Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Her er Samsungs næste skridt - nedtællingen er slut

Her er Samsungs næste skridt - nedtællingen er slut

Samsungs nedtællingsur er udløbet – og det næste skridt er nu afsløret. Se det her.

Siden weekenden har det store spørgsmål været, hvad Samsung teasede fortgeltaayehxnx.com.

Selvom websiten har været nærmest umulig at komme ind på hele dagen, er det alligevel lykkedes os at hive ud, hvad ”næste skridt” er.

Præcis som vi gættede på, var det endnu en teaser - som i sig selv, ikke er specielt konkret.

Du kan se videoen herunder.

Skriv også gerne en kommentar, med dit bud på, hvad Samsung nu teaser for.

Mobilsiden.dk er til stede ved Samsungs stort anlagte pressemøde i London, torsdag den 3. maj 2012, hvor det forventes, at efterfølgeren til Galaxy S II - i daglig tale Samsung Galaxy S III, vil blive afsløret.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

NJ 24-04-2012 17:16:19

Efter min mening dækker får begrebet over hele problematikken at følge strømmen og ikke være kritisk, får i mine øjne er folk der bevist vælger at købe Apple(som her hentyder til), handler i IKEA og skal have den samme weber grill som naboen med udstyr naturligvis... det er folk der ikke tør stå ud fra mængden, være kritiske over deres produkt, fremstillingen, firmaets åbenhed, den generelle evolutionære i produktet(er det reelt innovativt og bedst på markedet, eller køber man der bare for "at passe ind"... kan ikke fordrage når folk føler der er smartere end gennemsnits smølfen når da køber nævnte produkter eller lignende... det et netop hype, god markedsføring og frygten for at stå ud der gør folk til får...

0 0
NJ 24-04-2012 17:18:27

Fårk ;-) man lave mange stavefejl når man skriver sådan en smøre på mobilen hehe

0 0
24-04-2012 18:30:06

He he ja damn autocorrect :-)

0 0
TF 24-04-2012 20:02:55

Slå det dog fra, det gjorde jeg da det første gang pi..... Mig af.

0 0
24-04-2012 20:21:56

Narh min lærer hele tiden min måde at skrive på, så den skulle gerne blive mere præcis :-)

0 0
Kim Harder 24-04-2012 13:57:19

Engang Lir i forbindelse med deres nye Samsung Galaxy S III, men det kunne lige så godt være for et nyt TV :-)

0 0
Rene 24-04-2012 09:06:56

Så alle der ikke køber den mest populær telefon der er (Måske Iphone har solgt bedre, det er også ligemeget) er får...?
Fuck hvor er det til grin!

0 0
beikes 24-04-2012 07:49:25

Men jeg ved godt hvilken af de tre jeg helst vil have: http://www.forsejt.dk/motorola-droid-razr-maxx/

0 0
DX 24-04-2012 07:50:16

Lidt betænkeligt når man IKKE kan komme videre til udviklerens website !!

0 0
BSG 23-04-2012 23:04:26

Den er da ikke lavet for at svine nogen til, men som en god joke :)

0 0
TF 23-04-2012 23:37:47

Vis det var modsat og det var apple der havde sendt den ud havde du så skrevet det samme ?

At kalde folk får er det for lamt ;)

0 0
TF 24-04-2012 20:11:37

Den reklame tiltaler heller ikke mig det mindste men det er da godt at apple er blevet klogere med tiden og droppet den strategi.

Vil da lige tilføje at jeg ville syntes at en sådan reklame, der bare er til for at tale ned om konkurrenten og specielt deres kunder, er ynkelig og det er lige meget hvem den kommer fra.

0 0
BSG 24-04-2012 20:42:39

Jeg ved selfølgeligt ikke hvordan i har det med får, men de færøske får er livlige og ret kloge og så smager de fantastiskt godt.
I skal absolut ikki føle jer forsmåede af at være sidestillede med får.

0 0
BSG 24-04-2012 15:54:32

Det har de faktiskt, op til flere gange, og det er sjovt. Har selv en MacBook Pro og er glad for den:)

0 0
TF 23-04-2012 19:02:24

Meget andet er der vel ikke at sige, alt den hype bare for at svine konkurentens kunder SUK....

Og når man læser rundt omkring feks her på siden og her i tråden så er det jo tydeligt at android brugere er lige så meget får som ios brugere, så kom så allesammen i kor mæææhhhh :)

Den reklame taler kun til den laveste fællesnævner og det får forhåbenligt ikke nogen til at ville være samsung kunder eller hva ?

0 0
Cebastian 24-04-2012 16:56:19

Hva snakker du om? Det var en teaser, og det vidste vi da alle godt, den egentlige (røvsparkende) annoncering er den 3. maj. Hvis du er helt hyped op omkring en teaser, så er det dig som er problemet (; Samsung har ikke mindre end lavet de bedste telefoner i 2011 i mine øjne, og jeg mente HTC lavede den bedste i 2010. De top-producenter skal blive ved med at præstere og imponerer. Og eftersom Samsungs slut-2011 periode var intet mindre end genial (læs; Galaxy Note og Galaxy Nexus), så er der høje forventninger, for Samsug spyttede HELE 3 FANTASTISKE pridukter ud på mobil makredet sidste år. Det er ikke for sjov, at mange er hyped op. Inklusiv mig, i det mindste ved jeg hvorfor.

Som en lille note, jeg har høje forventninger til Samsungs SoC i denne omgang, jeg er ret sikker på den vil klarer sig bedre end HTC's valg på tegra 3, specielt fordi deres sikkert bliver LTE kompatibel, og det er tegra 3 ikke. Også derfor Amerikas One X er med en Snapdragon S4 model, ikke Tegra 3. (;

Ja, hype er der meget af, men det er også velfortjent! :)

0 0
TF 24-04-2012 20:06:46

De laver en nedtælling og på den måde råber se mig se mig, det er da hype og intet andet, ikke at der er nået galt i det, men kun at bruge det til at smide en sviner efter konkurrenten's kunder, det er da for ynkeligt.

0 0
Kim 24-04-2012 17:03:13

Er du sikker på at Tegra 3 ikke er LTE..?

http://www.extremetech.com/computing/119841-nvidia-wants-you-to-believe-you-need-a-quad-core-lte-phone

0 0
Patrick Petersen 23-04-2012 15:16:29

Er jeg den eneste der ikke kan komme ind på den side efter at have løst gåden? :(

0 0
David 23-04-2012 18:54:58

Nej, siden er ikke vanvittigt stabil.. Håber at telefonen bliver bedre.

0 0
frits 23-04-2012 14:45:37

røv syg..

0 0
cpaaske 23-04-2012 14:10:21

Føler mig lidt dum.. Nogen der vil forklare det med fårene?

0 0
Nicki 24-04-2012 14:34:53

What Samsung is trying to say Unpacked 2012 Teaser 2
http://www.youtube.com/watch?v=kt1_o0awJNg&context=C47027d5ADvjVQa1PpcFPR6sV0QqMjfApqIvC1v_3Z8h5g5YHwwhw=

0 0
BSG 23-04-2012 22:58:27

Mæææh...

0 0
kasper 23-04-2012 14:25:09

Flokken af får er et udtryk for, at dette er en mobil der giver mulighed for at gå imod flok-tendensen i mobilmarkedet. Dette er en indirekte henvisning til, at mange køber en iPhone fordi det er en iPhone, hvilket Samsung har benytte før i f.eks. denne video http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=6h5JSojJN3Y.

0 0
Footiefan 23-04-2012 14:32:39

......så køb i stedet den næstmest solgte mobil ;-)

0 0
Kristian Johnsen 23-04-2012 14:42:44

Det er den jo ikke... Det er ikke på markedet endnu - så det er den mindst solgte smartphone! ;-)

0 0
Footiefan 23-04-2012 14:59:22

Haha, mente jo også S2. Samsung er vist ikke den lille længere, mæhhh... ;-)

0 0
Kim 23-04-2012 15:30:18

SGSII er ikke den næstmest solgte. 20 mill er altså ikke så vanvittigt imponerende som mange prøver at gøre det til :)

0 0
Footiefan 23-04-2012 15:53:58

Er der ikke solgt mere end 20 mill af S2? Men hvilken smartphone er så den næstmest solgte pt.?

0 0
Kim 23-04-2012 16:01:41

Worldwide eller i dk?

0 0
Footiefan 23-04-2012 16:06:29

Worldwide.....

0 0
Peter Frederiksen 24-04-2012 01:06:22

Så vidt jeg har forstået på 9 måneder, den har S2 solgt 20 millioner, siden har den meget omtale og priser som årets smartphone af diverse blade og magasiner, måske har det solgt nogle flere.
Den ligger stadig nummer 1 på Techradar.com top 20 liste, men det er vel forhåbentligt slut om 2 ugers tid!

Sammy vil ikke rigtig ud med noget andet end samlede salg af smartphones (Bada, wP og Android)

http://www.androidauthority.com/samsung-galaxy-s3-sales-69069/

0 0
Simon Iversen 23-04-2012 13:53:58

Truly smart - (new feature?)
Fits into your hand - so not massive, (smaller than note??)
view of the world goes wider - (could be the camera with wider lens or maybe a edge to edge screen??)
power to explore swiftly - (quad core??)
technology fits in (slim??)
stand out (new design, different materials??)

Der kunne være noget om snakken?

0 0
Martin Jensen 23-04-2012 21:44:52

Pleeaase lad os se noget nyt design, androids topmodeller er så kedelige :/

0 0
kasper 23-04-2012 13:47:34

Grafisk lir uden indhold. Fik ikke meget ud af den ud over et lille smil på læben over flokken af får :)

0 0
Tobias Nordahl 23-04-2012 13:45:04

Til gengæld stødte jeg på dette interessante link:

http://www.amazon.de/gp/product/B007VCRRNS/

Produktmerkmale
11,9 (4.7 Zoll) Super-AMOLED Touchscreen mit 16 Mio. Farben
12 Megapixel Kamera mit Autofokus, LED-Blitz und Gesichtserkennung
Android 4.0 Ice Cream Sandwich Betriebssystem
16 GB interner Speicher, erweiterbar auf bis zu 32 GB
Lieferumfang: Handy, Akku, Ladekabel, Datenkabel, Headset, Bedienungsanleitung (Hinweis: exakter Lieferumfang noch nicht bekannt

0 0
kasper 23-04-2012 13:48:30

Ja, det giver da lidt spænding om hvilke specifikationer mobilen kommer med.

0 0
Kongand 23-04-2012 13:30:18

Præcis som forventet: Det skulle bruges til at holde os nysgerrige + en lille smule underholdt indtil pressemødet i næste uge :)

Nu må man så se, om de kan leve op til forventningerne, som for eget vedkommende ikke er blevet mindre efter disse teasere - som er ganske flot lavet trods alt.
Men nej, de sagde ikke så meget...

0 0
Simon Iversen 23-04-2012 13:21:11

blev en smule skuffet. Eneste højdepunkt var, at de "drillede" Apple i den :b..

0 0
Styxx 23-04-2012 15:16:32

Den er lidt brugt efterhånden :) Men det er altid sjovt at drille folk med deres "sheep-mentalitet" :D

0 0
David 23-04-2012 18:50:02

Ja enig, Galaxy brugere er totalt sheep/fanboy agtige. "Min Galaxy 2 er SÅÅ fantastisk", "verdens bedste telefon", man får nærmest et overbærende og medlidende blik, hvis man vælger noget adet.

0 0
Daniel Christensen 23-04-2012 19:32:59

Du forstår det jo ikke engang! Apple "fans" betegnes som får, fordi de flokkes om Apples produkter uanset - udelukkende pga brandet. Jeg kender mange Android brugere. De køber den bedste Android telefon på markedet, når de skal købe. Altså bliver der skifet producenter. Derved er der ikke meget brand-sheep over det. Men godt forsøgt! :-)

0 0
David 23-04-2012 19:56:48

Bortset fra at jeg snart har hørt mange sige at de bare skal have Galaxy S3 når den kommer, uanset hvor god HTC One X eller andre mobiler er, jeg fatter det simpelthen ikke. Folk der vildt oppe og køre over Galaxy 3, selvom den ikke engang er annonceret engnu, er sheeps (og hyklere) af værste skuffe, og bliver aldrig andet.

Du skal også være opmærksom på at skift mellem iOS og Android, er en del mere besværligt og omkostningsfuldt, end i mellem to Android mobiler, idet du formentlig har investeret nogle penge i software og du skal vænne dig til et nyt OS.

0 0
Kim 24-04-2012 08:46:32

Enig, der er lige så meget får-mentalitet i Androidlejren. Bare oftere - det er jo ikke så længe siden at alle skulle have en Nexus. Men den viste sig jo så ikke at leve op til forventningerne. Det samme tror jeg sker denne gang, det er lidt lige som nytårsaften. Forventningerne er skruet alt for højt op, så hvis den ikke er noget helt unikt (hvad den næppe bliver) så lever den ikke op til forventningerne.

Men glæder mig til at se den Win 8 tablet de vist også præsentere. Legede lidt med en prototype i går - og droppede derfor planerne om at hente en Android-baseret med hjem fra US.

0 0
Footiefan 23-04-2012 13:56:03

Altså Samsung er verdens største producent af mobiler.
Desuden har den næstbedst sælgende smartphone - og så driller de Apple. Ahh mon ikke de selv gerne ville ha' no1 spot ;-)

0 0
NJ 23-04-2012 13:25:52

Ved nu ikke om jeg blev skuffet, havde ikke forventet så meget når der er en større event planlagt få dage fra nu, men den lille til "fårene" er fandme intet mindre end genialt :)

0 0
David 23-04-2012 13:40:23

Jeps, det er jo nemt nok at køre på "Apple brugerne er dumme og uvidende", og det er ikke de første der har gjort det, men lad os nu se Samsung komme med noget revolutionerende, og ikke bare en ny Galaxy med større skærm og flere cores.

0 0
Peter Frederiksen 23-04-2012 23:51:02

Samsung er nogle double moralske sataner!!

Fik dette Twitter billede fra @SamsungMobile
http://dl.dropbox.com/u/18614375/Screenshot_2012-04-22-10-54-39.png

0 0
Per Jensen 23-04-2012 14:19:54

Hehe det er netop for at drille sådan nogle som dig;)

0 0
David 23-04-2012 18:51:44

Jeg tror min telefon, Nokia N9 er den telefon lige nu, hvor man er mindst "sheep". Jeg synes at iPhone og Galaxy S2 er de to "sheep telefoner" på markedet pt.

0 0