Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Her er "to-do" listerne over dem alle

Her er "to-do" listerne over dem alle

Der findes et væld af to-do lister på markedet, men her er to der er simple, hurtigere, smartere og grafisk flottere.

Applikationen hedder Clear, den har været på markedet i noget tid, men dette gør den ikke mindre brugbar.

Den benytter sig af simple og smarte ”gestures”, hvilket betyder at man i stedet for at trykke for at navigere, oprette, slette og rette i sine lister nemt gør det med lette strøg hen over skærmen med fingeren.

Tingene er lettere at vise end forklarer og derfor har i her den officielle video for applikationen

Også til Windows Phone

Applikationen er kun udviklet til Apples iOS produkter, iPhone, iPad osv. Derfor har en anden udvikler taget idéen til sig, kopieret den og gjort den bedre, for nu at kunne frigive den til Windows Phone platformen, navnet er her Clearer.

Applikationen til Windows Phone er på flere områder blevet forbedret, men på den mest væsentlige skal nok nævnes muligheden for at gøre den personlig. Du kan nemlig ændre på temaet, så du skaber din personlige app, enten med et billeder eller bare i farver.

Køb dem via online-butikkerne

Derudover er der selvfølgelig mulighed for at ligge applikationen ud, via live tiles, og skabe en let genvej med et lille overblik over sine to-do lister.

Applikationerne er tilgængelige i de respektive butikker og koster henholdsvis 12 kroner til Apples enheder og syv kroner til Windows Phone platformen.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Jakob 28-03-2012 11:27:55

... og det er Remember the Milk.

Det er KLART den bedste huskeliste app til både Android og Apple - ved ikke om den er kommet til WinPhone endnu.

Den kan også sync'e til dine outlook tasks med et lille plugin.

0 0
Alfix 28-03-2012 12:55:12

Du laeste vist ikke artiklen. Det er Ios og WinPhone. Ikke Android.

0 0
Alfix 28-03-2012 12:55:46

Ahhh det er mig der ikke laeser... Damn you first line!

0 0
Alfix 28-03-2012 12:57:15

Men der er WinMilk http://www.youtube.com/watch?v=p0ArXzaQ5Ng

0 0
Jakob 28-03-2012 15:27:56

Hehe...

Cool nok at den også er kommet til Win.

0 0
Alfix 28-03-2012 01:48:38

Den er sej, bruger den paa min lumia. Synes dog at swipe til venstre for slet og hoejre for completed er lidt fjollet. Begge sletter jo bare. Desuden ville det vaere federe at have et markeret punkt ved hoejreswipe. Vil jo gerne foelge op paa det man har gjort og mangler.

0 0
Alfix 28-03-2012 12:54:42

Og ups nej den sletter ikke til begge sider. Den virker som paa Clear. Markerer med meget moerkt naar man har completed (WP).

0 0
Kasper Siggaard 28-03-2012 01:06:03

Det er et flot program må jeg indrømme.

Mit personlige favoritprogram til at lave todolister er Wunderlist, som stort set er lavet til alle platforme og er helt gratis. Jeg kan rigtigt godt lide at have mine lister i skyen og dele f.eks. indkøbslisten med min kæreste.

Hvis du ikke allerede har tjekket det ud, kan det klart anbefales: http://www.wunderlist.com

0 0
Xlander 27-03-2012 17:20:30

Hvordan kan (cirka seks kroner) når den koster 7 Kr i Wp Market? MS mener jo at $ står i 7 Kr som er det mindste en app kan koste i deres merked.

0 0
Jacob Smidt 28-03-2012 07:44:48

Det er også klart en fejl fra min side af, godt set. Jeg havde selvfølgelig bare brugt en dollar kurs ;)

0 0
errri5000 27-03-2012 14:05:14

er den ikke i google play

0 0
BallonPedro 27-03-2012 15:24:15

Egentlig utroligt at den findes til iOS og WP, uden Android.

Det plejer altid at være os med WP som bliver ladt i stikken.

0 0
Alfix 28-03-2012 12:53:58

Nu er WP versionen jo naermest ogsaa en direkte piratkopi af allermest uoficielle natur. Men men.... Saan er det.

0 0
Jacob Smidt 27-03-2012 15:01:56

Så vidt som jeg er orienteret findes der ikke todo apps med samme nemme funktionalitet som i disse to nævnte :(

0 0
hellas7 27-03-2012 13:43:49

Bruger den ikke selv, men den har været "featured" i Appstore længe

0 0
Thomas 27-03-2012 14:04:12

Hvad med andriod?

0 0
Onkel_Per 27-03-2012 21:24:06

Jeps, Any.DO er meget lig på mange punkter. Men dog ikke helt det samme.

F.eks. svirp for at afslutte/færdigører en task/opgave.
Men den nedtones og overstreges. Ikke bare slettes med det samme. Egentlig smart nok, så kan man med egen selvtilfredshed ;-) lige se hvad man har fået udført i dag, før man sletter/rydder op.

"klap sammen" funktionen er til stede, men dog ikke helt så fancy/smart.

Der er fin integration med Google Tasks, så den følger fint med på PC'en.

0 0
Tobias Nordahl 27-03-2012 20:36:49

Hej! Nu skal jeg ikke gøre mig alt for klog, da jeg ikke selv kender til dette program - Men jeg bruger et program der hedder "Any.DO"

Det fungerer glimrende for mig - Dog mangler jeg lidt at have listen på min pc, så jeg skiftede til Googles "Huskeliste" alternativ i stedet...

Dog vil jeg anbefale Any.DO alligevel, da det er rigtig lækkert og fungerer fint :-) https://play.google.com/store/apps/details?id=com.anydo&hl=da

0 0