Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Her er Telias priser på iPhone 4S

Her er Telias priser på iPhone 4S

Salget af iPhone 4S starter natten til fredag den 28. oktober hos Telias største butikker i Aarhus, Odense og København. Se her, hvad du må slippe for en iPhone 4S hos Telia.

Fredag den 28. oktober klokken 00.01 åbner Telia dørene for de ivrige iPhone-købere.

De tre Telia-butikker, der holder natåbent, er butikkerne på Amagertorv 14 på Strøget i København, Vestergade 52 i Odense og Ryesgade 31 i Aarhus.

I butikkerne i Odense og Aarhus vil der være arrangeret underholdning, mens det ikke har været muligt at indhente tilladelse til 'tant og fjas' på Amagertorv i København, oplyser Telias pressechef, Mette Honoré til Mobilsiden.dk.

Se priserne for iPhone 4S i de forskellige størrelser, med forskellige størrelse pakker herunder.

Også teleselskabet 3 holder natåbent. Se her, hvad iPhone 4S koster hos 3.

Se her, hvor du kan købe iPhone 4S uden abonnement.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Lasse Ustrup 27-10-2011 14:41:00

Der er 0,00000 i forskel på 12 & 24 mdrs afdrag. Det er rente og gebyrfrit, og er derfor underordnet om du vælger 1,2,3,4.... Måneder.

Prisen er som den står uanset hvad. Til gengæld kan du selv vælge abb som passer til dig, og IKKE ligger i 300+ pr måned

0 0
Michael 27-10-2011 15:00:42

Ok, det er jo så også fair nok.

Men man får da noget mere for pengene ved 3 så, i forhold til det abonnementerne inkluderer.

0 0
Mathias 27-10-2011 15:02:28

Ikke hvis du spørg mig. Har ikke tjekket dem, men jeg tvivler på at de giver 2 års forsikring. Hvis jeg ødelægger telefonen kan jeg få en ny for 100 kr.

0 0
Michael 27-10-2011 15:12:49

Du kan have ret i det med forsikringen, men ift. taletid og data får man (så vidt jeg kan regne ud) meget mere ved 3.

Så må man jo tage stilling hvor stor en værdi man vil tillægge forsikringen.

0 0
Mathias 27-10-2011 20:14:41

Værdien af forsikringen er 1000 kr. Det står på Telia's egen hjemmeside. Mange ødelægger deres telefoner, især nu om dage hvor de skrøbelige smartphones er så udbredte.. Så det er en ret dyr forsikring. En Iphone 4 er heller ikke ligefrem kendt for at være den mest holdbare telefon :D

0 0
Lasse Ustrup 27-10-2011 13:40:01

Super priser (IMO) - perfekt for mange, der ønsker at få en "her og nu" til 99,00 kr. i udbetaling.

Fordele ved telia:
1. Forsikringen (!!!!!!!!!!!!!!!!)
2. Frihed til at betale og få en billig udbetaling.

Link: http://static.telia.dk/pdf/200111027_Pressemeddelse_iPhone-4S-salget-skydes-i-gang.pdf

priserne ligger på deres side under pressemeddelelserne:

http://telia.dk/omtelia/presserum/pressemeddelelser/sepressemeddelse/?id=217

JEG skal i hvert fald have den hos Telia - klart billigste alternativ, set i lyset af du "blot" kan nedjustere FLEX måneden efter købet - så du kan slippe med eks. 50kr for data, hvis du ikke snakker/sms'er voldsomt meget.

0 0
Mathias 27-10-2011 13:24:29

Hej.
Er det officielle priser fra Telia? Jeg kan nemlig ikke se priser på Telia's hjemmeside endnu. Jeg håber de er, for så er jeg godt tilfreds. :D
Tak for info :)

0 0
Michael 27-10-2011 13:35:33

Tilfreds med at skulle afdrage i 24mdr?

0 0
Mathias 27-10-2011 14:27:14

Du skal ikke afdrage i 24 mdr. Det er maks. 24 måneder... Du bestemmer selv hvor lang tid du vil afdrage over.
Jeg vil kun 6 mdr. så min betaling er færdig på samme tid som bindingen til abonnomentet.
Desuden er der ingen renter ved at vælge afdrag. Du behøver ikke at afdrage, men hvis du laver en mobilaftale(afdrag) får du 2 års forsikring.

0 0
Michael 27-10-2011 14:36:07

Men der står jo kun angivet priserne ved afdrag over 24mdr?

Det er vel ikke samme pris hvis man f.eks. vælger 12mdr.

0 0
Mathias 27-10-2011 14:48:07

Hvis vi siger beløbet du skal afdrage af er 2400 kr. Kan du afdrage 100 kr. i 24 måneder. Du kan også vælge 12 mdr. men så skal du betale 200 kr hver måned.Over 6 mdr. skal du så betale 400 kr. hver måned.

0 0
Michael 27-10-2011 10:35:32

Der må da skulle lægges noget afdrag oveni de priser?

0 0
Michael 27-10-2011 10:42:58

Og/eller en kontantpris for telefonen.

0 0
Michael 27-10-2011 11:49:15