Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Her er HTC Holiday - 4,5" skærm og dual-core-processor

Her er HTC Holiday - 4,5" skærm og dual-core-processor

En kommende HTC-smartphone er blevet afsløret på nettet. Se billeder og specifikationer her.

Foto fra engadget.com.
Foto fra engadget.com.
Foto: Engadget.com

HTC er på vej med en ny Android-mobil med en 4,5" stor touchscreen.

Det skriver engadget.com, som hævder at være kommet i besiddelse af billeder af enheden. Foreløbig går den under kodenavnet Holiday.

Den er udstyret med en 4,5" stor skærm, 1.2GHz dual-core processor, 1GB RAM, et 8 megapixels-kamera med blitz, et frontvendt kamera med 1,3 megapixels, Wi-Fi, Bluetooth 3.0 og fire touch-"knapper" under skærmen.

Styresystemet er Android 2.3 med HTC Sense 3.0.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Nygaard 31-08-2011 18:02:33

Jeg er mere spændt på om de endelig har lært lektien om intern hukommelse.
Er det tilfældet, kunne jeg måske nok lokkes med vognen!

0 0
Søren 31-08-2011 22:08:19

ved godt at alle andre producenter løber fra HTC på dette punkt, men..
Jeg ved godt at det på Desire irriterede mig grænseløst at jeg hele tiden skulle, slette, slette slette... Men nu har jeg efterhånden haft Sensation i noget tid, og jeg har brugt 300 ud af de ialt 1000mb som er til rådighed, så jeg er med andre ord langt fra at begynde at slette... og når det engang bliver tid, kan jeg bare flytte programmerne til SD kortet (og med sense 3.0, er det gjort muligt at flytte samtlige programmer, uanset om programmørerne er gjort det klart!), så til den tid har jeg 16gb mere at lege med...

Så det jeg prøver at sige er: 1GB intern hukommelse, behøves altså ikke være for lidt ;) 120mb, er for lidt, ikke 1000 ;) Prøv det selv, er sikker på det er rigeligt :)

0 0
Lars 01-09-2011 12:55:00

jeg bruger 3,5 GB hukommelse så for mig ville det være et problem :)

0 0
Søren 01-09-2011 16:54:51

Prøvede også at gøre opmærksom på, at man jo bare kan flytte programmerne til SDkortet, hvis man skulle ha lyst :) ...
Nu snakker jeg udelukket om app's, ikke billeder og musik, for så ville jeg heller ikke kunne nøjes med 1gb ;)

0 0
Søren 01-09-2011 16:56:03

Tilføjelse:
problemet var jo i "gamle" dage, på fx desire, at man ikke kunne flytte særlig mange apps til sdkort, og derfor løb tør for plads... men idag, hvor alle programmer, mere eller mindre, kan flyttes, er det ikke et problem mere imo...

0 0
Søren 31-08-2011 16:49:15

Altså, sensation med 0,2" større skærm?... Underligt... De kunne da i det mindste vente, så de kunne få Android 4.0 og Sense 3.5 med!

0 0
JB 31-08-2011 18:06:32

0,2" større skærm
256 mb ekstra ram
Bedre frontvendt kamera (1,3 mpixel > VGA)
Ny processor

0 0
Søren 31-08-2011 22:03:41

Ja okay, havde ikke lige tænkt på det med ram... og ja, kameraet er bedre, men altså, det er 2.0 på SGS2 right? Det er ikke end tand bedre (I videochat) end sensation, sååh, ved ikke hvor meget det hjælper...
og ny processor? hvor får du det fra? I følge hvad jeg har kunnet snuse op, er det den samme 1,2ghz fra Qualcomm, som sensation har...

0 0
Lars 01-09-2011 12:54:06

nu er forskellen på 0,3 til 1,3 også noget større end 1,3 til 2 ;)

0 0
Søren 01-09-2011 16:52:49

Jamen det gør det jo ikke bedre... det er stadig ikke bedre, når man anvender videochat funktionen...
Men, thumbs up for dine regnekundskaber :)

0 0
JB 31-08-2011 23:08:34

Oplysningerne om professoren kan du finde på gsmarena.com.
Det er en ny type og selv om den stadig er på 1,2 GHz, går jeg ud fra at den er bedre på nogle punkter (hvorfor ellers udskifte den gamle).

0 0
Lars 01-09-2011 12:54:35

det kunne være for at mindste strømforbruget

0 0