Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Her er prisen på iPad 2

Her er prisen på iPad 2

Apple har nu offentliggjort priserne på den nye iPad 2 i de forskellige versioner.

Da Apple annoncerede iPad 2 blev det bekendtgjort, at den ville komme til at koste det samme, som den første iPad gjorde ved salgsstart. Prisen på iPad faldt drastisk efter annonceringen af den nye version.  

Men nu er Apple klar med de konkrete priser.

iPad 2 med WiFi kommer til at koste:

  • 3699 kroner for 16 GB
  • 4399 kroner for 32 GB
  • 5099 kroner for 64 GB 

iPad 2 med både WiFi og 3G kommer til at koste:
  • 4599 kroner for 16 GB
  • 5299 kroner for 32 GB
  • 5999 kroner for 64 GB

Det magnetiske cover til iPad 2 kommer i forskellige farver, til en pris på 299 kroner i plastik og 549 kroner i læder.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

johannes 23-03-2011 14:25:49

Jeg glæder mig til at se priserne på samsungs tablet 8.9. Den smider jeg sku hellere i lommen.

M.v.h Johannes

0 0
Shawn S. Ø 24-03-2011 11:21:40

Både 8.9 og 10.1 ser ret spændende ud.. tror jeg venter på 10.1 da den ser ud til at give iPad baghjul

0 0
Bo 22-03-2011 22:33:07

der er en et stor risiko for firmaer som Motorola og Samsung ved lave mange forskelige modeller af en enhed, der er mange andre der laver produkter tæt på eller helt magen til..
Appel har ikke det samme problem, når folk har besluttet sig for en iPad, så kommer de til at tjene på det..

ligesom @Heine nævner har appel en indtægt ved app's, ved Android produkter er det Google der tjener på det..

derfor er producenter af Android Tab's nødt til at lave produkter der kan tilfredsstille flest mulig..

0 0
23-03-2011 11:09:20

Men det er jo netop udfordringen ved Android. HTC har med Sense formået at differentiere sig fra konkurrenterne.

Et andet sted hvor der gode muligheder for at differentiere sig er ved at lave noget lækkert hardware. Android er og bliver plastikland, igen er HTC formenlig eneste undtagelse med bl.a. Legend og Desire S.

Med andre ord så ville det være rart hvis Androidbaserede produkter var mere fokuseret på kvalitet frem for kvantitet.

Fx. HTC(nu som dårligt eksempel) kommer med adskillige tablets og mobiltelefoner med singlecore og dualcore osv. Hvorfor ikke komme med en billig telefon(wildfire), en i mellemklassen og evt to i topklassen med forskellig skærmstørrelse. Pt er der udsigt til Desire S, Incredible S, Pyramid, Chacha, Wildifre S, HTC Flyer, HTC Evo og så er der sikkert en hel del jeg har glemt.

0 0
molleXD 25-03-2011 17:48:19

unskyld men syntes ikke det er rigtig det du påstår hvis du leder lidt beder end du har gjort finder du både samsung og sony med dine (mellemklasses mobiler)! ;D forasten har jeg en desire HD som er lave i alu den føles som god kvalitet og den kan holde til noget ! :D men du kan jo ikke sige Androide i den sammenhæng fordi det er et styresystem som er open souce men at producenterne ikke kan finde ud at lave hardware skal ikke gå ud over styresystemet du ikke den eneste der siger det i den forstand men der er mange der siger Androide når de faktisk snakker og enkleståene mobil producenter og er lidt trættene at høre på i længden men det du mener med det har jeg forstådet og det passer ikke rigtig :)

0 0
Shawn S. Ø 24-03-2011 08:07:01

Hvor har du fra at Android smartphones skulle være dårligere kvalitet? Den påstand må du da meget gerne underbygge

0 0
Mikkel 22-03-2011 21:25:20

Er det bare mig der husker forkert, eller kostede iPad1 ikke fra 3799? Uanset hvad syns jeg det er billigt for en af de bedste, om ikke den bedste tablet;-)
Man kan selvfølgelig sige den har samme pris en en "xoom" i 32 gb + 3G versionen, men man har trods alt muligheden for at vælge en billigere variant. Det har man tilsyneladende ikke rigtig med alternativerne.

0 0
vonGoldschmidt 22-03-2011 20:19:33

Det er faktisk en rigtig god ide med forskellige version af tablet'ten. Det kunne andre firmaer godt lære noget af, istedet for at sende en enkelt version på markedet.

3700 er sq ikke så tosset, selvom man så kun må nøjes med 16GB
Skal heller ikke selv bruge 3G til noget af samme årsag som PeterL. Hvorfor have 2x data-abonnement?

0 0
Bo 22-03-2011 16:03:38

prisen på Xoom og iPad 2 er den samme..

iPad2 32GB med 3G og WiFi= 5299Kr
Motorola Xoom med 4G/3G og WiFi=5200kr

men begge del er er rigtig fed produkter og har svært ved at vælge, men det ender nok med Xoom.

0 0
22-03-2011 16:37:43

Jeg synes det ville være interessant med nogle flere Xoom således at der var samme udvalg som fra Apple. En Xoom eller Galaxy tab med 32gb kunne være ganske interessant.

Personligt har jeg ikke brug for 3g i min første tablet, eftersom jeg bare kan bruge tethering fra min mobil.

0 0
Bo 22-03-2011 17:13:13

jeg er helt enig med dig i dette, men jeg har bare hørt en del sige/skrive at Xoom er alt for dyr og det ville jeg ikke give dem ret i, fordi man skal sammenligne ting direkte...

lige en lille ting mere der kommer også en model af Xoom uden 3G/4G, der er bare ingen info om den kommer til danmark..

0 0
Jesper 22-03-2011 15:52:59

Man kan sige hvad man vil om iPad, men med en pris fra 3700 kroner, så er den godt billig i forhold til konkurrenterne.

Gad vide om de sælger den med tab? fordi de ved at folk køber magnetisk cover, og applikationer i spandevis efterfølgende?

0 0
Shawn S. Ø 24-03-2011 08:10:03

Billig i forhold til konkurrenterne? Så vidt jeg kan se er der mange billigere tablets(uden at kigge på kvalitet) og så er der mange som er i samme prisklasse.

0 0
Heine 22-03-2011 16:05:54

Apple sælger måske med et lille tab, fordi - som du skriver - tjener mange penge på ekstraudstyr.
Men den store pengemaskine er App Store hvor de tjener RIGTIG mange penge hver dag, uden at røre en finger.

0 0