Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Her er de første iPhone 5 priser i Danmark

Her er de første iPhone 5 priser i Danmark

Apple har endnu ikke meldt de officielle priser ud, men et par danske forhandlere er klar med de første iPhone 5 priser.

Screenshot af Mobilpriser.dk tirsdag den 18. september 2012 kl. 11.30 - iPhone 5 priser
Screenshot af Mobilpriser.dk tirsdag den 18. september 2012 kl. 11.30 - iPhone 5 priser

Apple har endnu ikke offentliggjort den officielle pris for iPhone 5, hvilket også har gjort, at teleselskaberne endnu ikke har meldt deres priser ud.

Men nu er nogle af de uafhængige mobil-forhandlere klar med foreløbige priser på iPhone 5. Det er dog et sats fra de uafhængige forhandlere, da de endnu ikke kender de præcise indkøbspriser.

Du kan se de dagsaktuelle priser på Mobilpriser.dk, som opdateres tre gange dagligt, derfor kan priserne variere.

 - ”Vi kender desværre ikke indkøbspriserne endnu, så ind til videre er prisen på vores side en cirka-indikation på, hvor prisen kommer til at ligge, så jeg vil ikke afvise at prisen bliver højere,” siger Mikael Kolding fra Proshop.dk til Mobilsiden.dk.

Derfor er det et sats, at blandt andet Proshop.dk netop nu har prissat iPhone 5 til 6.059 kroner (pr. 18/9-12 kl. 11.30) for 16 GB-modellen, da de reelt kan miste penge, hvis det viser sig at produktet bliver dyrere.

 - ”Den pris man bestiller til, bliver også den pris vi leverer ti. Så snart vi kender den endelige pris bliver siden opdateret,” siger Mikael Kolding.

Mikael Kolding fortæller ligeledes, at det bliver den europæiske model af iPhone 5, der bliver solgt fra Proshop.dk. Telefonen er også ulåst og med dansk oplader.

 - ”Vi håber på levering kort tid efter den danske lancering,” slutter Mikael Kolding.


Læs også:
 - Pas på med at købe iPhone 5 i udlandet
 - Overblik: Alt om Apple iPhone 5
 - Apple fordobler egen rekord


Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Martin 19-09-2012 23:09:47

Hele 2500 kr. forskel på 16Gb og 64Gb model.
Hvor meget er det et 32Gb micro-SD kort koster? 200 kr. cirka?

0 0
twitboydk 18-09-2012 14:10:19

Jeg kunne også sige. Jeg sælger en iphone 5 16 gb til 7799 kr. Er det så en indikator for hvordan den reelle prissætning kommer til at se ud.
Nej gu er det ej. Derfor er prisen rent fiktiv og på ingen måde et udtryk for hvad de telefoner kommer til at koste når de udkommer d. 28.

En anden ting:

Slap nu af med den iPhone for fanden. ITS JUST A PHONE

0 0
Allan 18-09-2012 15:55:37


Slap nu af med den iPhone for fanden. ITS JUST A PHONE


Sig lige det til de 2 millioner, der bestilte i det første døgn den kunne forudbestilles... :-|

0 0
twitboydk 18-09-2012 16:43:56

Er din pointe at fordi den blev bestilt at 2 mio så er det ikke bare en tlf? Hvad er det da så?

Det er en telefon. Den kan det samme som alle andre. Vi er alle revet med af det samme massehysteri hver eneste år LOL

0 0
Allan 19-09-2012 11:13:39

Rolig nu, jeg støtter såmænd bare dit synspunkt. Men de 2 millioner, der bestilte synes nok ikke at det "bare er en telefon".

0 0
Alfix 18-09-2012 14:06:30

Man kan sikkert faa en Surface for de penge :)

0 0
Allan 18-09-2012 14:08:30

Ja, men hvis man vil have en iPhone 5 så vil man jo ikke have en Surface, vel? ;-)

0 0
Alfix 18-09-2012 16:39:14

True dat!!!!!!!!! Sygt er det!

0 0
twitboydk 18-09-2012 11:58:35

Det er jo så fiktive priser. Proshop laver samme nummer hvert år ;)

0 0
Peter Frederiksen 18-09-2012 13:07:58

Jeg købte en allshare Hub hos proshop til en "fiktiv" pris a 280 kr, som jeg bestilte i Juni et par dage efter havde de sat prisen op til 580 kr..

Så jeg forventede det var en fejl og jeg ikke vil få den til 280 kr, men fik den i august til 280 kr.-

Jeg har kun være glad for Proshop :-)

0 0
Allan 18-09-2012 12:45:29

Det er da noget vrøvl - hvis du får telefonen til den pris, den er annonceret til på bestillingstidspunktet, så er der da ikke noget fiktivt over den pris. Reklamestunt eller ej - du kan se prisen og du kan vælge om du vil købe eller ej. Mere reelt bliver det vel ikke...

0 0