Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Her er verdens dyreste mobiltelen

Her er verdens dyreste mobiltelen

Hvis du ikke vil være som alle andre, så har du nu muligheden for at få en helt speciel telefon.

Hvis du gerne vil have en unik telefon, som ingen andre har og du har 45 millioner kroner tilovers, så har du muligheden for at erhverve dig den populære iPhone 4 i en speciel version. Det skriver B.T.

Verdens dyreste telefon er en iPhone 4, som er besat med mere end 500 diamanter i siderne, samt Apple logo og en bagside i hvidguld. Forsiden er lavet af platin, og knappen på fronten er også besat af diamanter.

Har du pengene til det, kan du blive den ene ejer af de to eksemplarer der findes.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Jesper Søgaard 01-11-2010 12:52:08

og så lige en bumper på for ikke at ridse den.. ;)

0 0
01-11-2010 15:16:58

...og en bankboks så den ikke bliver stjålet

0 0
31-10-2010 22:20:58

En person der køber den mobil sender et signal om at vedkomne, har en meget dårlig smag, den mobil er gennemført grim, diamanter for diamanternes skyld.

En Bugatti Veyron Supersport koster ca. det samme og hvis jeg stod og havde 45 mio kr til overs så ville jeg klart vælge bilen. Hvor æble diamant telefonen teknisk er forældet om et par år, så vil BVS'en stadigt være en af de hurtigste biler de næste rigtigt mange år og så ender den formentlig også med at blive en rigtig klassiker.

0 0
Adem 01-11-2010 16:31:18

En bugatti koster ca de 20m i dk :P.. så du har lige råd til 2 bugattier .... eller verdens dyreste mobil haha :D

0 0
01-11-2010 20:06:19

Bemærk jeg skriver Bugatti veyron "Supersport", den koster en hel del mere. Men du har ret selv med BVS vil der både være råd til benzin, hus og en garage før man når op på Æble Diamant mobil

0 0
Adem 01-11-2010 21:05:38

Hovsa :p.. så jeg ikk li' haha :D..

men ja. du har ret!.. og seriøst, hvem gider Iphone?.. Må indrømme, at jeg var ved at købe den nye 4'er...men næ nej, jeg valgte Android ^^ og det er jeg glad for :D

0 0
01-11-2010 21:44:20

Ja og i dette tilfælde er spørgsmålet "hvem gider have en ekstremt grim og en ekstremt dyr iphone, frem for et eksemplar af verdens hurtigste bil".

Og forresten jeg valgte også en android :)

0 0
Adem 01-11-2010 22:03:12

Meget heller en bugatti, eller en Rollys Royce i det mindste? haha :D...
Ka' godt li din stil. SIger nej tak til Iphone og Ja tak til bugatti :D

Android brother!! :D

0 0
Thor 31-10-2010 11:37:26

Er der nogen der ved om det hjælper på signalet?

0 0
Christian 01-11-2010 14:37:55

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.... :D

0 0
Vadim Cool 31-10-2010 21:19:32

Vil du gerne finde ud af det for 45mil kr.???
Jeg vil ikke. Ellers TAK. Desuden, har du tænkt dig at købe den eller hva'?:)

0 0