Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Her er prisen på HTC Sensation

Her er prisen på HTC Sensation

HTC er klar med en pris og cirka-tid på lanceringen af den nye HTC Sensation.

HTC har netop lanceret deres første dual-core-mobil, HTC Sensation, under et pressearrangement i London.

Her fortalte HTC til Mobilsiden.dk, at HTC Sensation kommer til Danmark i løbet af andet kvartel af 2011 - tidspunktet for lanceringen i Europa er sat til midt i juni.

Prisen bliver 4800 kroner, uden abonnement.

Læs også:
HTC Flyer snart i butikkerne
HTC: Se HTC Sensation i HTCs konceptstore

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

gert 14-04-2011 19:45:44

Kan HTC ikke engang finde ud af at lave en telefon ud af 100% Aluminium? host host antenneproblem er du i tvivl hvad jeg mener så spørg apple :D

0 0
Alattin Simsek 13-04-2011 20:50:37

Det er de samme og samme og samme telefoner der bliver introduceret som "nye telefoner".

Det er det samme syn og design vi ser på, som jeg er så træt af at se på. Når man allerede har en HTC Desire HD, så gider man ikke købe HTC's nye modeller, fordi de kun er LIDT bedre end deres tidligere modeller - og lidt er IKKE nok! Især ikke når prisen skrues så meget højere op til så FÅ forbedringer.

Kan HTC ikke engang finde ud af at lave en telefon ud af 100% Aluminium? Hvorfor skal bagsiden være 75% "plastik" og kun 25& aluminium? Det ser da ud som om man har samlet delene sammen fra nogle gamle brugte reservedele eller som om der er lappet noget plastik oveni aluminium. Farverne for aluminium og plastik er også forskellige --> DET SIMPELTHEN FOR GRIMT!

Lav nu en bagside der består af 100% aluminium! Og prøv evt. overvej nogle andre farver på jeres nye modeller i stedet for den "bronze/brun" farve i anvender, så modellerne i det mindste kan adskille sig en lille smule fra hinanden.

Man kan ikke blive ved med at tjene penge på en forældet succes. Sålænge HTC fortsætter denne her kurs, så bliver min næste telefon absolut ikke en HTC telefon.

0 0
gert 14-04-2011 19:32:52

tror vist lige du skal læse info om sensation først også sammenligne den med din desire hd !!! der er kæmpe forskel....

0 0
Alattin Simsek 14-04-2011 19:48:29

@Gert ... ja ja... men er der ikke gået for langtid med at introducere en android telefon af denne kalibre, hvad angår specifikationerne... nu kender jeg selvfølgelig ikke brugeroplevelsen på den - det siges jo at Android 2.3 er langt mere smidig, så hvad gør de her ekstra egenskaber på brugeroplevelsen... vil jeg kunne mærke den forskel... og hvor meget vil jeg kunne mærke det... det er spørgsmålet for mig vedkommende :)

0 0
gert 14-04-2011 19:57:34

@Alattin Simsek vi snakker kun specifikationerne da ikke ret mange mennesker har prøvet den endnu :-) men sensation har sense 3.0 og det kommer din hd aldrig til officielt at få... og det helt store trækplaster dual core processor :-)

0 0
Alattin Simsek 14-04-2011 19:48:59

*mit

0 0
14-04-2011 15:25:00

Det eneste problem jeg kan se ved HCT sensation, udover at de får introduceret endnu et navn(jeg ville have kaldt den HTC Desire II) er den begrænsede mængde ram, men jeg vil sige at 1GB ikke er katastrofalt, bare underligt, eftersom ram ikke er specielt dyrt.

Havde den haft 8, 16 eller 32gb så havde det formentligt været den perfekte Android mobiltelefon. Det samme gælder den gamle Desire.

Designet derimod kan jeg godt lide.

0 0
Søren 14-04-2011 07:40:10

Så har vi vist hørt dig, i samtlige tråde omhandlenede Sensation...
Og, det var da en ordentlig gang vås, gider slet ikke starte på at kommentere alt det du mener... Som du selv siger, så bliver din næste telefon ikke en HTC, fint nok, men jeg kan love dig for at det her bliver min næste telefon... Marginalt bedre end din Deside HD? Come on...
Hvis du ikke vil have den, fint nok, men skal vi andre høre på dit brok? Ellers tak :)

0 0
Alattin Simsek 14-04-2011 18:17:56

Nu troede jeg ikke man kunne høre det der blev skrevet. Jeg kan gætte mig til, at du må læse det højt for dig selv og lytte til det du selv siger... jamen kære Søren dog, der er ikke nogen der tvinger dig til at læse det jeg skriver. Hvis ikke du har nogle modargumenter, så det klart du ikke gider diskutere - fair nok.
Jeg vil fortsat skrive som jeg har lyst til - og ja i alle samtlige Sensation artikler. Hvad har du tænkt dig at gøre ved det? Forslår dig til evt. at tage en kiks ;)

0 0
Alattin Simsek 15-04-2011 18:22:31

Haha :D hold dog op med at være så ynkelig.
Det synd du ikke kan svare mere modent.
Jeg bor skam hjemme i Århus, hvor jeg derfor ikke har brug for nogen billet hjem.
En retskrivningsordbog har man derimod heller ikke brug for når man tager sig en Cand.Merc.Aud. uddannelse ;)

TA' OG SKRID VÆK MED DIN JANTELOV i stedet :)

0 0
Claes 13-04-2011 13:31:35

Her står lidt mere om den http://www.htc.com/www/product/sensation/overview.html

0 0
Claes 13-04-2011 12:41:58

Der er simpelhen for lidt plads.
Der er kun 1GB som man kan bruge hvad sker der lige for det, det kan da godt være at der kommer et 8GB kort med men det re jo heller ikke nok, efter et par download er det jo også fyldt.

Jeg vil sige at det er den største fejl ved den, men ellers ser det jo godt ud, mangler dog også lidt et HDMI stik så ma kan vise sine film man har hentet via deres nye service der kommer til juni i danmark.

Men alt det holder jo nok ikke mig tilbage for at købe den når den kommer til danmark, da jeg snart geren vil have skiftet min HTC HD2 ud med en ny.

0 0
Joddler 13-04-2011 15:37:48

Du kan nemt sætte den til dit TV, det kan du via MicroUSA-HMDI kablet :D

0 0
Joddler 13-04-2011 15:41:01

MicroUSB-HDMI skulle der selvfølgelig have stået:D

0 0
Claes 15-04-2011 12:31:43

Ja så må vi jo se hvad sådan en adapter kommer til at koste :)

0 0
Claes 13-04-2011 12:34:38

Processor
Dual core Qualcomm® Snapdragon™, 1.2 GHz

Operating System
Android™ platform (Gingerbread)

Internal Memory
768 MB RAM, 4 GB Internal Storage (1 GB user addressable)

Display
4.3” (diagonal) qHD(540x960 pixels)

Network
GSM/EDGE 850/900/1800/1900 MHz

GPS
GPS/AGPS

Camera
8 megapixel autofocus camera with Dual LED flash

Connectivity
Bluetooth 3.0, Wi-Fi®: 802.11 b/g/n, 3.5 mm audio jack, SDHC capable microSDcard slot (8GB card inc.)

Battery
1520mAh LiIon

Dimensions
5" (L) x 2.6" (W) x 0.44" (T)

Weight
5.2 ounces

0 0
Zeb 12-04-2011 17:57:48

Galaxy S II er væsentligt tyndere, lettere, og har større batteri (1650mAh mod 1520) og mere hukommelse (16/32GB versioner mod 4GB). SAMOLED+ skærm.

Sensation har højere opløsning på skærmen, der er SLCD.

Jeg har endnu ikke set noget om RAM på Sensation. Galaxy S II har 1GB

0 0
Zeb 12-04-2011 17:59:32

http://www.engadget.com/2011/04/12/htc-sensation-4g-official-1-2ghz-dual-core-qhd-display-and-th/

Ifølge de her specifikationer er det kun 1GB hukommelse i telefonen og 768MB ram i Sensation.

Begge telefoner har naturligvis microSD slot til udvidelse

0 0
Joddler 12-04-2011 16:28:57

Pris, det er jo hvad vi sikkert også kan forvente Samsungs Galaxy S 2 kommer til at ligge på, hvis ikke mere...

0 0
David K 12-04-2011 16:34:39

Hmm det ved jeg nu ikke, S2 ligger på omkring 4400kr?
http://www.mobilpriser.dk/mobiler/sog/?level=PB&radioOnline=1&search=1&x=30&y=11&textsearch=Samsung+GALAXY+S+II&A00630=&A00601=&priceinterval=-1&pricesort=-2&radioAbonnement=med&abonnement=-3

Desuden synes jeg stadig bedste om Galaxy'en, men bliver da spændende med reviews af begge :)

0 0