011 11:50:11

Står der ikke i N9 salgsmaterialet noget i stil med, at "den kommer med alle de apps du nogensinde får brug for"? Det er vist marketing-ord for, at der ikke bliver nogen app store (ups, det begreb må jeg vist ikke bruge...) til N9... :-(

0 0
Thomas 31-08-2011 15:44:20

Det velter ud med aspps.... se f.eks. http://www.meegoexperts.com/

0 0
Thomas 16-08-2011 09:28:36

den har allerede en app stor...

0 0
Kim 15-08-2011 14:13:05

Det er desværre alt for tydeligt, at Elop ikke vil have at N9 bliver en kommerciel succes. Men det gør den bestemt ikke uinteressant. WP kan man jo altid få, så jeg vil langt hellere have N9'eren.
Og med hensyn til apps, så skulle N9eren jo være Android kompatibelt. Der er da lidt apps... ;)

0 0