Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Her er dansk pris og frigivelse for Motorola Razr

Her er dansk pris og frigivelse for Motorola Razr

Fire danske teleselskaber har sagt "ja tak" til Motorolas nye Razr-smartphone. Salget begynder i næste uge.

Motorola kæmper for at skabe et comeback på mobil-scenen, og det seneste skud på produkt-stammen er meget tæt på at få premiere i Danmark.

I går præsenterede selskabet således den nye Razr-smartphone for den danske presse med informationen om, at Motorola-flagskibet kan købes fra på mandag den 14. november.

- "Vi har haft en fantastisk kommunikation med teleselskaberne, og vi er glade for, at fire selskaber har modtaget Razr så positivt," sagde Fraser King, der er portefølje-direktør for Motorola på det nordeuropæiske marked.

De fire selskaber, han hentyder til, er TDC, Telmore, Telia og Call me. Det er endnu uvist, hvilke abonnementer og hvilke priser danskerne vil blive tilbudt via disse kanaler.

Til gengæld oplyste Motorola, at prisen uden abonnement bliver 4.399 kroner.

LÆS OGSÅ: "Her er specifikationerne for Motorola Razr"

LÆS OGSÅ: "Motorola Razr opdateres til Ice Cream Sandwich i starten af 2012"

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Lasse 15-11-2011 09:47:05

Er der nogen der har hørt at Telia skulle få den, udover i denne artikkel? Telia selv kender ikke noget til det, hverken i butikker eller kundeservice?

0 0
alni 11-11-2011 22:34:53

Mobilsiden kom med en anmeldelse af Razr

0 0
Villiam 12-11-2011 11:23:45

det kommer nok i næste uge, da mobilen først officielt er ude fra næste uge af ;)

0 0
Magnus 10-11-2011 17:28:37

Haps! og lige som min Nexus S døde, perfekt timing :-)

0 0
Peter 11-11-2011 15:41:28

Det er en rigtig fed mobil, på nogle områder minder den lidt om Samsung Galaxy S II, som også er meget tynd og let.

Men materialerne er bedre på RAZR (kevlar på bagsiden). Den er meget flydende og hurtig i brug. Skærmen står knivskarp med rigtig gode farver.

Den har Android version 2.3.5 fra start. Den har små, men smarte ekstra ting, f.eks. bare det at man kan indstille at den kun opdatere sociale apps når man er på WiFi, og så er der indbygget datamåler fra start (uden man behøver hente et app ned). Og så er den uden Motoblur!

0 0
Oliver Brejnholt 13-11-2011 13:23:51

Hej Peter.
Jeg kan simpelthen ikke finde svar på nettet, og du ser ud til at være den bedste kilde, da du har telefonen!
Har den NFC eller ej!? - Kan bare ikke finde svar på det. Nogen siger den har, andre ikke.
Derudover, har den så nogle misfunktionaliteter, noget der ikke fungere optimalt?
Venlig hilsen
Oliver

0 0
Peter 14-11-2011 19:21:08

Jeg ved desværre ikke hvordan man kan finde ud af om den har NFC eller ej (der står intet om det på kassen). Men hvis den har, så er det ikke enabled endnu og måske skjult. Fandt det her på nettet:

"Engadget claims to have torn down a Droid RAZR and indicated the presence of an inactive NXP PN544 NFC chip. If they are correct then it might be something that can be enabled at a later date"

Hvis den ikke har indbygget hardware NFC så er det heller ikke jordens undergang. Ifølge info fra nettet vil NFC chips kunne sættes ind på SD kort, så telefoner uden NFC vil i fremtiden kunne bruge NFC via SD porten.

Jeg har ikke oplevet nogen misfunktionaliteter med den.

0 0
Peter 11-11-2011 15:24:55

Jeg sidder med den lige nu.

0 0
Villiam 11-11-2011 20:34:19

samme her :D bare skod at telia ikke fik lavet deres arb :/ dvs, mit simkort er ikke blevet skiftet idag, selvom jeg var inde og få det gjordt. men tror jeg ringer til dem direkte i morgen, så jeg kan lægge den anden til side :) har du ellers fået hentet mange fede ting til den ? :)

0 0
Villiam 10-11-2011 18:48:21

jeg skal nok give status i morgen aften, på hvordan den er :D

0 0
Villiam 10-11-2011 14:31:09

mærkeligt at telia intet har om den, når i siger at de får den i næste uge. det er ellers en fed mobil :) jeg får min med posten i morgen :D blev bestilt igår :D gad vide om "super selskabet" 3 kommer til at få den.

0 0