Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Her er HTC Vigor

Her er HTC Vigor

Det første pressebillede af den kommende HTC Vigor er angiveligt dukket op på nettet.

Billedet af HTC Vigor fra pocketnow.com.
Billedet af HTC Vigor fra pocketnow.com.
Foto: pocketnow.com

Tidligere på sommeren søgte HTV patent på navnet Vigor, og siden da har rygterne svirret i bedste velgående.

Flere billeder af en enhed, der hævdedes at være Vigor-mobilen, dukkede op på nettet, og nu præsenterer pocketnow.com angiveligt "det første pressebillede".

Foreløbig er der kun tale om et billede af fronten, som i øvrigt stemmer overens med nogle af de tidligere afsløringer.

Med hensyn til specifikationer mener rygtesmedene at vide, at HTC Vigor blandt andet er udstyret med 1,5GHz-processor, 4,3" HD-skærm med en opløsning på 720x1280, LTE-understøttelse, otte megapixels-kamera og et frontvendt kamera, som skyder med to megapixels.

Styresystemet er Android.

Hvad synes du om HTC Vigor?
Skriv gerne i kommentarfeltet nedenfor.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Bepper 19-09-2011 16:57:57

Jeg kan ikke lade være med at tænke på om telefonen niver ens ørehår af ved højtaleren? Sådan har jeg det hver gang jeg ser en HTC model. De ligner sådan en halv-væmmelig barbermaskine...

0 0
mathias 16-09-2011 20:56:59

HTC er nød til at fyre deres designerteam, og ansætte nogen nye der kan komme med nogen bedre ideer end det der!

0 0
Frank 17-09-2011 10:00:12

Hmm det må jo være en smagssag, jeg syns jo fx at sensation er den smartphone der har det fedeste design på market lige nu, og vinder med flere længder over den uhandige iphone 4;-)
Der udover må man jo sige at det bliver sværer og sværer at komme med et totalt nyt design, når man snakker en stor skærm og en bag side. selv appel kommer i problemer med at komme med et banebrydende design, det kan vi jo se på iphone 5. Men hvis jeg kender den her sider ret skal de nok mene at iphone 5 har et banebrydende design lol ;-) men det jo selvfølige bare min megning.

Men det bliver spændende at se hvornår de begynder at smide nogle spændende koncepter på markede med fx to skærme. Så må vi se om det så er apple der er først igen med et holdbart design;-) enjoy your weekend

0 0
Erling 25-09-2011 16:15:32

Enig! Design er ofte en smagssag. Jeg synes det afdæmpede design er elegant til en smartphone. Rammen ser ud til at være aluminium/unibody.
Hvis skærmen er dækket af noget ordentligt ridsefrit glas og specs´ne følger efter (dualcore, Ice cream sandwich, NFC, microSDXC osv) så kunne det da godt gå hen og blive min næste telefon, men ærligt talt 1 GB RAM!! Det er forhåbentligt et rygte der ikke holder. JA! Vi kan køre meget ud på kortet men der er grænser og SMD-monteret RAM fylder ikke store sager.
En ting der generelt irriterer mig ved næsten alle smartphones, uanset mærke, er at man skal have headsettet monteret for at høre FM-radio. Angiveligt skulle det være nødvendigt for at få en brugbar antenne. Nææ nej. Min kæreste havde en gammel Nokia X3. Den spillede fint radio uden headset eller noget andet sluttet til. Det KAN altså lade sig gøre. Nokia´en kunne så ikke ret meget andet og var pisseirriterende på mange andre punkter men lige det her var der styr på.

0 0
Kokomo 17-09-2011 11:49:07

Ikke for at skabe diskussion om apple, som der er så mange omkring, men jeg synes altså ikke de er så nyskabende. Deres første var, men siden da, så har de bare bygget minimalt videre på det. Man kan fx ikke så forskel på 3g og 3gs. 4'eren ar bare fået en anden ramme, ellers også det samme

0 0
Per 18-09-2011 11:22:50

Ikke for at skabe diskussion om apple, men derimod kan du nemt se forskel på en 3g(s) og en 4ér

http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=2826&idPhone2=3275

0 0
Søren 16-09-2011 20:11:55

Ser mere frem til Htc evo 4g / Kingdom / Hero S, eller hvad den nu hedder, med det nyeste sense...

0 0
Kokomo 16-09-2011 19:08:36

Kan godt lide designet. Men nyskabende er det sgu ikke. Og jeg gider ikke deres skærme eller Sense.
Så er det bare om den har 200 mb hukommelse eller nogen GB som den burde. Eller om det er dualcore

0 0
Jim Flower 16-09-2011 16:01:06

Det er vel ikke "angiveligt dukket op på nettet", for det er fakta. Det er derimod angiveligt den kommende HTC Vigor :-)

0 0
Adam 16-09-2011 14:45:55

HTC putter garanteret en eller anden überfesen SLCD-skærm på, og det er en dealbreaker.

Hvis nu det havde været en eller anden inkarnation af noget AMOLED kunne det måske blive interessant.

0 0
Cebastian 16-09-2011 15:40:52

Adam:
HTC putter garanteret en eller anden überfesen SLCD-skærm på, og det er en dealbreaker.

Hvis nu det havde været en eller anden inkarnation af noget AMOLED kunne det måske blive interessant.


vås! SLCD er helt i orden! Skærmen i Desire HD var en TFTLCD, og derfor fesen. SLCD'erne i fx Desire S og Sensation fejler intet. Så 720p SLCD i en mobil vil trumfe alt, undtaget samoled HD .. :)

0 0
Adam 16-09-2011 16:01:46

Det skal du være velkommen til at synes. Men en SLCD-skærm ved siden af en ny AMOLED, navnligt under mørke forhold, taber altså ret grundigt. Backlightet der er nødvendigt i en SLCD er noget crap. Så, for mig, er det en deal breaker.

0 0
Purpleboy 16-09-2011 14:44:23

Alle mobilerne ser næsten ens ud og sense er bare kedeligt. kom nu med noget der ser interresant ud.

0 0
Sven A. 16-09-2011 14:23:02

Hvis nu bare HTC havde smidt en ordentlig monster ind på markede, så ville nok min fremtidige mobil også være HTC.... men syntes de hænger efter konkurrenterne... da mener jeg Samsung's mobiler..

0 0